Pystyttekö vastaamaan ketjuihin puhelimella?
Ketjuihin vastaaminen
5
<50
Vastaukset
Vastaan enimmäkseen puhelimella. Mikä tökkii?
- uuhjaaah
Mulla ei toi luuri toimi näissä hommissa. Mut hei aina voi SOITTAA, sähän tiedät numeron. Vastauspalvelu 24/7 vain sulle, tosi HOTTIA kamaa TARJOLLA.
- Ex__PUA
Kyllä.
Mutta jos sinulla on wintoosa-puhelin, varaudu siihen että sieltä alkaa tulemaan outoja sanavalintoja, ja kokonaisia sanoja puuttuu.
Aavistuksen ärsyttävä ominaispiirre puhelimessa.- sokeekinkuulee
Mullen kuule ihan perusmalli ja Nokia, älypuhelinta en oo nähnykkään. Sanavalinnoista ei kannata olla huolisaan ihan saa olla hiljaakin ja vaan hengittää.
- 6110
Hienosti onnistuu andoidilla ainakin. Työlästä toki kirjoittaa eikä puhelimella kehtaa kovin pitkiä viestejä naputtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873645
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813270Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683112On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702750Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli472272- 651832
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 351765
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668