Erottiin eksän kanssa aloitteestani jokin aika sitten. Hänellä on mennyt melko huonosti jonkin aikaa(eron lisäksi kuolemantapaus) , laitellut mm. mulle kännipuheluita jne.
Olen huolissani hänestä, koska hukuttaa itsensä surussa alkoon (joka oli myös eromme syy).
Onko tyhmää, että laitan hänen ystävälleen viestiä, että vähän soittelisi/olisi yhteyksissä häneen? Asuvat eri paikkakunnalla, näkevät harvoin. Ei ole eksällä paljoa ystäviä. Voiko tän tulkita jotenkin väärin? Hän itse ei vastaa minulle, ei ole yhteyksissä, joten en voi vointia kysyä. Enkä edes halua välttämättä. Toivon vain, että kaikki olisi hänellä ok.
Huolissaolo eksästä suhteen lopettamisen jälkeen
6
82
Vastaukset
- akkakkakakka
Miksi lähdit? Anna nyt miehen olla rauhassa edes hyljätty helvetin tollo! KÄRSI!!! Mene lääkäriin!
- eivelvollinen
Sinä olet eronnut ja entinen on ex! Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia häneen! Anna hänen olla rauhassa ja tutustua uusiin ystäviin, sinä et ole enää ystävä hänelle. OLET EX!
- alphamale100
Entinen voi olla myös ystävä. Elämä ei ole mustavalkoista juupas eipäs leikkiä.
- vainpahako
Miksi muuten exän kanssa ei voisi olla ystävä? Minä ainakin olen ja pidämme yhteyttä toisiimme. Hänellä on myös alkoholiongelma ja olen välillä kovin huolissani hänestä. Jos ihmiset ovat eläneet pitkään yhdessä (me 26 v) ja heillä on yhteiset lapset, miksi pitäisi vihata toista lopun elämäänsä? Kertokaapa se minulle, kun en ymmärrä!
- alphamale100
Kyllä ainakin pidemmissä suhteissa on normaalia olla väleissä exään. Itse olin pitkään yhdessä (18 v). Tuo sinun huolesi on ihan normaalia.
- kokemuksen.neuvo
Mielestäni sinun pitäisi pysyä erossa exästä ja unohtaa hänet. Et voi auttaa häntä. Alkoholistia ei voi auttaa.
Pidä huoli itsestäsi ja rakenna omaa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776