Hernesaaren Ranta

nmmmmmn

Millä syväyksellä pääsee laituriin?

25

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HernesaarenRanta

      Todnäk. tarpeeksi syvällä niin kauan kuin moottoriveneellä olet liikkeellä, koska laiturin matalammassa päässä on viihtynyt mm. yksi suomen suurimmista charterveneistä eli 68 jalkainen princess (nimeltään aino) peräkansa käännettynä länteen

    • Kaksimetriä

      Eiköhän syväys riitä kun nuo isot risteilylaivat parkkeeraa Hernesaareen.

      • ärtholmen

        Väärä puoli. Nyt puhutaan Hernesaarenranta-nimisestä uudesta bilepaikasta, joka on avattu Hernesaaren kärjen itäpuolelle. Tarkoittamasi risteilylaituri on lännen puolella.
        http://www.hernesaarenranta.fi/


    • Sedunsatama

      Ei ole näkynyt purkkareita joten olisiko allas liian matala, alle 2m?

      • kierräkaukaa

        http://www.hernesaarenranta.fi/wp-content/uploads/2016/03/Etusivu_karuselli_2-e1459317592300-1440x810.jpg

        Syväystä toki riittää, vaan viitsitkö mennä mokomaan pennuillejaffaa ja pokeripösilöiden paikkaan.

        Tuo ei ole oikeiden veneilijöiden satama. Jonkinlaisten julkkisdensojen muurahaispesä.


      • LisääLöylyä

        Vai densoja, meidän pääministeri oli siellä viime viikolla, samoin tämä meretniemi joka on lähdössä purjehtimaan 6 vuodeksi maapallon ympäri. Viikonloppuna paikka oli ammuttu täyteen jääkiekon katsojia, meidän leijonat ovat korkanneet siellä tänään tämän saunan, kyllä tuo aina kaunissaaren & Suomen navigaatioliiton saarisaunat voittaa mennen tullen :-)

        Veikkaanpa että ruuhkaa tulee riittämään, eikä tarvitse mitään 90 luvun muovikiuluja laiturissa katsella :-).

        http://yle.fi/uutiset/helsingin_uusin_yleinen_sauna_loyly_kuumenee_merenrannassa/7891934

        Toki, paikkaa ei varmasti ole suunniteltu eläkeläisukoille.


      • Et millään viitsisi laittaa listaa suomen navigaatioliiton ylläpitämistä saunoista, itse kun en ole sellaisista kuullutkaan.

        Nimim. Saaristolaivurintutkinto 11 vuotiaana


    • pilepoika

      Saako sielä laiturissa olla yötä, onko shako ym. Maksaako jotain?

    • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ_Ö

      EVVK.

    • kaupunginlaituri

      On ilmeisesti kaupungin laituri eli saa tehda mitä haluaa?

    • häirikkösatama

      Kaikki on Hernarissa sallittua, jopa laidalta kuseskelu naapuriveneen kannelle. Edes Jagigsessa ei moisia mölyapinoita näe.

      • sisältö

        Rahoitetut mölyapinat ovat vaan tavallista haitallisempia


    • ÄäliötÖrveltää
      • mannersatama

        Sipoon Kaunissaari on pientä verrattuna Hernesaareen, jonne pääsee kaikilla maaliikenneyhteyksillä.


      • Proomu2016

    • Grandezza33OC

      Viime kesänä erittäin hyvä paikka ensimmäiset 2 viikkoa avajaisista. Sen jälkeen ei paikkaan enää viitsinyt mennä rynnistämään.
      Tänä kesänä varmasti jo rikastuttaja maahantunkeujatkin löytäneet tämän perseiden puristelu taivaansa.

    • Sedusaastaa

      Paikan älymöly täyttää kaupungin länsi-etelärannan.
      Toivottavasti kaupunki perii edes kunnon vuokran maapohjasta

    • Sedusaastaa

      Paikan älymöly täyttää kaupungin länsi-etelärannan.
      Toivottavasti kaupunki perii edes kunnon vuokran maapohjasta

    • kakarainmöykkää

      Voi jesus mikä jagis, ei tuonne voinut jäädä

    • HernesaariRocks

      Alueelle suunnitellaan seuraavaksi merikeskusta, vesiurheilumestaa jos rahoittaja löytyy jostain. Hernesaaren kärki on veneilyn osalta suomen kehittyvin alue tällä hetkellä kaikkine palveluineen, piti siitä tai ei. Suomen Sandhamn. Helsinki majakka sopisi tuonne hyvin.

      • MikäVeneilyAlue

        Eipä siellä kovin paljon niitä veneitä kyllä ole...


      • Hernesaaren kärki jatkuvine ristiaallokkoineen on yksi veemäisimmistä veneilyalueista maassamme, eli onnea vain projektiin (ja valmiiksi surunvalittelut mahdollisille rahoittajille)!


    • HeiHulinaaa

      Mahtuuko tuonne juhannusaattona ?

      • kylkikyljessä

    • Pulleapurje

      Suoli24 taas vauhdissa. Itseänikin kiinnostaisi se syväys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe