Sinkkuus on häpeä

Hävetkää kaikki yli 30 vuotiaat sinkut. Tuossa iässä pitäisi olla jo perhe, pari lasta ja kissa.
16<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Tein just sterilisaation et saa rauhas harrastaa seksii ja mul on kaks kissaa?!? Eks se riitä?!??

Äänestä
  • Ei kissa voi saattaa ihmistä raskaaksi muutenkaan.

Äänestä

• UPDATE_11308757 kirjoitti:

Ei kissa voi saattaa ihmistä raskaaksi muutenkaan.

Katso nimimerkki. Ja kissoja on sentään kaksi.

Äänestä

• Ivypug kirjoitti:

Katso nimimerkki. Ja kissoja on sentään kaksi.

Ei ihminen voi saattaa kissaa raskaaksi muutenkaan.

Äänestä

• UPDATE_11308757 kirjoitti:

Ei ihminen voi saattaa kissaa raskaaksi muutenkaan.

Ehkä 10 miestä voi saattaa 2 kissaa raskaaksi?

Äänestä

No sinkku olen kyllä ja takana yksi suhde josta minulla on kaksi lastakin nurkissa pyörimässä. voinko lopettaa häpeämisen?

Äänestä

Kissa on. Lapsia en halua.

Äänestä

Miesten sinkkuus on pääsääntöisesti naisten valinta, joten naisten pitäisi hävetä.

Äänestä

Aika naurettavat perusteet hävetä sinkkuutta. Hahahahaha :D

Kiitos vain mutta on lapsettomana sinkkuna on parempi elää. Jää enemmän aikaa ja rahaa itselleni. Jos olisi vaimo ja perhe niin pitäisi käyttää 95-98% palkasta normaalien laskujen lisäksi perheeseen, vaimoon. Jos ostaisin vähänkin kalliimpia tuotteita vain itselleni niin johan alkaisi vaimon, ehkä lastenkin armoton valittaminen ja haukkuminen itsekkääksi yms. Naisethan haluaa että mies maksaa kaikista suurimman osan perheen rahallisista kuluista.

Äänestä

Joo ei mitään naista elätettäväksi,näin on parempi..ei tarvi kuunnella naisten lapsellisia lirkutuksia(penikkataudista jo kasvettu ohi) nyt on varaa matkustella mjuka,uukkah terve tuukkah :)

Äänestä

En ole omasta valinnasta sinkku tai lapseton. Se, jota rakastin ei sitten rakastanutkaan minua tarpeeksi. Olen kivannäköinen, iloinen, keskustelutaitoinen, urheilullinen (lue: hyväkroppainen) 30 vuotias nainen. Minua uskaltaa lähestyä vain turkkilaiset miehet. Enkä kehtaa juosta yksinäni joka ilta baarissa muutenkaan. Ei ole helppoa, kun itse pitäisi käydä joku ätmi kotoaan hakemasta, kun suomalaiset miehet on vähän liian innokkaasti lukeneet näitä Laasasia ja muita pelleteorioita. Kaikki tilanteet pitää "pelata" sen sijaan että kohtaisi toisia ihmisiä ihan ihmisinä. Mutta hyvä että täällä Suomessa riittää kaltaisianne onnistuneita yksilöitä, joilla on varaa katsoa alaspäin meitä loppuja.

Äänestä
  • "Minua uskaltaa lähestyä vain turkkilaiset miehet."
    Jollet nyt vähän juksaa niin Mielenkiintoista. Hyvin mielenkiintoista. Itseäni lähestyy laidasta laitaan miehet mutta jos vain turkkilaiset lähestyy niin kyseessä täytyy olla sotanorsu.

Äänestä

Muiden selkänahoista varastamalla ja perinnöillä elävät puhukoot omasta puolestaan. Itse asiassa voisitte itsenne sterilisoida ekana. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että maailmaan jää teidän sijastanne vain teidän kissat. Kannatan täysin.

Äänestä

Annas kun arvaan. Oot nainen joka on 30v. Ja just saanu miehen

Äänestä

Häpeän poikuuttani. Onneksi kukana ei tiedä ja esitän kaikille että olen pannut naisia.

Äänestä

Häpeäisit vaan omaa aloitustasi typerys.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pariskunta39-35 kirjoitti:

Hävetkää kaikki yli 30 vuotiaat sinkut. Tuossa iässä pitäisi olla jo perhe, pari lasta ja kissa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu