Torre12 vastaisitko viimein

Minun mieheni (joka on biseksuaali)väittää että homot ovat itserakkaita ja itsekkäitä.
Mitä mieltä sinä olet? Mitä mieltä muut ovat?

Miksi puolustan vuodesta toiseen homoja kun mitään en siitä heiltä saa?

Torreltakin kysyin puoli tuntia sitten rakastiko hän vaimoaan kun hänestä oli tärkeää että vaimo rakasti häntä.

Meillä taitaa olla joukossamme bi-seksuaali joka haluaa esittää umpihomoa. Sehän se on muotia niin nykyisin.

106

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piimälläperille

      jospa torrekin on löytänyt kadonneen piimäpurkkinsa ja odottaa viisauden laskeutumista tulostusmuotoon.

      • Osaat sä olla hauskakin.


      • Vastataan. Ovatko homot itserakkaita? En ole huomannut olevan sen enempää kuin heterotkaan. Mutta monet huolehtivat ulkonäöstään varmaan enemmän kuin perusheterot.

        Rakastinko vaimoani? Kyllä. Ei siinä mitään; mukava nainen sinänsä. Mutta silti ei homous poistunut minusta koskaan. Siksi elän nyt homoelämää. Ja rakkautta on taas.

        Nuorempana halusin elämän miehen kanssa, mutta koin sen mahdottomaksi leimautumisen takia. Homot olivat halveksuttavia sylkykuppeja, en halunnut kenenkään tietävän. Siksi harhauduin menemään avioon naisen kanssa.


      • mollukatTurvoksissa
        torre12 kirjoitti:

        Vastataan. Ovatko homot itserakkaita? En ole huomannut olevan sen enempää kuin heterotkaan. Mutta monet huolehtivat ulkonäöstään varmaan enemmän kuin perusheterot.

        Rakastinko vaimoani? Kyllä. Ei siinä mitään; mukava nainen sinänsä. Mutta silti ei homous poistunut minusta koskaan. Siksi elän nyt homoelämää. Ja rakkautta on taas.

        Nuorempana halusin elämän miehen kanssa, mutta koin sen mahdottomaksi leimautumisen takia. Homot olivat halveksuttavia sylkykuppeja, en halunnut kenenkään tietävän. Siksi harhauduin menemään avioon naisen kanssa.

        Siis tarkoitat seksualista rakkautta. koska tarvitaan se .. joka kyhnyttää palleja, kun niin kojottaa mollukoita.
        Se on lihallista se hihiihihih, katoavaista.. hiihii. Ihminen elää hässiäkseen ja tupakkamihellä on himonsa sormenpaksuiseen kessuun.
        Kumpikin pitää ihmistä orjana. hihhihih.....
        Siksihän piispakin Irja meni naisen kanssa naimisiin, kun on lihansa orja. hihihihihi. Pitää kyhnyttää hihihihihi... Ei voi elää kieltäymyksessä ihihihihihi. Se toimii. hihhiiii


      • auroraboreallis
        mollukatTurvoksissa kirjoitti:

        Siis tarkoitat seksualista rakkautta. koska tarvitaan se .. joka kyhnyttää palleja, kun niin kojottaa mollukoita.
        Se on lihallista se hihiihihih, katoavaista.. hiihii. Ihminen elää hässiäkseen ja tupakkamihellä on himonsa sormenpaksuiseen kessuun.
        Kumpikin pitää ihmistä orjana. hihhihih.....
        Siksihän piispakin Irja meni naisen kanssa naimisiin, kun on lihansa orja. hihihihihi. Pitää kyhnyttää hihihihihi... Ei voi elää kieltäymyksessä ihihihihihi. Se toimii. hihhiiii

        "Se on lihallista se hihiihihihih, katoavaista ..hihii"

        Mene hyvä ihminen hoitoon, sulla on usko sekoittanut pään. Onko sussa joku virus positiivista?C-hepatiitti?

        Kovasti positiivinen tunnut olevan.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Vastataan. Ovatko homot itserakkaita? En ole huomannut olevan sen enempää kuin heterotkaan. Mutta monet huolehtivat ulkonäöstään varmaan enemmän kuin perusheterot.

        Rakastinko vaimoani? Kyllä. Ei siinä mitään; mukava nainen sinänsä. Mutta silti ei homous poistunut minusta koskaan. Siksi elän nyt homoelämää. Ja rakkautta on taas.

        Nuorempana halusin elämän miehen kanssa, mutta koin sen mahdottomaksi leimautumisen takia. Homot olivat halveksuttavia sylkykuppeja, en halunnut kenenkään tietävän. Siksi harhauduin menemään avioon naisen kanssa.

        Et ole homo.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        "Se on lihallista se hihiihihihih, katoavaista ..hihii"

        Mene hyvä ihminen hoitoon, sulla on usko sekoittanut pään. Onko sussa joku virus positiivista?C-hepatiitti?

        Kovasti positiivinen tunnut olevan.

        Mitä sinä hoitoon käsket, koska hän erittäin teitä silmiä avaavasti toi asian esiin.
        Eli liha on aina ollut Jumalaa vastaan ja siten ihmiselle lukee tuomion Jumalan edessä.
        Uskova ei voi mennä lihanmukana kihnuttamaan, että tyydyttäisi himonsa, vaan on pidättäydyttävä, jos se on näin vaativa.
        Jopa heteroliitossa, kun ja jos puolison sairaus saa aikaiseksi sen, että seksualisuus poistuu, niin silloin tavallaan liitto on "kämppisliitto"- jossa ei seksualisuutta ole, eikä sitä haetakaan.
        Siinä otetaan risti- ja seurataan Jeesusta. Ja jos liha alkaa kiusata, niin tehdään taistelu verille asti.
        Iankaikkisen elämän armolahja, lunastus, ja synnistä anteeksianto, on niin kallis arvohelmi, että ei kannata alkaa sikailemaan ja ollla ymmärtämätön pelastuksen arvosta.

        Ei kannata lähteä lihantielle.

        Muistan erään valtiovirkamihen, joka jäi eläkkeelle ja häneltä kysyttiin syytä, ettei hän avioitunut. Hän vastasi, että hän on avioliittoon kelpaamaton.
        Ja jopa virka oli se, ettei hän heilunut missään laittomuuksissa.

        Nostan hänelle hattua. Jos on kelpaamaton, niin voi olla ilman liittoa.


    • Anonyymi

      Eiköhän homoissa ole monenlaisia niinkuin heteroissakin niin itsekkäitä kuin epäitsekkäitä ja siltä väliltä.

      • Mua ei hirveesti kiinnosta arvostella ketään. Muodostan mielipiteeni toisesta sen perusteella miten he toisia kohtelevat.
        Tässä vanhassa ketjussani asia tais olla se että jouduin odottelemaan torrea kauan kesken hyvän keskustelun.taikka hyvän ja hyvän..
        Tuohon aikaan mieheni eläessä aika usein otettiin alkoholia ja huomasin että varmaan oon ollut jo loppuillasta nuo juttuni.anteeksi vain kaikille.


      • Mua ei hirveesti kiinnosta arvostella ketään. Muodostan mielipiteeni toisesta sen perusteella miten he toisia kohtelevat.
        Tässä vanhassa ketjussani asia tais olla se että jouduin odottelemaan torrea kauan kesken hyvän keskustelun.taikka hyvän ja hyvän..
        Tuohon aikaan mieheni eläessä aika usein otettiin alkoholia ja huomasin että varmaan oon ollut jo loppuillasta nuo juttuni.anteeksi vain kaikille.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mua ei hirveesti kiinnosta arvostella ketään. Muodostan mielipiteeni toisesta sen perusteella miten he toisia kohtelevat.
        Tässä vanhassa ketjussani asia tais olla se että jouduin odottelemaan torrea kauan kesken hyvän keskustelun.taikka hyvän ja hyvän..
        Tuohon aikaan mieheni eläessä aika usein otettiin alkoholia ja huomasin että varmaan oon ollut jo loppuillasta nuo juttuni.anteeksi vain kaikille.

        Joko sulla on uusi avosyntiliitto kyhnytin?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mua ei hirveesti kiinnosta arvostella ketään. Muodostan mielipiteeni toisesta sen perusteella miten he toisia kohtelevat.
        Tässä vanhassa ketjussani asia tais olla se että jouduin odottelemaan torrea kauan kesken hyvän keskustelun.taikka hyvän ja hyvän..
        Tuohon aikaan mieheni eläessä aika usein otettiin alkoholia ja huomasin että varmaan oon ollut jo loppuillasta nuo juttuni.anteeksi vain kaikille.

        Luin narsistiketjussa vastauksesi. Rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin narsistiketjussa vastauksesi. Rukoilen puolestasi.

        Iso kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin narsistiketjussa vastauksesi. Rukoilen puolestasi.

        Iso kiitos


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Iso kiitos

        Oletko narsisti?


    • Anonyymi

      JEESUS EI SIUNAA MIEHIMYSHALUJA EIKÄ SAIRAITA SEKSUAALIPERVERSSIOITA KUTEN MIESTEN VÄLINEN MAKAAMINEN! SYNNEISTÄ VERENRUSKEIN ON HOMOUS JA PUOLIHOMOUS (BI-HOMOT YMS TRANSSUT). JEESUKSEN VERESSÄ ON MYÖS VOIMA EHEYTYMISEEN JOS MIEHIMYS HALUAA OTTAA SEN VASTAAN. EHEYTYMÄTTÖMYYS ON VAIN VALHE JONKA ALLA HALUATAAN JATKAA SYNTISTÄ HOMOELÄMÄÄ!

      • Anonyymi

        Niin, kaikkinaiset väärät teot, kaikkimuotoisesti on maailmallisia, jos himoja harrastaa.
        Synti on Jumalantahdon rikkomista.
        Jos haluaa perille, niin on tehtävä parannus ja elettävä oikein.

        Maailmassa on sitten maailma, sen kaikkine himoineen ja sen hedelmät. Jos niitä rakastaa, niin ei itke seurakuntaan sisään, sillä sinne ei kuulu mitään epäpyhää, eikä kauhistusta.
        Pyhä on tuonpuoleisuutta ja Pyhä toimiakseen tämänpuolisuudessa, se on PYHÄN HENGEN johdossa, jossa puetaan hääpukuun.
        Hääpuvussa ei olla alastomia, eli syntiä harrastamassa ja synti huulilla aamennettaisiin farisealaisesti.

        Eli oikeassa olet, miehimykset, eikä heterosynti ole Jumalankansalle kuuluva asia.
        Jos silmä viettelee. repäise pois, tai käsi viettelee- hakkaa se pois, ts. suomennettuna, synti on lakkautettava - jos Herraa seuraa.

        Ei Kristusta seuraava seurakunta pidä kantaa syntiä helmoissaan. Ei ole kahtatietä taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaikkinaiset väärät teot, kaikkimuotoisesti on maailmallisia, jos himoja harrastaa.
        Synti on Jumalantahdon rikkomista.
        Jos haluaa perille, niin on tehtävä parannus ja elettävä oikein.

        Maailmassa on sitten maailma, sen kaikkine himoineen ja sen hedelmät. Jos niitä rakastaa, niin ei itke seurakuntaan sisään, sillä sinne ei kuulu mitään epäpyhää, eikä kauhistusta.
        Pyhä on tuonpuoleisuutta ja Pyhä toimiakseen tämänpuolisuudessa, se on PYHÄN HENGEN johdossa, jossa puetaan hääpukuun.
        Hääpuvussa ei olla alastomia, eli syntiä harrastamassa ja synti huulilla aamennettaisiin farisealaisesti.

        Eli oikeassa olet, miehimykset, eikä heterosynti ole Jumalankansalle kuuluva asia.
        Jos silmä viettelee. repäise pois, tai käsi viettelee- hakkaa se pois, ts. suomennettuna, synti on lakkautettava - jos Herraa seuraa.

        Ei Kristusta seuraava seurakunta pidä kantaa syntiä helmoissaan. Ei ole kahtatietä taivaaseen.

        Ko mieheni hukkui ja siitä on ensikuussa kaksi vuotta. Kuka häntä tai minua tahtoo nyt muistella... Miksi tää ketju on nostettu menneisyydestä ylös?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ko mieheni hukkui ja siitä on ensikuussa kaksi vuotta. Kuka häntä tai minua tahtoo nyt muistella... Miksi tää ketju on nostettu menneisyydestä ylös?

        Jeesus olisi voinut pelastaa hukkumiselta syntiin! Siksi on tärkeää hylätä syntielämä ja ottaa vastaa pelastus Jeesukselta Kristukselta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus olisi voinut pelastaa hukkumiselta syntiin! Siksi on tärkeää hylätä syntielämä ja ottaa vastaa pelastus Jeesukselta Kristukselta

        Oltiin naimisissa. Mies oli minulle uskollinen. Mitä syntiä?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Oltiin naimisissa. Mies oli minulle uskollinen. Mitä syntiä?

        Homoseksuaaliset haureudet ovat syntiä. Jopa homoseksuaalisella makaamisella hekumointi ilman varsinaista aktia on synti. Lue Sanaa niin ymmärrät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaaliset haureudet ovat syntiä. Jopa homoseksuaalisella makaamisella hekumointi ilman varsinaista aktia on synti. Lue Sanaa niin ymmärrät

        Ei hän haaveillut muista. Ja puhui siitä usein. Lapsettomuushoitokopistakin tuli minulle kertomaan asianaan ettei ajatellut muita kuin minua. Vaikka silläkään kertaa ei unelmoinnistahaittaa olisi ollut. Etkö sinä koskaan haaveile muista kuin puolisostasi?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei hän haaveillut muista. Ja puhui siitä usein. Lapsettomuushoitokopistakin tuli minulle kertomaan asianaan ettei ajatellut muita kuin minua. Vaikka silläkään kertaa ei unelmoinnistahaittaa olisi ollut. Etkö sinä koskaan haaveile muista kuin puolisostasi?

        Miksi haaveilisin muista kuin rakkaasta vaimostani? Ei tulisi mieleenkään ajatella jonkun miehimyksen alapäätä tai muuta luonnotonta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haaveilisin muista kuin rakkaasta vaimostani? Ei tulisi mieleenkään ajatella jonkun miehimyksen alapäätä tai muuta luonnotonta

        Just. Mietin vaan tässä että mikähän on ollut motiivisi tällä kertaa nostaa tämä, homo aiheinen ketju esiin?


    • Anonyymi

      Jopa olet lapsellinen. Sanalla ei ole m itään merkitystä. Suomessa toimitaan ainoastaan Suomen lakien mukaan. Lue lakikirjaa. Se tuomitsee sinut herjaajana. Jos jatkat tuolla tavalla, teet rikoksen ja joudut oikeuteen. Tämä on varoitus.

    • Anonyymi

      Homojem ja lesbojen mustasukkaisuus on rajua kuunneltavaa ja katsottavaa.

      • Voin kuvitella. Olitko ainoana heterona katsomassa?


    • Anonyymi

      Pääasia että rakastat häntä. Muulla ei ole väliä.

      ST

      • St, tää on viisi vuotta vanha ketju. Mun mies on kuallu jo. Olenhan siitä sinulle kertonut. Mutta ei haittaa... Ymmärrän näkökantasi sillä sulla on se rakkautta kaipaava bi-tyttösi.
        Joku ilmeisesti minun sieluni tilasta huolestunut henkilö nostaa tätä välillä ylös tätä ketjua.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        St, tää on viisi vuotta vanha ketju. Mun mies on kuallu jo. Olenhan siitä sinulle kertonut. Mutta ei haittaa... Ymmärrän näkökantasi sillä sulla on se rakkautta kaipaava bi-tyttösi.
        Joku ilmeisesti minun sieluni tilasta huolestunut henkilö nostaa tätä välillä ylös tätä ketjua.

        Niin, tuedän, että hän on kuollut ja huomasin että aloitus on 5 vanha.
        Vastasin, että pääasia, että sinä rakastat häntä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuedän, että hän on kuollut ja huomasin että aloitus on 5 vanha.
        Vastasin, että pääasia, että sinä rakastat häntä.

        ST

        Ainnii, tosiaan tyttöni on bi. Olin jo unohtanut kun se on käynyt arkipäiväiseksi asiaksi.

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuedän, että hän on kuollut ja huomasin että aloitus on 5 vanha.
        Vastasin, että pääasia, että sinä rakastat häntä.

        ST

        Niin. Rakastan Teemu vieläkin. Vielä me tavataan.... Nyyh. No ei auta itku markkinoilla. Taidan alkaa nukkuun. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin. Rakastan Teemu vieläkin. Vielä me tavataan.... Nyyh. No ei auta itku markkinoilla. Taidan alkaa nukkuun. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainnii, tosiaan tyttöni on bi. Olin jo unohtanut kun se on käynyt arkipäiväiseksi asiaksi.

        ST

        Käykö tyttö pridemarssilla (homomarssi) tai muissa homoutta ylistävissä ja Jeesusta pilkkaavissa tilaisuuksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö tyttö pridemarssilla (homomarssi) tai muissa homoutta ylistävissä ja Jeesusta pilkkaavissa tilaisuuksissa?

        Ei käy., mutta vaikka kävisikin, rakastaisin häntä silti.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy., mutta vaikka kävisikin, rakastaisin häntä silti.

        ST

        Hyväksytkö Jeesusta pilkkaavat tilaisuudet ja haureuden harjoittamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksytkö Jeesusta pilkkaavat tilaisuudet ja haureuden harjoittamisen?

        En hyväksy. En hyväksy pride kulkueita, muttei se estä minya hyväksymästä ihmisiä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy. En hyväksy pride kulkueita, muttei se estä minya hyväksymästä ihmisiä.

        ST

        Minulla on uskovainen ystävä,jossa on lesbouden henki,minä todella koen sen henkivaltana,koska ahdistun hänestä.On kyllä naimisisissa miehen kanssa,mutta se himo naiseen......Jopa kertoi,kun oli saunassa aikuisen tyttärensä kanssa,tunsi kiimaa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on uskovainen ystävä,jossa on lesbouden henki,minä todella koen sen henkivaltana,koska ahdistun hänestä.On kyllä naimisisissa miehen kanssa,mutta se himo naiseen......Jopa kertoi,kun oli saunassa aikuisen tyttärensä kanssa,tunsi kiimaa!!!!!!

        Oletko varma että et käsittänyt väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että et käsittänyt väärin?

        Just joo,miten voi käsittää väärin,hyi olkoot näitä saastaisia piilolesboja uskisten keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo,miten voi käsittää väärin,hyi olkoot näitä saastaisia piilolesboja uskisten keskellä.

        Hyi kauhea näitä provoja ja kiusanhenkiä tällä palstalla.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kauhea näitä provoja ja kiusanhenkiä tällä palstalla.

        ST

        Kyllä kiusanhenkiä ovat nämä moraalittomat piilolesbot uskisten keskellä,jotka lipevästi houkuttelevat uhrinsa sielunhoitoon ja sitten alkaa moraaliton käyttäytyminen.Tämä on vaiettu aihe.Olen naisena niin kurkkua myöten täynnä näitä iljetyksiä,en aio vaieta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiusanhenkiä ovat nämä moraalittomat piilolesbot uskisten keskellä,jotka lipevästi houkuttelevat uhrinsa sielunhoitoon ja sitten alkaa moraaliton käyttäytyminen.Tämä on vaiettu aihe.Olen naisena niin kurkkua myöten täynnä näitä iljetyksiä,en aio vaieta.

        🤣🤣 En ole koskaan tavannut piilolesboja, jotka muka houkuttelusivat "uhreja"
        Kyllä lesbot ihan suoraan osoittavat suuntauksensa, eikä heillä ole tarvetta uhreihin 🤣🤣

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 En ole koskaan tavannut piilolesboja, jotka muka houkuttelusivat "uhreja"
        Kyllä lesbot ihan suoraan osoittavat suuntauksensa, eikä heillä ole tarvetta uhreihin 🤣🤣

        ST

        Voi sinua höppänää,kun nää "pyhimykset" näyttelevät niin täydellistä uskista,eihän sitä voi tuoda esiin seurakunnassa.Kun nyt olen näiden saastaisten ämmien uhriksi joutunut,kerron totuuden.Sinä taidat olla yksi tällaisista saastoista.🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua höppänää,kun nää "pyhimykset" näyttelevät niin täydellistä uskista,eihän sitä voi tuoda esiin seurakunnassa.Kun nyt olen näiden saastaisten ämmien uhriksi joutunut,kerron totuuden.Sinä taidat olla yksi tällaisista saastoista.🤮🤮

        Empä kuule ole lesbo ja tiedät sen. Olen uskovainen hetero, mutten pidä lesboja saastoina enkä homoja.

        Katsoppas, kun jo äitee opetti, että jokaisella ihmisellä on sama ihmisarvo.

        Sinäkin olet samalla viivalla lesbojen, murhamiesren, uskovaisten, eunukkien, noitien, pedofiilien, sen karvarintaisen fysiikanopettajan, rovastin, narkomaanin, presidentin...... kanssa. Eikös tunnu hyvältä olla samalla viivalla ja jos ei tunni niin jokin on pahasti vialla 🤔

        Mutta jatkappa provoiluasi. Tieten voin keskustella kansssasi, jos koet siihen tarvetta esim on tylsää yms

        ST

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä kuule ole lesbo ja tiedät sen. Olen uskovainen hetero, mutten pidä lesboja saastoina enkä homoja.

        Katsoppas, kun jo äitee opetti, että jokaisella ihmisellä on sama ihmisarvo.

        Sinäkin olet samalla viivalla lesbojen, murhamiesren, uskovaisten, eunukkien, noitien, pedofiilien, sen karvarintaisen fysiikanopettajan, rovastin, narkomaanin, presidentin...... kanssa. Eikös tunnu hyvältä olla samalla viivalla ja jos ei tunni niin jokin on pahasti vialla 🤔

        Mutta jatkappa provoiluasi. Tieten voin keskustella kansssasi, jos koet siihen tarvetta esim on tylsää yms

        ST

        ST

        Sinä irstailija et hypi minun silmille,jos minä täällä puran ahdistustani näiden saastaisten naisten kiimaisista lähentelyistä,niin minulla on siihen oikeus,niin kuin sinulla ja näillä ystävilläsi uikuttaa.Olet teeskentelijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä irstailija et hypi minun silmille,jos minä täällä puran ahdistustani näiden saastaisten naisten kiimaisista lähentelyistä,niin minulla on siihen oikeus,niin kuin sinulla ja näillä ystävilläsi uikuttaa.Olet teeskentelijä.

        Kaikin mokomin. Pura ihimeessä. Pura vaikka koko kerrostalo ja sytytä rovioksi.
        Sitten voit hillua villinä tukka harallaan, silmät kiiluen palon ympärillä liekkien punertaessa kostonhimoiset kasvosi.
        Mekon reuhkan riekaleet kuin noita ihmisellää vipattaen, varvaskorun pääkallokorun rubiinisilmät tulen paahteessa säihkyen.
        Tanssi vain menemään, että tanner ryskyy. Kyllä se paha siittä parkuen pakoon juoksee lesbo lemmen loitsukkeesta, homo miehen miehimyksest, teeskentelijäst voima tahto ja taito.
        Liehuta liinaa, lippua voitonmerkin, tuhkakeon päälle paina, merkiksi väkevän uskon.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikin mokomin. Pura ihimeessä. Pura vaikka koko kerrostalo ja sytytä rovioksi.
        Sitten voit hillua villinä tukka harallaan, silmät kiiluen palon ympärillä liekkien punertaessa kostonhimoiset kasvosi.
        Mekon reuhkan riekaleet kuin noita ihmisellää vipattaen, varvaskorun pääkallokorun rubiinisilmät tulen paahteessa säihkyen.
        Tanssi vain menemään, että tanner ryskyy. Kyllä se paha siittä parkuen pakoon juoksee lesbo lemmen loitsukkeesta, homo miehen miehimyksest, teeskentelijäst voima tahto ja taito.
        Liehuta liinaa, lippua voitonmerkin, tuhkakeon päälle paina, merkiksi väkevän uskon.

        ST

        On siinä uskovainen,oikea velho,kauhistus Jumalan silmissä.No,Pyhä Henki tämän on jo paljastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä uskovainen,oikea velho,kauhistus Jumalan silmissä.No,Pyhä Henki tämän on jo paljastanut.

        On on, kauhistus on, mutta tiijätkö missä on se salaisuus, joka on piilossa teiltä uskottomilta?

        Se on evankeliumissa eli saan tällaisenaan uskoa.

        Ja niin saat sinäkin, jos vain haluat. Armosta saat ottaa uskon vastaan, jos vain haluat tehdä parannuksen ja uskoa evankeliumin Jeesuksen Kristuksen nimessä.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on, kauhistus on, mutta tiijätkö missä on se salaisuus, joka on piilossa teiltä uskottomilta?

        Se on evankeliumissa eli saan tällaisenaan uskoa.

        Ja niin saat sinäkin, jos vain haluat. Armosta saat ottaa uskon vastaan, jos vain haluat tehdä parannuksen ja uskoa evankeliumin Jeesuksen Kristuksen nimessä.


        ST

        Minä olen uskossa ja joutunut saastaisten uskis naisten ahdistamaksi.Eläköön lesbot ja homot niinkuin haluavat,mutta minuun ei kosketa.On se ihme,miten asiat käännetään niin,että uhrista tehdään syyllinen,häntä moralisoidaan ja saarnataan.Ilman vahvaa uskoani ja Pyhän Hengen johdatusta,en olisi selvinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen uskossa ja joutunut saastaisten uskis naisten ahdistamaksi.Eläköön lesbot ja homot niinkuin haluavat,mutta minuun ei kosketa.On se ihme,miten asiat käännetään niin,että uhrista tehdään syyllinen,häntä moralisoidaan ja saarnataan.Ilman vahvaa uskoani ja Pyhän Hengen johdatusta,en olisi selvinnyt.

        Koko elämäni aikana en ole koskaan kohdannut moista saatika kuullut koskaan uskovaisen suusta moisesta, että seurakunnassa joku lesbo yrittää ensin näytellä hurskasta, että saisi jonkun naisen suhteeseen kanssaan enkä ei-uskovissakaan taida tuollaista olla, jos on normaalisti tunnetasoltaan toimiva ihminen.

        Oli kyseessä sitten lesbo tai hetero, uskovainen tao ei-uskovainen niin minusta tuo, että yrittää kieroin keinoin saada jonkun suhteeseen kanssaan ei ole normaalia.

        Kyseessä on silloin ihminen, joka on henkisesti epäkypsä tai jollain tavalla häiriintynyt 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikin mokomin. Pura ihimeessä. Pura vaikka koko kerrostalo ja sytytä rovioksi.
        Sitten voit hillua villinä tukka harallaan, silmät kiiluen palon ympärillä liekkien punertaessa kostonhimoiset kasvosi.
        Mekon reuhkan riekaleet kuin noita ihmisellää vipattaen, varvaskorun pääkallokorun rubiinisilmät tulen paahteessa säihkyen.
        Tanssi vain menemään, että tanner ryskyy. Kyllä se paha siittä parkuen pakoon juoksee lesbo lemmen loitsukkeesta, homo miehen miehimyksest, teeskentelijäst voima tahto ja taito.
        Liehuta liinaa, lippua voitonmerkin, tuhkakeon päälle paina, merkiksi väkevän uskon.

        ST

        Kyllä täytyy näin vierestä todeta,tuo on kuin noidan loitsu,että voi uskovana esiintyvä tuollaista kirjoittaa,demonista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy näin vierestä todeta,tuo on kuin noidan loitsu,että voi uskovana esiintyvä tuollaista kirjoittaa,demonista.

        Kirjoitan yhtä vierestä, että tuo joka kirjoittaa"ämmistä" ja" himoista" on uskosta osaton. Uskovat ei puhu kuin narkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan yhtä vierestä, että tuo joka kirjoittaa"ämmistä" ja" himoista" on uskosta osaton. Uskovat ei puhu kuin narkkarit.

        Olet,mistä muita tuomitset,miten itse täällä kirjoittelet.Jos joku on joutunut tuollaisten saastaisten naisten kourinnan kohteeksi,hänellä on oikeus tuoda tuskaansa juuri niinkuin hän sen kokee.Tuollaiset hirvittävät noidan loitsut,jonka nimim.St kirjoitti on hirvittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet,mistä muita tuomitset,miten itse täällä kirjoittelet.Jos joku on joutunut tuollaisten saastaisten naisten kourinnan kohteeksi,hänellä on oikeus tuoda tuskaansa juuri niinkuin hän sen kokee.Tuollaiset hirvittävät noidan loitsut,jonka nimim.St kirjoitti on hirvittävää

        Taidat olla pahan kerran itse himoissasi? Hyi 🤮 varattu ukko 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla pahan kerran itse himoissasi? Hyi 🤮 varattu ukko 🤮

        Minä olen NAINEN,eikö St:llä aivot pelaa,on niin raivoissaan,kun paljastuu pahaksi ihmiseksi.Olen naisena joutunut saastaisten naisten kiusattavaksi,mutta ymmärrän,jos on itse noin sidottu.Eipä ole Jeesuksen rakkautta.No,tulipahan tämäkin nähtyä,uskonnon uhrit on se oikea paikka rikotuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen NAINEN,eikö St:llä aivot pelaa,on niin raivoissaan,kun paljastuu pahaksi ihmiseksi.Olen naisena joutunut saastaisten naisten kiusattavaksi,mutta ymmärrän,jos on itse noin sidottu.Eipä ole Jeesuksen rakkautta.No,tulipahan tämäkin nähtyä,uskonnon uhrit on se oikea paikka rikotuille.

        Varo St. tä. Älä enää koskaan keskustele hänen kanssaan. Hän on hakkeri ja jahtaa naisia. Vie rahat ja mielenterveytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo St. tä. Älä enää koskaan keskustele hänen kanssaan. Hän on hakkeri ja jahtaa naisia. Vie rahat ja mielenterveytesi.

        Niinkö,no outoja ovat hänen juttunsa,pelaa peliä,vetelee naruista uhrejaan.LS nimimerkin kanssa ihan sekopäistä viestittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo St. tä. Älä enää koskaan keskustele hänen kanssaan. Hän on hakkeri ja jahtaa naisia. Vie rahat ja mielenterveytesi.

        Varmaan kirjoittelee vankilasta käsin. Vaikuttaa pahasti kriminalisoituneelts kirjoitustensa perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö,no outoja ovat hänen juttunsa,pelaa peliä,vetelee naruista uhrejaan.LS nimimerkin kanssa ihan sekopäistä viestittelyä.

        Molemmat ihan sekopäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ihan sekopäitä.

        Molemmat ovat NAISIA. Hyvä, että paljastimme ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat NAISIA. Hyvä, että paljastimme ne.

        Ls vaikuttaa normaalilta, mutta St on psyykkisesti vajaa. Ls sentään ymmärsi luopua taikauskostaan. St on kirjoittanut itsekkin olevansa tyhmä. Varmaan onkin kun uskoo epäjumalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ls vaikuttaa normaalilta, mutta St on psyykkisesti vajaa. Ls sentään ymmärsi luopua taikauskostaan. St on kirjoittanut itsekkin olevansa tyhmä. Varmaan onkin kun uskoo epäjumalaan.

        Hullua uskoa Jeesukseen. Kuka kannattaa veristä uskoa? Verta ja ristiinnaulitsemista. Yöks. St on huijari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullua uskoa Jeesukseen. Kuka kannattaa veristä uskoa? Verta ja ristiinnaulitsemista. Yöks. St on huijari.

        Mitä ihmettä, ei ole mukavaa, ajojahti ketään kohtaan.

        Uskon, että st on uskossaan vilpitön, vaikka en uskokaan samoin.

        Ollaanhan porukat kunnolla nyt.
        Minäkin joskus kirjoittelen mitä kirjoittelen näille palstoille, ja niin muutkin, en ole kenenkään kirjoittelut kovin ihmeellisiä olleet. Se on mukava piirre st:ssä, että hänellä on joitain liberaaleja ajatuksiakin olemassa.

        T. LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä, ei ole mukavaa, ajojahti ketään kohtaan.

        Uskon, että st on uskossaan vilpitön, vaikka en uskokaan samoin.

        Ollaanhan porukat kunnolla nyt.
        Minäkin joskus kirjoittelen mitä kirjoittelen näille palstoille, ja niin muutkin, en ole kenenkään kirjoittelut kovin ihmeellisiä olleet. Se on mukava piirre st:ssä, että hänellä on joitain liberaaleja ajatuksiakin olemassa.

        T. LS

        St on itse kuin velho,joka on sinun pepunnuolija ja sinä hänen.Kieroa peliä.Olette muka niin puhtoisia pyhimyksiä,rikotte herkkiä ihmisiä.Tuollaisen hirvittävän velhon kirjoituksen kirjoittaa rikkoontuneelle tämä St pyhimys.Hyvä,että jotkut varoittivat hänestä.En tiedä suhdettasi häneen,mutta outoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä, ei ole mukavaa, ajojahti ketään kohtaan.

        Uskon, että st on uskossaan vilpitön, vaikka en uskokaan samoin.

        Ollaanhan porukat kunnolla nyt.
        Minäkin joskus kirjoittelen mitä kirjoittelen näille palstoille, ja niin muutkin, en ole kenenkään kirjoittelut kovin ihmeellisiä olleet. Se on mukava piirre st:ssä, että hänellä on joitain liberaaleja ajatuksiakin olemassa.

        T. LS

        Meen syömmää. Leippää.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen syömmää. Leippää.


        ST

        Tämä todistaa hänen henkisen ja hengellisen tason,tyhjänpuhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        St on itse kuin velho,joka on sinun pepunnuolija ja sinä hänen.Kieroa peliä.Olette muka niin puhtoisia pyhimyksiä,rikotte herkkiä ihmisiä.Tuollaisen hirvittävän velhon kirjoituksen kirjoittaa rikkoontuneelle tämä St pyhimys.Hyvä,että jotkut varoittivat hänestä.En tiedä suhdettasi häneen,mutta outoa on.

        No en ole hänen pepunreikää nuollut, enkä nuole kenenkään niitä paikkoja, se on paskomista varten. Mitä tekin tiedätte meistä oikeasti mitään? Kuka on rikkoontunut?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen syömmää. Leippää.


        ST

        No mee. Mitä muuta sulle kuuluu?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole hänen pepunreikää nuollut, enkä nuole kenenkään niitä paikkoja, se on paskomista varten. Mitä tekin tiedätte meistä oikeasti mitään? Kuka on rikkoontunut?

        LS

        Kyllähän tuo on jo tullut täällä todistetuksi,kun alatte tuon lemmen lurituksenne.Rikotte rikottuja,olette itsekkäitä,vain teidän kipunne,ahdistuksenne ..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo on jo tullut täällä todistetuksi,kun alatte tuon lemmen lurituksenne.Rikotte rikottuja,olette itsekkäitä,vain teidän kipunne,ahdistuksenne ..........

        ??? Mikähän vaivaa sua, miksi koskee? Ihan keskusteltu vain, ei muuta, ei lempeä, ei kuuta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mee. Mitä muuta sulle kuuluu?

        LS

        Ruisleväipien välliin pistin pistin paprikaa, tomaattia, juustoa ja mikroon. On kuule hyvvää.
        Jäi eilen tortilloista noita höppeitä niin hyödyntäny leivän päällä tännää.
        Mitäpä sitä muuta vanahalle kuin kolotuksia ja reumatismia.
        Sama se on mitä täällä toisen uskosta aatellaan, kun eihän se oo kuin Jumalan ja ihimise väline asija.

        Mitäpä sinne? Ookko ulkona viipottanu?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruisleväipien välliin pistin pistin paprikaa, tomaattia, juustoa ja mikroon. On kuule hyvvää.
        Jäi eilen tortilloista noita höppeitä niin hyödyntäny leivän päällä tännää.
        Mitäpä sitä muuta vanahalle kuin kolotuksia ja reumatismia.
        Sama se on mitä täällä toisen uskosta aatellaan, kun eihän se oo kuin Jumalan ja ihimise väline asija.

        Mitäpä sinne? Ookko ulkona viipottanu?

        ST

        Ja näköki on ihan paskana taas että tympii!!!Mittää näkis näprätä rai lukea ennää.
        Että semmosta kuuluupi mummolle.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruisleväipien välliin pistin pistin paprikaa, tomaattia, juustoa ja mikroon. On kuule hyvvää.
        Jäi eilen tortilloista noita höppeitä niin hyödyntäny leivän päällä tännää.
        Mitäpä sitä muuta vanahalle kuin kolotuksia ja reumatismia.
        Sama se on mitä täällä toisen uskosta aatellaan, kun eihän se oo kuin Jumalan ja ihimise väline asija.

        Mitäpä sinne? Ookko ulkona viipottanu?

        ST

        On ollut hommia. Kuten kirjoitin jo siitä joitakin päiviä sitten, että tulee olemaan kiireitä. Olen silti jotain pientä laittanut palstalle.

        Taidat pitää hyvästä ruoasta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näköki on ihan paskana taas että tympii!!!Mittää näkis näprätä rai lukea ennää.
        Että semmosta kuuluupi mummolle.

        ST

        Uudet Lasit, kaihileikkaus????

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet Lasit, kaihileikkaus????

        LS

        Ei ole kuin ikänäkö, mutten tyhmä viihi ihteeni rahhaa oikein käyttää.
        Ja uskon että on hajataittoa oirekuvasta päätelle.

        Haaveilin kauan lääkörinurasta 🤔 ei liity mihinkään täällä, enkä tiedä miksi sen kerron.

        Mitä nyt olen seurannut lääkäreitä niin en tiedä, olisinko sittenkään halunnut.

        Toinen oli biologi, aatteles sinä 🤣

        On se kummallista tämä elämä toisinaan. Olen silti tyytyväinen. Olen saanut tehdä valintoja sydämmelläni.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet Lasit, kaihileikkaus????

        LS

        Miksi sinusta tuli se mmikä nyt olet?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut hommia. Kuten kirjoitin jo siitä joitakin päiviä sitten, että tulee olemaan kiireitä. Olen silti jotain pientä laittanut palstalle.

        Taidat pitää hyvästä ruoasta.

        LS

        No jos totta puhutaan, en ole mikään kovan luokan kulinaristi.
        Etupäässä syön elääkseni.
        Tykkään ennemmin tehdä ruokaa. En ole kovin kova syömään. Esim ulkona syöminen on minusta paljolti rahanhaaskausta.
        Vasta olen oppinut tuohon mäkkäri/Hese kulttuuriinkin.

        Entä sinä, nautitko ruuasta?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinusta tuli se mmikä nyt olet?

        ST

        Kuulostaa ihanilta unelmilta.

        Minäkin olen kerran hakenut biologiaa lukemaan, en jaksanut hakea toiste sitä alaa ajatellen.... nuorena haaveilin myös historian lukemisesta ja arkeologiasta. Mutta ne oli sellaisen nuoren tytön juttuja. Olen myös haaveillut papin ammatista.

        Ihminen ei ole koskaan valmis ja unelmatkin voivat muuttua.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos totta puhutaan, en ole mikään kovan luokan kulinaristi.
        Etupäässä syön elääkseni.
        Tykkään ennemmin tehdä ruokaa. En ole kovin kova syömään. Esim ulkona syöminen on minusta paljolti rahanhaaskausta.
        Vasta olen oppinut tuohon mäkkäri/Hese kulttuuriinkin.

        Entä sinä, nautitko ruuasta?

        ST

        Ja välillä minun pitää muistuttaa itseäni, että täytyy muistaa syödäkkin.
        Mutta niin, onhan noita lemppari ruokia kuten lohi, kaalilaatikko pari parasta mainitakseni. Ja kaikki marjat ja vihannekset.

        Otatko vitskuja purkista?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanilta unelmilta.

        Minäkin olen kerran hakenut biologiaa lukemaan, en jaksanut hakea toiste sitä alaa ajatellen.... nuorena haaveilin myös historian lukemisesta ja arkeologiasta. Mutta ne oli sellaisen nuoren tytön juttuja. Olen myös haaveillut papin ammatista.

        Ihminen ei ole koskaan valmis ja unelmatkin voivat muuttua.

        LS

        Näin on 🤔 oletko tyytyväinen miten valiitsit?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos totta puhutaan, en ole mikään kovan luokan kulinaristi.
        Etupäässä syön elääkseni.
        Tykkään ennemmin tehdä ruokaa. En ole kovin kova syömään. Esim ulkona syöminen on minusta paljolti rahanhaaskausta.
        Vasta olen oppinut tuohon mäkkäri/Hese kulttuuriinkin.

        Entä sinä, nautitko ruuasta?

        ST

        On vaikea tehdä sellaista ruokaa, että on itse tyytyväinen makuun. Silloin analysoi enemmän sitä onko onnistunut ja tuottaako se myös muille nautintoa. Harva ruoka on nautinto. Minulle ruoka myös auttaa kait johonkin rentoutumiseen, palkitsen sillä itseäni tai vain syön vain jotenkin tapana, esimerkiksi raskaan työpäivän jälkeen on raskaat huvit.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos totta puhutaan, en ole mikään kovan luokan kulinaristi.
        Etupäässä syön elääkseni.
        Tykkään ennemmin tehdä ruokaa. En ole kovin kova syömään. Esim ulkona syöminen on minusta paljolti rahanhaaskausta.
        Vasta olen oppinut tuohon mäkkäri/Hese kulttuuriinkin.

        Entä sinä, nautitko ruuasta?

        ST

        En esimerkiksi pidä konvehteista lainkaan, mutta söin puolikkaan juhlapöydän konvehtilaatikosta, ihan vain muuten vaan, ja se ei tee hyvää.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikea tehdä sellaista ruokaa, että on itse tyytyväinen makuun. Silloin analysoi enemmän sitä onko onnistunut ja tuottaako se myös muille nautintoa. Harva ruoka on nautinto. Minulle ruoka myös auttaa kait johonkin rentoutumiseen, palkitsen sillä itseäni tai vain syön vain jotenkin tapana, esimerkiksi raskaan työpäivän jälkeen on raskaat huvit.

        LS

        Tuohan ei ole paha hupi ollenkaan jos pitäisi määritellä raskas hupi niin tulee ensimmäisenä mieleen joko rankka biletys tai kalliit harrastukset

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja välillä minun pitää muistuttaa itseäni, että täytyy muistaa syödäkkin.
        Mutta niin, onhan noita lemppari ruokia kuten lohi, kaalilaatikko pari parasta mainitakseni. Ja kaikki marjat ja vihannekset.

        Otatko vitskuja purkista?

        ST

        En syö vitamiineja periaatteessa, joskus nappaan lasten nallevitamiineja itsekin, huolehdi lasten vitamiineista enemmän kuin välitän omasta terveydestä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on 🤔 oletko tyytyväinen miten valiitsit?

        ST

        Kyllä olen tällä hetkellä tyytyväinen, mutta en ole aina ollut, olen ollut alisuorittaja lähes koko ikäni. Toisaalta en koe olevani koskaan tarpeeksi hyvä ja on vaikea uskoa kykyihinsä. Jos tietäisin sen minkä tiedän nyt, olisin lukenut ja panostanut koulunkäyntiin enemmän jo nuorena.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En esimerkiksi pidä konvehteista lainkaan, mutta söin puolikkaan juhlapöydän konvehtilaatikosta, ihan vain muuten vaan, ja se ei tee hyvää.

        LS

        Minä tykkään mutten pysty syömään kuin 2-3 kpl.
        Saahan sitä herkutellakkin. Siinä juhlapöydän konvehteissa ei nyt kovin montaa konvehtia ole.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö vitamiineja periaatteessa, joskus nappaan lasten nallevitamiineja itsekin, huolehdi lasten vitamiineista enemmän kuin välitän omasta terveydestä.

        LS

        Semmosta se taitaa usein olla, että laittaa lasten tarpeet omiensa edelle.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään mutten pysty syömään kuin 2-3 kpl.
        Saahan sitä herkutellakkin. Siinä juhlapöydän konvehteissa ei nyt kovin montaa konvehtia ole.

        ST

        Saahan sitä...kunhan se ei olisi joka päivästä, olen syönyt...eilen kun puoli laatikkoa capuchinogeishakonvehteja... Jos ymmärrät mitä meinaan...näin ei voi elää.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä...kunhan se ei olisi joka päivästä, olen syönyt...eilen kun puoli laatikkoa capuchinogeishakonvehteja... Jos ymmärrät mitä meinaan...näin ei voi elää.

        LS

        Edellisenä päivänä...vihreäkuulakonvehteja ja pihlajakonvehteja, tonttukonvehteja...sitä edellisenä....

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen tällä hetkellä tyytyväinen, mutta en ole aina ollut, olen ollut alisuorittaja lähes koko ikäni. Toisaalta en koe olevani koskaan tarpeeksi hyvä ja on vaikea uskoa kykyihinsä. Jos tietäisin sen minkä tiedän nyt, olisin lukenut ja panostanut koulunkäyntiin enemmän jo nuorena.

        LS

        Mietin, että olisitkohan tyytyväisempi jos olisit panostanut koulunköyntiin enemmän?
        Kun minä olen miettinyt tuota, että olisiko pitänyt panostaa enemmän koulunköyntiin mutta koska olen nyt tyytyväinen niin olisinko enää sitten jos olisin käynyt kouluja enemmän ja tilanne olisi nyt toinen.
        Olisinko edes hengissä enää jos olisin valinnut toisin.
        Nyt sentään olen hengissä ja tyytyväinen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisenä päivänä...vihreäkuulakonvehteja ja pihlajakonvehteja, tonttukonvehteja...sitä edellisenä....

        LS

        Eikö tuu ällö olo?
        Touset pystyvät syömään makeaa mielinmäärin tuntematta pahoinvointia.
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuu ällö olo?
        Touset pystyvät syömään makeaa mielinmäärin tuntematta pahoinvointia.
        ST

        Noo...eihän se maistu miltään, se on vain kuin kauhoisi sokeria naamaan mielin määrin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo...eihän se maistu miltään, se on vain kuin kauhoisi sokeria naamaan mielin määrin.

        LS

        Mutta nautit ruuan maustako?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo...eihän se maistu miltään, se on vain kuin kauhoisi sokeria naamaan mielin määrin.

        LS

        Entä jos ei ostaisi kaupasta konvehteja ja herkkuja niin usein?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei ostaisi kaupasta konvehteja ja herkkuja niin usein?

        ST

        Niin. Jos en minä osta, voi sitä karkkia joku muukin ostaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos en minä osta, voi sitä karkkia joku muukin ostaa.

        LS

        Aivan. Sitten tosiaan ei auta asiaan tuo ettet osta sitä.
        Onko se niin kuin sanovat, että mitä enemmän syöt sokeria, csitä enemmän kehosi osaa vaatia sitä?
        Haitallusten kadvustojen määrä kasvas joka taas vaatii lusää soketia voidakseen hyvin

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos en minä osta, voi sitä karkkia joku muukin ostaa.

        LS

        Tehkää uuden vuoden lupaus yhdessä, etrei karkkia kaupasta?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää uuden vuoden lupaus yhdessä, etrei karkkia kaupasta?

        ST

        Niin...ei voi tehdä lupauksia toisen ihmisen puolesta. 🙂 Jotenkin minusta tuntuu, että tuollainen lupaus, olisi silloin vain minun tahtoni.

        LS


    • Anonyymi

      Vaikka olen sivusta seurannut ja kuullut muidenkin mielipiteitä, en ole koskaan huomannut, että niissä Pride-kulkueissa olisi milloinkaan pilkattu Jumalaa. Jumala on jätetty rauhaan, koska se ei ole uskonnollinen tilaisuus. Pride-liikkeen ihmiset kyllä käyvät uskonnollisissa tilaisuuksissa ja se on eri asia.

      • Anonyymi

        Miksi olet tuollaisella marssilla jossa ylistetään homoutta joka on Jumalalle kauhistus? Et voi marssia kahdessa leirissä vai väitätkö että homomarssille osallistuminen on enemmän Jumalan mieleen kuin sellaisesta pois pysyminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet tuollaisella marssilla jossa ylistetään homoutta joka on Jumalalle kauhistus? Et voi marssia kahdessa leirissä vai väitätkö että homomarssille osallistuminen on enemmän Jumalan mieleen kuin sellaisesta pois pysyminen?

        Ihan oksettaa ajatus homomarssista. Sellaiseen ei kristityllä ole mitään syytä osallistua!!


    • Anonyymi

      Pride-kulkue ei millään tavalla pilkkaa Jeesusta eikä uskovia. Seta ei ole uskonnollinen yhdistys, joten se on puolueeton uskonasioissa.

      • Anonyymi

        Väitätkö ettei homouden edistäminen ole Jeesuksen vastainen teko? Lue Raamattua ja tuo sieltä ne kohdat joissa Jeesus kehoittaa elämään synnissä! Ei taida löytyä!


    • Anonyymi

      Et löydä etsimälläkään Pride-kulkueessa mitään, missä nimenomaan pilkattaisiin uskontoa, koska se on siinä suhteessa neutraali. Se on Suomen lakien mukaan toimiva ja lakien suojaama. Jos sinä hyökkäät sitä vastaan, teet ehdottomasti vakavan rikoksen. Kulkueella on poliisien antama lupa ja heidän suojeluksessaan. Se tekee arvokasta työtä ihnisarvojen hyväksi, jota työtä sonunkin pitäisi kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe