MITÄ SINÄ NAINEN AJATTELET

Miehestä joka etsii vakituista panoseuraa netistä?? Vai oletko ajatellut jopa itse etsiväsi kun oma ukko ei enään jaksa,kiinosta mutta et haluakaan erota ehkä lasten tai muun syyn takia,mistä luotettava mies sitten löytyy?? Kertokaa naiset....saa tuomita ja lytätä luvalla mutta saa myös kertoa niin kuin asia on......sana on vapaa.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännäjenna

      Jos mies on ytmi, ajattelen wow....haluan tuolta seksiä. Muihin en reagoi mitenkään.

      • jännäjanne

        Sain hepulin, koska tavataan?


    • jännäjanneko

      Mikä on ytmi??

      • Vastaampa

        Ylemmän tason mies. Mies jota suurin osa naisista haluaa.


    • weerees

      Lähtökohtaisesti ajattelen nykyisin, etten rupea tuohon enää ikinä. (Olen sinkku)Nimittäin siinä on iso mahdollisuus saada tunnepuolella siipeensä. Eli vaikkei alun perin halunnut, niin ei siitä tunteet pysy poissa vaan sitä tykästyy, pahimmassa tapauksessa rakastuu mut mut, mies onkin sitten sitoutunut puolisoonsa eikä aio missään tapauksessa erota. Raastavaa aikaa ja enemmän tai vähemmän särkynyt sydän jäljelle jää.
      Eli jos rupeaisin tommoseen, niin en haluais olla miehen kans yhtään missään tekemisissä näiden kiihkeiden tapaamisten lisäksi. Eli kaikenlaisten tunteiden syntyminen on estettävä, tehokkaasti.
      Kokemusta on tästä kuviosta ja nyt se on ohi. Onneksi.

      • Naineen

        Juu tunteet voi tulla kuvioon mukaan tai ainakin kiintymys, näin on mulle käynyt. Niin itse olen varattu ja tämä vastakappale sinkku.


    • Voi viude noita teidän ATMI, YTMI, KOKMI, SEPMI ja KAKMI -juttuja... :-) :-)

      • Tämä.tiedossa

        Näin sanoo aikansa sinut -palstaa kolunnut ATM!


      • Tämä.tiedossa kirjoitti:

        Näin sanoo aikansa sinut -palstaa kolunnut ATM!

        Vitun pelle sinäkin oikeasti.


    • normaalia

      En ajattele mitään muuta kuin että onko hän minulle sopiva. Etsin salasuhdetta itsekin ja olen yhden löytänytkin. Se kyllä päättyi jo, kun alkoi mennä liian läheiseksi suhde.

      • raumanjussi

        Mistä päin olet???


      • normaalia
        raumanjussi kirjoitti:

        Mistä päin olet???

        Tampereelta.


      • raumanjussi

        Harmi,olisit ollu lähempämä raumaa olisin pyytänyt kupposelle....itellä samat sikeet mielessä.


      • tahmataKsutteLija

        Oletko nainen? Sinullehan sopisi Tampereelta oleva kuuskymppinen tapapettäjä. Etsii p..lua, vaikka muuta teeskentelee.


    • idiiootikoolet

      vitun pellet erotkaa :D eroomine mitenkää kauhee juttu ja parempi nii ku et pettää
      mitää vitu syytä olla enää yhessä jos pidetää salasuhteit eikä toine enää ''kiinnosta''

      ja jos ette jostai ihmee syystä haluu erota nii alottakaa avoin suhde vittu jee

    • No haku on laitettu,nainen ota yhteyttä......hmmmm. Suukkoja!!

    • uskollinenAina

      Arvoton mies pettää....arvoton nainen pettää...jos ei rakasta kannattaa erota. Petyäjät täysiä paskoja. Eivät ansaitse elää.

      • raumanjussi

        Hyvä aina.....rakkaudella ei ole seksin kanssa mitään tekemistä,jos sitä ei saa kotona voi sitä etsiä täältäkin....


      • uskollinenAina

        Annan miehelleni AINA. Hän on se perheen pihtari silti en pettäisi IKINÄ! Jos pettää ei rakasta. Simple like that....Jos itse petät....sallitko sen omalle puoliskollesi?
        Avoin suhde parempi kuin pettäminen...siihen voisin jopa itsekin suostua mutta selän takana touhuaminen on Perseestä!


      • Ei.arvoa
        raumanjussi kirjoitti:

        Hyvä aina.....rakkaudella ei ole seksin kanssa mitään tekemistä,jos sitä ei saa kotona voi sitä etsiä täältäkin....

        Pässit ja sonnit ne panoseuraa etsii, ei kunnon miehet. Rakkaudesta ei tiedä yhtikäs mitään sellainen pässi. Kunnon vaimot heivatkoon petturit ulos!


    • omaValinta

      Avoin suhde,voisi olla ihan ok jos sopii molemmille.Miehet ehkä pystyvät paremmin pitämään tunteet ja seksin erillään.Toisaalta miksi elää puolittain,kun voisi erota ja elää täysillä eikä loukkaisi ketään.Syitä yhdessäoloon voi tietysti olla monia.

    • itsenäinen

      Sellainen mies on täysi epätoivoinen luuseri!Samoin nainen joka toimii samoin

      • IKM

        Huoh


    • Kovasti herättää ajatuksia,minun mielestä siinä on kuitenkin kysymys kahden aikuisen välisestä sopimuksesta ja olettasin että kumpikin tietää mihin on ryhtyny.....

      • Menoprobsover

        Kehotin miestäni hakemaan tilapäistä seksiseuraa, kun itse kärsin pahoista vaihdevuosiongelmista. Hän tarttui tuumasta toimeen, mutta valitsi kumppaninsa väärin. Kumppani rakastui mieheeni ja aikaa meni, kun piti vakuutella, että emme eroa. Nyt olen itse saanut ongelmat hoidettua ja aina pystyn ja haluan seksiä, kun puoliso toivoo tai itse haluan. Näinkin voi käydä.


    • Herkkupeppuirmeli

      Sellainen mies ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe