Muonion lukioon?

Tineeexdd

No....oon täs tänään saanu selville et olenki muuttamassa Kouvolasta Muonioon reilun viikon päästä .... Yksin.... Oisko mitään vinkkejä et miten sais uusia tuttuja sieltä päin... Ja onko etukäteen mitään mahiksia tutustua keneenkään? Oon siis 17.v tyttö (-:

20

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neidille

Heippa tyär ! Ei sinulla pitäis olla mitään huolta saada sieltä kavereita , (ainakin ennen) siellä on avosylin otettu vieraat vastaan , joista on tullut hyviä , asiallisia kavereita .... huomattavasti paremmin kuin jossain etelässä . Tietty paljon riippuu myös itestä ..... Hyvin siellä menee , muuta ko tsemppiä , avointa- ja iloista mieltä reppuun ja menox ... :)

• Kivajuttu2

Hienoa, kun joku kirjoitti noin positiivisen vastauksen, eikä alkanut provosoimaan,niin kuin yleensä on ollut tapana :) Kyllä Muoniosta kavereita löytyy :)

• neidille

aivan varmasti löytyy , siellä on aitoa , rentoa ja reilua lapin porukkaa .... :)

• Kysyvä

Menetkö mille vuosikurssille?

• Tineeexdd

Ensimmäiselle (:

• Itsehän kanssa opiskelen sielläpäin ammattikoulussa, tai nyt jatkan siis tässä kuussa. Moikataanko kun tavataan, ollaa kumpiki uppo-outoja uudessa kylässä. :)

• Tineeexdd

Joo moikataa vaa

• Tineeexdd
        Tineeexdd kirjoitti:

Joo moikataa vaa

Minut sitte tunnistaa siitä et mulla o siniset hiukset ja nenäs läväri c: onko sulla mitää et voitas jutella etukätee tai jotain mul o kik ja kaikki xD on ihan fine jos et halua /pysty juttelee missää mut siellä sitte moikataa ...

• toitoi2

Täältä pitäs kans tulla ens kuulla yks uus vaikutin kylälle, jos kaikki menee suunnitellusti. Tai siis kolme, kun koiratkin lähtee matkaan :D Saa moikata!

• Tineeexdd

Must tuntuu et muitten pitäs moikata mua ku mut tunnistaa helpommin :'D

• Jonttehh on kik käyttäjä, nakkaile sinnepäi viestiä. :)

• raksatuukka69

Joo tule tyär tänne tuukan soluun

• TineeexDD

....

• Tasokaskoulukaupunki
        TineeexDD kirjoitti:

....

Taso on alhaalla jos Kouvolasta tulhaan Muoniohoon lukihoon.

• TineeexDD
        Tasokaskoulukaupunki kirjoitti:

Taso on alhaalla jos Kouvolasta tulhaan Muoniohoon lukihoon.

jaaaa minkä taso?

• Lisääväkeäetelästä
        TineeexDD kirjoitti:

jaaaa minkä taso?

Täällä lukiossa ehkä 10 oppilasta ja ylioppilaaksi asti EHKÄ 4-5. Huonokin oppilas otetaan vastaan ja saa yksilöiden opetuksen.

• TineeexDD
        Lisääväkeäetelästä kirjoitti:

Täällä lukiossa ehkä 10 oppilasta ja ylioppilaaksi asti EHKÄ 4-5. Huonokin oppilas otetaan vastaan ja saa yksilöiden opetuksen.

No mitäs sitte?

• Tineeexdd
        TineeexDD kirjoitti:

No mitäs sitte?

Ja itsesias toi ei oo edes totta

• Kyllästynyt1

Juorupenikka piä omista asioista huolta ei tartte muitten asioihin puuttua.

• Hittaastiälyää

Kyllästyneellä tosi hittaat hoksottimet tai olematon lukutaito. Ny vasta hokasi vastata puole vuoen kuluttua.
        Älä mene lukioon et pärjää noilla aivoila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2765
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe