ihannenainen

risto_raavas

...on nainen joka ei ole kolmea päivää peseytymättä. Hän on vähintäänkin korkeakoulututkinnon omaava. Hän on itsevarma ihminen eikä kokoajan epäröi kaikkea. Hän ei itkeksi minua vasten sitä miten se ja tämä ja tuo on hänestä ilkeästi puhunut, vaan hän naurahtaa moisille heikkoitsetuntoisille pelleille ja lähtee reippaasti vaikka kanssani salille/lenkille sen sijaan että juonisi katkerana kostoa.
Hän ymmärtää pitää vartalostaankin huolta, eikä vetoa rupsahteluaan siihen että miten ei muka ehdi pitää kehoaan kunnossa. Kyllähän me miehetkin ehdimme. Hän ei siipeile minun tukinnoilla saamallani työllä ja rahoillani vaan ymmärtää mitä on oikea tasa-arvo. Hän on alussa ihastunut minuun kuten minä häneen, niin hän ei myöskään ala muuttamaan minua pakkomielteisesti erilaiseksi kuten en minäkään häntä koska olenhan kiinnostunut hänestä hänenä itsenään. Toivottavasti hänkin minusta.

Mikään ei rumenna ihmistä enempää kuin epävarmuus joka huokuu lopulta kauttaaltaan ihmisestä. Naisessa kuin myös miehessä on hienoa itsevarmuus joka myös näkyy muita kohtaan kunnioittavassa käytöksessä, sillä hyvin voivalla ihmisellä ei ole mitään tarvetta olla ilkeä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupsahtanu

      jahas..meen täst syömää jäätelöä

    • olenunelma

      sopii. Haluan ehtiä päivässäni suihkutella, jatkokouluttautua, päättää mieheltä kysymättä kaikki asiani itsevarmasti, en kerro asioistani, koska niitäkin tilanteita on sattunut, että miehen kaveri on nolannut julkisesti, miestähän ei satu kiinnostamaan, jos naista loukkaa!? ..käyttää päivästä pari tuntia treenaamiseen (välineet, siirtyminen, suihkut, hiustenkuivaus, pukeutumiset), valmistaa ja hankkia itselle sopivaa ruokaa, jotta ei vaan olisi rupsahtamisen vaaraa esimerkiksi rypistymistä liiasta rasvattomuudesta, käydä töissä ja tehdä ylitöitä, ettei vain koskaan tarvitsisi mitään jakaa toisen kanssa tai pyytää toiselta, en toivo mitään suhteen kehittymistä, en pyydä mieheltä mitään, sehän olisi toisen muuttamista. En kysy mielipidettä mistään, sanelen tai toteutan elämääni omien tavoitteideni mukaan itsenäisesti itsevarmasti, en kuuntele, enkä ota huomioon itsevarmasti. Ilkeilyyn ei ole tarvetta. Alkaa vain vaikuttaa siltä lopulta, että miehellekään ei ole tarvetta, ainakaan aika ei enää vuorokaudessa kaikkeen riitä. Mutta, olenhan vain unellma, tosinainen joutuu sluibaamaan, että kaiken ehtisi.

    • TuuliaJollaaaaa

      Vai niin? Helpottikos nyt kun sait säki avauduttua? Vähän epävarmalta rassukalta kyllä vaikutat, mut kaikissa vikamme :)))))

    • 2004

      Tuo avaus oli provo. Ei kukaan halua tuollaisen miehen naiseksi. Jos kaverilla on raha ja status kaikkein tärkeimpiä asioita maailmassa niin sitten hän voi varmaaan viettää yönsäkkin vasemman ja oikean kätensä kanssa. Nehän ovat maailman parhaita hänelle ja tietävät juuri sen mistä hän pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe