laittakaapa tänne kusipäisiä nimimerkkejä Pif:ä. Niiden kuvat ja osoitteet löytyy kyllä.
Pif pellet
5
137
Vastaukset
- hhihbj
Mikä on ärsyttävämpää kuin tyhmä ihminen? Tyhmä ihminen kuka luulee että on fiksu. Noita pellejä piffolta kyllä löytyy!
- hehehehehrh
Pete TNT ja reilujätkä perkele. En niin yksinkertaisia tapauksia oo nähnyt. Heh heh. Siellä niitten kuvat on.
- ruutinyrkki
Eikö nää samat tyypit haukkunut liivijätkät ja skinit?
- Murhami
Samat tyypit siellä kurkoilee. On niitten osoitteet tiedossa:)
- mikseisxallita
Siis noi ainakin tuo 70-luvun jälkeinen nuoriso. Muita 70-lukuuniitä 70-luku oli niin tusinakaupallista roskaa. Bay City Rollers esim. jotka eisiinä bändissä edes kukaan edes soitt5anut Hei. Seolivedä'tys. Voivoi kun Morjens kunnioitan Tamperetta ja sitäpunkliikettä JOKA SAI KAIKEN . Siiss nykypolven bändi on Kurikka. Meni Viisuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889