Mitäolettemieltä??????

Loukattu55

Olemme olleet lähes 20 v.naimisissa.mieheni siitä ajasta valehdellut n.8 v.ettei seiso ja aina väsyttää raskas työ autonkuljettajana.Olen yrittänyt tukea auttaa ,,,.ei mitään mielenkiintoa minua kohtaan tai ylipäätänsä seksiä kohtaan.ajattelin johtuvan iästä ,pian 60 v.olen ihan haluttavan näköinen ,itsestäni hyvin huolehtiva hyvin pukeutuva nainen.olen ollut vuodet huolissani jos vaikka hänellä olisi joku sairaus eikä lähde edes lääkäriin ,,,terapiasta puhumattakaan....viikko sitten hän väsyneenä suihkun jälkeen töistä tultuaan nukahti sohvalle.kunnes puhelimensa alkoi soimaan.olin vihainen hänen pitkän työputken jälkeen työkaverit alkaa soittelemaan.kuinka ollakaan ,,,siellä olikin nainen joka jankutti minulle että kukas minä olen,asetin vasta kysymyksen,ei vastannut,,,kerroin olevani vaimo miehelleni.mieheni heräsi siihen ja tempaisi puhelimen kädestäni.Olen niin loukattu ja rikki,,en pettämisen vuoksi vaan valheiden ettei jaksa tai kykene mihinkään.olen laittanut nyt eron vireille,hän väittää että oli joku yhdenillan tuttavuus.mitä tekisitte?????

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50n

      ERO !

      • Loukattu55

        Niin,,,paperit laitoin vetämään....tyhjää saa pyytämättäkin!!!


    • Vieläeroan

      Mikään muu kuin ERO ei paranna sinun omaa itsetuntoasi. Olen kokenut saman ja jäin suhteeseen, mutta koskaan siitä ei ole tullut hyvä suhde. Kaiken aikaa kalvaa oma riittämättömyyden tunne ja luottamusta toiseen ei ole syntynyt enää ollenkaan. Olemme jo iäkkäitä ja vieläkin mietin koska lähden hakemaan eron. Onneksi minulla on hyviä ystäviä joiden kanssa voin keskustella koska vain.

      • Loukattu55

        Niin ,,,mieli on kuin potkittu lattianrakoon.Pahinta tässä oli oma vilpitön huoli mieheni terveydestä.Myöskin ihmetys ettei vuosikausiin ole koskenutkaan minuun.Kuitenkin olen kuullut vain kehuja ulkonäöstäni muualta,en ikinä mitään negatiivista.Olen selkeästi ollut liian sinisilmäinen ja sokea,vaikka jotain tällaista olen aavistellutkin


      • Vieläeroan

        On ihmisiä jotka pystyvät antamaan anteeksi, mutta itse kuulun siihen ryhmään etten ole pystynyt sitä tekemään. Luulin itsekin, että suhteemme on vakaalla ja hyvällä pohjalla eikä ainakaan seksin puutteen vuoksi olisi tarvinnut loukata minua. Syyksi kerrottiin, että tilaisuus missä hän oli yötä yksin (kun itse olin sairaana etten päässyt mukaan) ja vietti hauskaa vei vain mukanaan ja alkoholilla oli osuutta asiaan. Sitä en vain ymmärrä vieläkään, että miksi tuo tilaisuus vain vedettiin mukaan kun suhde oli kestänyt jo pari vuotta tuon tilaisuuden jälkeenkin ilman alkoholiakin. Kaikista kamalinta oli se, että kaikki tapahtui yhteisen harrastuksemme piirissä olevan henkilön kanssa ja koko harrastusväki (ystävämme) tiesivät mutta eivät kertoneet minulle. Tunsin itseni petetyksi ja huonoksi kaikkien ystäviemme silmissäkin. Kunnioitan niitä ihmisiä jotka pystyvät antamaan anteeksi. Itse en ole siihen pystynyt ja tiedän, että puolisoni kärsii siitä joka päivä koska en luota häneen ja tietysti asia tulee aika ajoin esiin niin raadollisella tavalla kuin muistuttamalla mitä hän on tehnyt. Toivon, että sinulla on hyviä ystäviä joiden kanssa voit avoimesti keskustella, koska niistä saa voimaa jokaiseen päivään. Itse elän omaa elämää ystäviä tapaamalla ja harrastamalla erilaisia asioita. Ei kuitenkaan ole kertaakaan tullut mieleen, että pettäisin puolisoani niin kauan kun saman katon alla vielä ollaan. Jos on tarve, niin uuden suhteen aloitan vasta sitten kun olen täysin omillani. Toivotan sinulle jaksamista ja ennen kaikkea sitä, että arvostat itseäsi sellaisena kuin olet. Hyvä itsetunto on elämän tärkeimpiä asioita. Hyvää kesän jatkoa ja syksyn odotusta!


      • Loukattu55

        Ei ole mieli korkealla ja muutenkin vietän paljon aikaa yksin kun en ole pystynyt työhöni pitkän sairausloman vuoksi.odotan sitä päivää että pääsen työhöni takaisin ja ihmisten kanssa tekemisiin.en voi antaa anteeksi,en mitenkään koska kannon vain huolta hänen terveydestään ja jatkuvasta väsymyksestä...ilmeinen väsymyksen syy olikin se toinen nainen.en tiedä kauanko tämä on jatkunut...mutta minusta hän ei ole piitannut mitenkään.Huomaan eläväni täysin vieraan ihmisen kanssa...vuosikausiin ei ole ollut mitään yhteistä.televisiotakin katsotaan eri huoneissa jos hän sattuu edes olemaan kotona.Silloin harvoinkin kun on,ei meillä ole enää puhuttavaa.kaikki on kuollutta.nyt se raskain osa vasta alkaa kun tulee ositukset jne....olen väsynyt tähän kaikkeen ja todella masennuksen syövereissä ollut jo kauan aikaa.näiden vuosien myötä olen yrittänyt tehdä kaiken mahdollisen viehättääkseni häntä.Ei mitään reaktiota.kun pääsen tästä yli alan varmasti parantumaan ja elämään itseäni kunnioittaen.en anna kenenkään tulla enää sotkemaan elämääni.Toki toivon joskus löytäväni puolison tai ystävän joka osaa osoittaa rakkautta ja hellyyttä,pitämällä edes lähellänsä.halaavan ja kertovan että minuakin voi rakastaa? Nyt en jaksa muuta kuin toivoa tämän kaiken olevan pian ohitse.niin kauan en muita tarvitse...olen niin tottunut olemaan yksin ja yksinäinen .kiitos sanoistasi ja lohdutuksestasi.voimia sinullekin.


    • kärsinytjauuttapäin

      Hyvä nimimerkki loukattu 55 kertomasi koskettaa ja meitä kohtalotovereita löytyy. Miehelläni paljastui samantapainen kuvio. Yhteiselämää oli takana 20 vuotta ja kouluikäiset lapset. Miehelläni sivusuhteet mahdollisti liikkuva työ ja hän paljastui todella taitavaksi valehtelijaksi. Hän valehteli menoistaan ja työstään minulle, sukulaisilleen jne... Minusta hän kertoi käsittämätöntä potaskaa työkavereilleen tutuille jne. Kuvio paljastui pikkuhiljaa miehen jäätyä kiinni rinnakkaissuhteista. Sitten mies halusikin eron. Eipä kyllä keskinäistä luottamusta enää ole laisinkaan. Uskoin myös miehen kertomat terveyssyyt väsymykselleen. Ositus on edelleen kesken. Mies ei haluasi omaisuutta jakaa. Lapset jäi kokonaan minulle. Edellen ulkonäöltään mies on kiltin ja komean näköinen. Minunkin perään miehet edelleen katselee. Ei vaan ole mitään luottamusta vastakkaiseen sukupuoleen. Keräilen itseäni ehjäksi edelleen, arvomaailmani ja käsitykseni elämästä ovat koetuksella. Yritän löytää elämänilon uudelleen. Olen ollut sinisilmäinen ja hyväuskoinen. Lapset, kodin, työn ja harrastukset hoidan edelleen. Nautin arjen pikkuiloista. Ehkä elämä vielä kääntyy parempaan suuntaan. En halua päätyä hyväksikätetyksi enää. Rakkaus voi sokaista ikävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe