Liian hyvännäköinen mies

mitääneitehtävissä

Tapasin todella hyvännäköisen miehen, mutta ihastus oli vain yksipuolista. En ole koskaan aiemmin tavannut niin mielenkiintoista ja liian hyvännäköistä miestä. Hän oli täydellinen. En voi unohtaa sitä miestä ja tuntuu että sekoan tästä ikävästä. Haluaisin vain päästä hänen vierelleen ja katsoa häntä. Harmi etten enää koskaan voi, koska en saa olla osa hänen elämäänsä. Hän vihaa minua.

11

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beentheredonetha

Minäkin tapasin tai seurustelin liian hyvännäköisen kanssa. Kannattaa olla varovainen jos ihminen vaikuttaa liian hyvältä... Sellaisia täydellisyyksiä kun ei oikeasti ole olemassa.

• pikkumyy13

se mies on toisen oma. joten annappa olla sen rauhassa.

• niissu

se on varattu mies.....

• mitääneitehtävissä

Ai vain varatut voi tehdä noin? Mies on oikeasti sinkku. Sääli, ehkä olen tosiaan niin epämiellyttävä etten kelpaa edes paremman puutteessa.

• awefasgg

Ei välttämättä vihaa sua, voi olla et vaan luulee jotain tai sitte sulla on väärä käsitys hänestä. Tai tarvii omaa aikaa jne.

• Hyvännäköinenmies

Ei välttämättä vihaa mutta huomaa sinun ihastuneen rajusti eikä ole itse riittävän kiinnostunut. Voi vaikuttaa viileältä ja tylyltäkin, mutta se on hänen tapansa olla ruokkimatta tunteitasi yhtään lisää. Ikäänkuin tekee itsestään mahdollisimman huonoa silmissäsi, jotta ihastuksesi laimenisi. Kuulostaa tyhmältä, mutta jos näin, hän saattaa pyrkiä suojelemaan sinua pettymykseltä. Et ole ensimmäinen joka häneen ihastuu ja pitkän päälle yksipuolisten ihastumisten kohteena oleminen on aika kuluttavaa ja ikävää..

• lfsdaklsfkdj

onkos tuollaisen miehen kiinnostusta sitten mahdollista enää kääntää takaisin ;) ?

Ja nykyäänhän on niin että hyvännäköiset miehet ei edes halua parisuhteeseen, naisia kun riittää muutenkin joka oksalle..

• Hyvännäköinenmies

Riippuu miehestä, ei saa yleistää. Itse haluaisin hyvän parisuhteen, vaikka naisia riittääkin. Valitettavasti moni vaan ajattelee kuten sinä ja ne jotka tosissaan kumppania etsii tuomitsee pilluhaukaksi saman tien.

• minävaaaaan

kuinka vanha olet :) ?

• Eitarvisanojalisää

Naisia liian paljon tässä maassa, siksi miehet.......

• nannulii

näin mullakin kävi mutta life is life ;) ja elämä jatkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4919
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3850
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      190
      3647
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3299
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1857
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      98
      1406
    Aihe