Aivan tietämätön täällä kyselee vastauksia.
Te jotka olette syöneet kyseistä lääkettä, niin kuinka usein teidän piti käydä verikokeissa? Tehtiinkö ne yksityiksellä vai julkisella puolella?
Jostain myös luin, että jossain vaiheessa olisi lääkärin luona välitarkastus. Oliko teillä sitä?
Naisille ei ilmeisesti määrätä, kuin kuukaudeksi kerrallaan, niin miten uusiminen menee? Täytyykö siis joka kuukausi lääkärillä juosta?
Paljon kysymyksiä, mutta kiitos teille jotka vastasitte!
Roaccutanista!?
ulapalla-
2
<50
Vastaukset
- mies286
Söin itse muutama vuosi sitten kovaan koko yläselän akneen,muistelisin että muutamat verikokeet oli koko kuurissa julkisella ja oli kerran noin 4vk jälkeen käynti kun annos oltiin nostettu kattoon verikokeet taisi olla ennen aloitusta ja annoskokojen noston jälkeen aina jos muistan oikein suunnilleen noin... Mies tosin olen en tiedä onko naisilla samanlailla hoidot
- mies287
Btw akne hävisi täysin eikä ole palannut eikä haittojakaan juuri ollut mitä nyt nenä kuivasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760