Hävetkää kaikki yli 30 vuotiaat sinkut. Tuossa iässä pitäisi olla jo perhe, pari lasta ja kissa.
Sinkkuus on häpeä
16
<50
Vastaukset
- 10miestä
Tein just sterilisaation et saa rauhas harrastaa seksii ja mul on kaks kissaa?!? Eks se riitä?!??
- Ivypug
ätmel kirjoitti:
Ei kissa voi saattaa ihmistä raskaaksi muutenkaan.
Katso nimimerkki. Ja kissoja on sentään kaksi.
Ivypug kirjoitti:
Katso nimimerkki. Ja kissoja on sentään kaksi.
Ei ihminen voi saattaa kissaa raskaaksi muutenkaan.
- eläimelliset.orgiat
ätmel kirjoitti:
Ei ihminen voi saattaa kissaa raskaaksi muutenkaan.
Ehkä 10 miestä voi saattaa 2 kissaa raskaaksi?
- sinkku30v
No sinkku olen kyllä ja takana yksi suhde josta minulla on kaksi lastakin nurkissa pyörimässä. voinko lopettaa häpeämisen?
Kissa on. Lapsia en halua.
- vasten_tahtoaan_ätmi
Miesten sinkkuus on pääsääntöisesti naisten valinta, joten naisten pitäisi hävetä.
- EIATM
Aika naurettavat perusteet hävetä sinkkuutta. Hahahahaha :D
Kiitos vain mutta on lapsettomana sinkkuna on parempi elää. Jää enemmän aikaa ja rahaa itselleni. Jos olisi vaimo ja perhe niin pitäisi käyttää 95-98% palkasta normaalien laskujen lisäksi perheeseen, vaimoon. Jos ostaisin vähänkin kalliimpia tuotteita vain itselleni niin johan alkaisi vaimon, ehkä lastenkin armoton valittaminen ja haukkuminen itsekkääksi yms. Naisethan haluaa että mies maksaa kaikista suurimman osan perheen rahallisista kuluista. - hinttimaalta
Joo ei mitään naista elätettäväksi,näin on parempi..ei tarvi kuunnella naisten lapsellisia lirkutuksia(penikkataudista jo kasvettu ohi) nyt on varaa matkustella mjuka,uukkah terve tuukkah :)
- nimetön.merkki
En ole omasta valinnasta sinkku tai lapseton. Se, jota rakastin ei sitten rakastanutkaan minua tarpeeksi. Olen kivannäköinen, iloinen, keskustelutaitoinen, urheilullinen (lue: hyväkroppainen) 30 vuotias nainen. Minua uskaltaa lähestyä vain turkkilaiset miehet. Enkä kehtaa juosta yksinäni joka ilta baarissa muutenkaan. Ei ole helppoa, kun itse pitäisi käydä joku ätmi kotoaan hakemasta, kun suomalaiset miehet on vähän liian innokkaasti lukeneet näitä Laasasia ja muita pelleteorioita. Kaikki tilanteet pitää "pelata" sen sijaan että kohtaisi toisia ihmisiä ihan ihmisinä. Mutta hyvä että täällä Suomessa riittää kaltaisianne onnistuneita yksilöitä, joilla on varaa katsoa alaspäin meitä loppuja.
- Houb8hpjå
"Minua uskaltaa lähestyä vain turkkilaiset miehet."
Jollet nyt vähän juksaa niin Mielenkiintoista. Hyvin mielenkiintoista. Itseäni lähestyy laidasta laitaan miehet mutta jos vain turkkilaiset lähestyy niin kyseessä täytyy olla sotanorsu.
- öiusböbiussuböi
Muiden selkänahoista varastamalla ja perinnöillä elävät puhukoot omasta puolestaan. Itse asiassa voisitte itsenne sterilisoida ekana. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että maailmaan jää teidän sijastanne vain teidän kissat. Kannatan täysin.
- sbsjskskskksksksdjdjjd
Annas kun arvaan. Oot nainen joka on 30v. Ja just saanu miehen
- atm25
Häpeän poikuuttani. Onneksi kukana ei tiedä ja esitän kaikille että olen pannut naisia.
- MrJuha82outolintu
Häpeäisit vaan omaa aloitustasi typerys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2014281Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583052Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891658Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121284Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81076Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231067- 481028
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2371024- 49956