No....oon täs tänään saanu selville et olenki muuttamassa Kouvolasta Muonioon reilun viikon päästä .... Yksin.... Oisko mitään vinkkejä et miten sais uusia tuttuja sieltä päin... Ja onko etukäteen mitään mahiksia tutustua keneenkään? Oon siis 17.v tyttö (-:
Muonion lukioon?
20
105
Vastaukset
- neidille
Heippa tyär ! Ei sinulla pitäis olla mitään huolta saada sieltä kavereita , (ainakin ennen) siellä on avosylin otettu vieraat vastaan , joista on tullut hyviä , asiallisia kavereita .... huomattavasti paremmin kuin jossain etelässä . Tietty paljon riippuu myös itestä ..... Hyvin siellä menee , muuta ko tsemppiä , avointa- ja iloista mieltä reppuun ja menox ... :)
- Kivajuttu2
Hienoa, kun joku kirjoitti noin positiivisen vastauksen, eikä alkanut provosoimaan,niin kuin yleensä on ollut tapana :) Kyllä Muoniosta kavereita löytyy :)
- neidille
aivan varmasti löytyy , siellä on aitoa , rentoa ja reilua lapin porukkaa .... :)
- Kysyvä
Menetkö mille vuosikurssille?
- Tineeexdd
Ensimmäiselle (:
Itsehän kanssa opiskelen sielläpäin ammattikoulussa, tai nyt jatkan siis tässä kuussa. Moikataanko kun tavataan, ollaa kumpiki uppo-outoja uudessa kylässä. :)
- Tineeexdd
Joo moikataa vaa
- Tineeexdd
Tineeexdd kirjoitti:
Joo moikataa vaa
Minut sitte tunnistaa siitä et mulla o siniset hiukset ja nenäs läväri c: onko sulla mitää et voitas jutella etukätee tai jotain mul o kik ja kaikki xD on ihan fine jos et halua /pysty juttelee missää mut siellä sitte moikataa ...
- toitoi2
Täältä pitäs kans tulla ens kuulla yks uus vaikutin kylälle, jos kaikki menee suunnitellusti. Tai siis kolme, kun koiratkin lähtee matkaan :D Saa moikata!
- Tineeexdd
Must tuntuu et muitten pitäs moikata mua ku mut tunnistaa helpommin :'D
- raksatuukka69
Joo tule tyär tänne tuukan soluun
- TineeexDD
....
- Tasokaskoulukaupunki
TineeexDD kirjoitti:
....
Taso on alhaalla jos Kouvolasta tulhaan Muoniohoon lukihoon.
- TineeexDD
Tasokaskoulukaupunki kirjoitti:
Taso on alhaalla jos Kouvolasta tulhaan Muoniohoon lukihoon.
jaaaa minkä taso?
- Lisääväkeäetelästä
TineeexDD kirjoitti:
jaaaa minkä taso?
Täällä lukiossa ehkä 10 oppilasta ja ylioppilaaksi asti EHKÄ 4-5. Huonokin oppilas otetaan vastaan ja saa yksilöiden opetuksen.
- TineeexDD
Lisääväkeäetelästä kirjoitti:
Täällä lukiossa ehkä 10 oppilasta ja ylioppilaaksi asti EHKÄ 4-5. Huonokin oppilas otetaan vastaan ja saa yksilöiden opetuksen.
No mitäs sitte?
- Tineeexdd
TineeexDD kirjoitti:
No mitäs sitte?
Ja itsesias toi ei oo edes totta
- Kyllästynyt1
Juorupenikka piä omista asioista huolta ei tartte muitten asioihin puuttua.
- Hittaastiälyää
Kyllästyneellä tosi hittaat hoksottimet tai olematon lukutaito. Ny vasta hokasi vastata puole vuoen kuluttua.
Älä mene lukioon et pärjää noilla aivoila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754