Studio Eneas

lissukkah

kokemuksia? saako oikeesti töitä tän mallitoimiston kautta vai onko ihan täyttä kusetusta? Paljon on kuullu kaikenlaista negatiivista ja että omistaja ois huijari

93

4837

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vannx

      Täyttä rahastusta, älä mene!

    • pettynyt11

      Kyllä vei rahat ja lupasi 7-vuotiaalle töitä,sopimus katosi samoin rahat toimisto muuttanut Ti luotettava!

    • huijattu.tyttö

      Itse menin maaliskuussa portfoliokuvauksiin, eikä oo sen jälkee kuulunu studiolta mitään. Pelkkää rahastusta.
      Enkä oikeen pysty pyytää rahojakaan takaisin, vai oisko jollain ideoita kuinka saada ne takasin?

    • Pettyneennuorenäiti

      Onko kenelläkään kokemusta Eneasin järjestämästä mallikurssista? Itse menin maksamaan tyttäreni kurssin ja ilmeisesti tällaista kurssia ei olla edes järjestämässä. Olen jo ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja tarvittaessa teen tästä rikosilmoituksen. Voi olla todella niin, että rahoja ei saa koskaan takaisin, mutta kyllähän Mora täytyy saada vastuuseen toiminnastaan.

      • Hei, minäkin olin kuluttaja-aiamieheen yhteydessä, mutta ihan turhaan kun ei ollutkaan koskaan mitään"oikeata" sopimusta tehty, jossa toimiston velvollisuudet lukee...


    • Reilutyyppi

      Kokemukseni mukaan vaikuttaa erittäin hämärältä tämän tyypin toiminta. Toivottavasti jollain olisi auktoriteettia tähän 23 vuotiaaseen tyttökultaan. Jos jo noin nuorena on noin kiero niin pahalta näyttää. Missä moraali nti. Mora ja toisten ihmisten kunnioitus? Eikö olisi kivempi luoda uraa niin että itse ja muut voivat olla ylpeitä itsestään ja saavutuksistaan. En pysty vaan käsittämään epärehellisyyttä ja vilppiä! Eihän tässä pelissä voita kukaan...

    • Pännii

      Tässä asiakkaiden lisäksi kärsii Suomen malli/muoti/tapahtumakulttuuri. Ei näin. Yritetään kaikki valita ne ammattimaiset toimijat ja tehdään yhdessä tämän maan malli/muoti/tapahtumakulttuurista parempi.

    • tottavaivaletta

      Me saimme maksamamme rahat (250 eur) mallikansiosta takaisin. Koko kansiota ei sitten ilmeisesti löytynyt, vaikka puhelimessa oli niin kerrottu. Muutaman kuvan olemme saaneet. Nyt vielä odotan, että hän poistaisi tyttäreni kuvat Studio Eneaksen nettisivulta Mallit - Teens. Sitten jätämme tämän asian taaksemme.

    • Exsinisilmäinen

      Eneas-fb sivut on vaihtanut nimeään aivan uuteen. Onkohan koko studio eneasta enään olemassa?
      Jos firmannimi vaihtuu, sehän tarkoittaa ettei kenelläkään mallilla ole enään voimassaolevaa sopimusta?

    • Voikoluottaa

      Hän järjestää Helsinki Fashion Weekkiä? Onko kellään kokemuksia?

    • Voikoluottaa

      Oletteko muuten olleet yhteydessä kehenkään muuhun kuin Evelyniin? Onko jotenkin outoa että hän on ainoa ihminen kenen kanssa asiakkaat / yhteistyökumppanit kommunikoi...?

    • voikoollamahdollista

      Evelyn Mora on järjestämässä historian ensimmäistä Helsinki Fashion Weekiä. Sehän on upea suoritus häneltä jos onnistuu?

      • missy220

        Ja se onnistui kyllä hyvinkin,propsit hänelle!


      • 6384

        Kuvien perusteella siellä näytti olevan tosi vähän porukkaa....kourallinen kutsuvieraita. Myöskään media ei ollut kiinnostunut tästä tapahtumasta. Tapahtuma ei mieleatäni eduatanut suomen muotiskeneä millään tapaa.


    • ensuosittele

      Todella epäasiallinen tyyppi tuo Evelyn Mora. Ihan selvästi valehtelee päin naamaa, ei pidä kiini sovituista aikatauluista/lupauksista, ei vasta puhelimeen/viesteihin jos ei huvita ja tekee muuta tällaista jännää... Ihmettelen miten se muka järjestää Helsinki Fashion Week:iä jos tapahtumaan on jäljellä vajaa 2 viikkoa eikä nettisivuilla ole edes aikataulua eikä esiintyjien nimejä?? Tämäkö on huipputasoinen kansainvälisesti tunnettu / pyrkivä siihen tapahtuma?? Ja niin muuten, liput maksaa 123€/253,50€.

      En minäkään suosittele sekaantua tämän firman kanssa.

      • ensuosittele

        Samaa ihmettelen. Kenelle tämä tapahtuma on edes suunnattu... Toivottavasti järjestäjä ei vedätä osallistujia tai tapahtuman yhteystyökumppaneita. Odotan ihan mielenkiinnolla mitä ihmettä tästä tulee. Ja minäkään en suosittele kenellekkään...etenkään mitään vapaaehtoistyötä kyseisen järjestäjän kanssa. Sen verran epäselvää on yrityksen toiminta.


      • Äläteenäin

        Jännä homma kyl... Ei siinä Helsinki Fashion Weekin sivuilla vieläkään ole mitään infoa :D ja kolme päivää tapahtumaan! Odotan innolla mitä tästä tulee!

        Epic fail.


      • Viihdettä

        Tämähän on ihan ilmasta viihdettä seurata sivusta tapahtuman edistymistä..tuleeko mitään vai ei....

        Kuka maksaa yli sataa euroa epämääräisestä tapahtumasta josta kukaan ei oikein tiedö mitään :D


    • kokemustd

      En suosittele,rikosilmoitus tehty ja luvattu maksaa rahat takasin 21.11. Sitä odotellessa. Sai lapsi hiukka ihmetellä miksei hänestä tullutkaan lapsi mallia. Suosin säästää e mail kaikki omat lähettämät ja heidän.

    • Hohohoh

      Miksi kyseinen lafka on poistunut kaupparekisteristä, ei taida olla ihan puhtoinen meininki tuonkaan perusteella? :D

    • huhhuhhu
      • herranjumala

        Nettisivutkin on kahdessa osoitteessa ??? Tämäkin on varmaan ihan syystä. Toiset sivut eivät edes toimi kunnolla, vaikka kertovat tarjoavansa nettisivujen suunnittelua. Pari viikkoa sitten hakivat vapaaehtoisia graafisia suunnittelijoita Helsinki fashion week projektiin. Ovatko nämä vapaaehtoiset se ainoa työvoima? Vai onko joku oikeasti tehnyt tälle firmalle (tai Evelynin jollekkin firmalle, niitähän näyttää olevan useita) töitä niin että on saanut sovitun palkan?

        http://www.studioeneas.com/
        http://eneascorporation.com/


      • herranjumala

        ja näillä on myös kaksi eri käyntiosoitetta....????
        Karjalankatu 2, Alppitalo 2krs. ja Torkkelinkatu 4


    • Curious2015

      Would be nice to hear comments about Helsinki fashion week? Did anybody actually attend?

    • mallikatastrofi

      Jos ei malleista pidetä huolta, ei ole kyllä kohta mallitoimistoakaan! Tässä toimistossa ei malleista pidetä huolta, palkanmaksuista, verotodistuksista ja muusta ei ketään kysele. Haloo, olisiko omistajien syytä ryhdistäytyä,,,no maine kasvaa tuolla huolimattomuudella ja välinpitämättömyydellä...mutta valitettavasti negatiivisella tavalla.

    • elling1
    • Kiebdvsl

      Onko firman nimi nyt Eneas Corporation?

      • mallikatastrofi

        Ainakin uudella nettisivulla kaikki sama asia ja osa malleista.


      • Hj2k

    • Kaikkinämäpoistetaan

      Voi tsiisus, vieläkin se siis porhaltaa eteenpäin. Noh, tuskin pitkälle pääsee jos toiminta perustuu valheelisuudelle ja rahojen huijaamiselle. Älkää laittako rahojanne tuohon firmaan, ja jos vahinko on jo tapahtunut eikä vastinetta rahoille kuulu niin rikosilmotus.

    • mallikatastrofi
      • Ensuosittele

        No mutta ei se mitään, tämä on lopetettu, mutta on niitä firmoja Evelynillä vaikka kuinka paljon! Ei hätää, tarina jatkuu niin kauan, kunnes koko tyypin viedään oikeuteen, jos edes silloinkaan.
        Evelyn Mora Corporations, Eneas Corporations, Jokinen & Mora Oy, Studio Eneas Oy ainakin kolme eri osoitetta. Eihän tästä löydy enää päätä eikä häntääkään (mitä olikin ilmeisesti koko jutun ideana?)


    • OtsalohkoonKoskee

      Hei vaan kaikki!
      Täyttä huijausta koko homma. Portfolio maksoi 350e ja kuvat tosi huonoja. Jokinen & mora oy firma on lopetettu ja vaihdettu evelyn mora corporations Oy mikä tarkoittaa myös sitä, että sopimukset silloin päättyneet. Ihme vaan kun ei ole tullut mitään ilmoitusta asiakkaille asiasta. Vai onko muille?
      Nyt, kun olen lukenut muitten kokemukset niin alkoi ottaa hyvin pahasti otsalohkoon! Ehdotan, että kaikki tekisi rikosilmoituksen koko Morasta. Kehtaakin vielä kutsua itseään rehelliseksi yrittäjäksi.
      Voidaan yhdistää voimat ja tehdä kunnon oikeusjuttu ja vaatia rahoja takaisin.

      • Sama juttu.. Sain tietää koko asiasta vasta tänään kun Kalliossa ei ollut enää mitään mallitoimistoa eikä mulle "mallille" kukaan mitään ilmoittanut.. Maksoin 350 ja sain pari huonoa kuvaa CD:llä.


    • mallikatastrofi

      Tämän tekeminen helppoa
      https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus

      Samoin yhteys työsuojelupiiriin, jossa on kuluttaja-asiamiehen mukaan aina päivystävä lakimies, joka osaa neuvoa jatkon suhteen.

      Yksi vaihtoehto on pyytää lehdistöä ryhmähaastatteluun :) Vastaavaa ei ole ennen koettu ja nähty.

    • Outoaa

      On myös mallien määrä vaihtunut kolmesta sadasta muutamaan kymmeneen..

      Näkee selvästi keitä malleja suosii :)

      http://eneascorporation.com

    • Huijattumalli

      Maksoin mallikansiosta, jouduin soittamaan, käymään studiolla vuoden ajan kunnes sain kuvat cd:llä. En ollut tyytyväinen kuviin. Siinä ajassa studio oli muuttanut 3 kertaa, Moran puhelinnumero vaihtunut, henkilökunta vaihtunut. Studion alihankkija kertoi jääneensä ilman palkkiota ja nostaneensa ryhmäkanteen studiota vastaan.

    • Aiiaiiai

      Jättivät 4kk vuokrat maksamatta. Postluukusta tippuu tiuhaan tahtiin lindorfin perintä kirjeitä

    • Fashionvictim
    • nonniin34
    • allshit

      Yksi höynäytetty täällä lisää. Tai oikeastaan kolme lastani... kiva summa tuli maksettua heidän "kansioistaan". Niin jumattoman rumia kuvia, että itsekin osaisin ottaa parempia. Reklamoitu yrittäjää tästä, mutta en päässyt pidemmälle. Töitä ei ollutkaan ja viesteihin ei vastattu sen enempää.

      • Oikeutta

        Miten saan sinuun yhteyden? t. Huijatun äiti.


    • allshit

      ...lisäys edelliseen... mikäli tästä lähtee liikkeelle jonkinlainen yhteiskanne tai lehtijuttu, olen mielelläni mukana!

      • nonniin34

        Juu, tullaan Suomeen jostain ja aatellaan viedä sen jälkeen suomalaisia 6-0...lehtijuttu on jo vireillä,joten jatkoa seuraa. Ei auta vaikka firma muuttaa yhtiömuotoaan, eikä toiminta muutu yhtään säteilevämmäksi...Jokainen selväjärkinen ymmärtää miksi tämä juttu on tehty, se ei ole todellakaan Eneasia kohtaan positiivinen. Mutta kun emäntä ei herää "prinsessaruususenunestaan"


      • Shahär

        Ai onko siis eneasta ja moraa koskeva lehtijuttu vireillä?


      • Exsinisilmä

        Ehdottomasti yhdyn juttuun mukaan!
        Meidän perhe on myös joutunut rikosilmoituksen tekemään tästä kierosta pikkunaisesta.


      • Oikeutta
        Exsinisilmä kirjoitti:

        Ehdottomasti yhdyn juttuun mukaan!
        Meidän perhe on myös joutunut rikosilmoituksen tekemään tästä kierosta pikkunaisesta.

        Täällä myös rikosilmoitus tehty. 3 eri petoksen epäilystä. Kuka sinä olet? Miten saisin yhteyden?


    • hahaaaaa

      Kannattaa mennä näihin "mallitoimistoihin" sillä asenteella, että sinun ei tarvitse maksaa mitään. Jos he haluavat sinut malliksi, saat takuulla töitä, joilla he tienaavat rahaa. Osasin varoa näitä maksullisia kuvia, kun kutsuttiin käymään Eneasin toimistolla :)
      Mallikurssit olivat naurettavia.

    • nonniin34

      Joo toi lehtijuttu vireillä, varmaan kun lehdistöä kutsutaan niin johonkin yksityistilaan sitten mennäänjaika pikaisesti. Tuota MTV 3:n juttua kannattaa levittää somessa niin laajalti kuin mahdollista. Vaikka Instaan #eneasofficial

      • Jaahasjaahas678

        Odotan kyllä, että mitä tästä lehtijutusta tulee. Olisi kaikkien kannalta parempi, että saataisiin studio eneas vastuuseen toiminnastaan! Oikeasti, huijattavia tuntuu riittävän ja lisää vain tulee. Aivan järkyttävää..!! Studion naamakirjasivut on näköjään poistettu käytöstä..?


      • AnonymousMouse
        Jaahasjaahas678 kirjoitti:

        Odotan kyllä, että mitä tästä lehtijutusta tulee. Olisi kaikkien kannalta parempi, että saataisiin studio eneas vastuuseen toiminnastaan! Oikeasti, huijattavia tuntuu riittävän ja lisää vain tulee. Aivan järkyttävää..!! Studion naamakirjasivut on näköjään poistettu käytöstä..?

        Niin siis tämä lehtijuttu mistä n. Kuukausi sitten oli puhe..?
        Onko tietoa että onko tämä toteutumassa?


    • allshit

      Miten ja mihin tahoon pitäisi ottaa yhteyttä, mikäli haluaisi rahat takaisin ja sitä kautta oikeudenmukaisuutta?

      • Pettynyt2015

        Kannattaa tehdä rikosilmoitus.


    • Pettynyt2015

      Huijari. En suosittele olemaan missään tekemisessä. Joudut vielä ite maksumieheksi kun olet tekemisessä tämä Evelyn Moraksen kanssa.

    • Mallikatastrofi
    • mororodnf

      onko eneaksella enään mitään someja?

    • Onnistunut

      Onpa kamalaa lukea näitä viestejä!!! Todella lapsellista! Olen ollut eneasin mallina yli kaksi vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen Evelyn on todella lahjakas ja sydämmellinen!

    • 998_mallityttökö

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13725904/studio-eneas#comment-81439252

      Olen ollut yhteydessä moneen muuhunkin. En loppujen lopuksi liittynyt mallitoimistoon. Olen kuullut paljon huhuja mutta tapaamisessa koko tiimi vaikutti mukavalta. En kuitenkaan halua tehdä mallin töitä.

      Minua on aikaisemmin pyydetty malliksi muihinkin toimistoihin. Ehkä harkitsen kun olen täysi-ikäinen. :D

    • eienääkoskaan2016

      Ihan kamala toimisto!! Liityin sen jälkeen paparazziin . Lopetin myös siellä , ei mitään eroa eneasiin! Nämä kaikki toimistot ovat aivan kamalia!!En suosittele kenellekkään mallinuraa suomessa!!!!! :O

    • AnonymousMouse

      Onko tietoa tuosta lehtiartikkelista että onko sellainen tulossa?

    • Huijattumeikkaaja

      Evelyn Mora ei myöskään maksa palkkaa työntekijöilleen vaan huijaa vastavalmistuneita hänelle töihin ja lupaa palkkaa ja kuvia palkaksi mutta mikään ei ikinä toteudu.
      Itse tein meikkaajana 12h päiviä pitkään kunnes ymmärsin pelin hengen ja lähdin pois, mutta en saanut palkaksi penniäkään enkä
      edes kuvia! Hän ei myöskään osaa pitää aikatauluistaan kiinni sillä jouduin hyvin usein istumaan eri studioiden ulkopuolella mallien kanssa tunteja ennen kun hän saapui edes paikalle. Joten varokaa myös te ketkä haette töitä tai teette yhteistyötä hänen kanssaan sillä huono maine osuu myös omaan nilkkaan.

    • 1000.huijattu

      Mua myös huijattu. En voi ymmärrä miten joku voi edes huijata niin päin naamaa; että pitää malleistaan huolta, mallit eivät tule pettymään, töitä riittää jne. Olis hyvä saada Mora vastuuseen teoistaan!

    • Nomas

      On aika iloita, on aika itkeä. Jos paha kasvaa, pitää paha pois kitkeä.

    • Vanhamalli

      Koko mallien buukkausala on muuttunut. On ihan liikaa nuoria tyttöjä ja poikia, jotka haluavat kuvaukseen vaikka ilmaiseksi. Portfolio kasvaa, kokemusta bla bla bla. Itse asiassa, Evelyn Mora on taitava kuvaaja, mutta aika vähän se jaksaa jälkihoitaa hyvää businesta. Ikä korjaa senkin puutteen. Malleista 99,9 % on kuitenkin harrastajia, ja se pieni promille tekee. Tarvitaan super-geenit, kypsyyttä, ja poikkeuksellista kuvauksellisuutta.

      • Anonyymi

        Ei millään pahalla, mutta mitä muistan joskus nähneeni hänen ottamia kuviaan ne olivat mielestäni aivan kamalia. Muutama helmi hänellä kyllä on. Evelyn on juuri näitä valokuvaajia, jolla yleisesti ottaen on huono laatu mutta hyvällä lykyllä löytyy se yksi hyvä kuva. Tietystihän se yksi hyvä kuva saattaa juurikin riittää.. Ei siinä, jospa se vanheneminen vähän viisastuttaisi ihmistä.. Se nähdään sitten tulevaisuudessa.


    • Trivago2

      Jätti 5 kk vuokrat maksamatta..ei siivonnut sotkunsa..kaiken lisöksi tarjosi maksullista seksiä..huhhuh...

    • 1234567891011

      Vieläkö Evelyn tekee Helsinki Fashion Weekiä?

    • 111335521rtg

      EI mielestäni! Sehän oli viime vuonna aika kamala mutta nyt se oli aika hyvä olin itse paikalla. Hän ei tee enää Fashion Weekkiä niin se oli tosi hyvä! vitsi mikä SATTUMA ! :D
      hahahah

    • 111335521rtg

      siis mit helvettii, aivan varmasti feikkei juttuja!! >o

    • Adeleinerosa

      "Evelyn Moran" oikea nimi on Kimia Morazadeh. Suurin narsisti mitä olen koskaan tavannut, valitettavasti jouduin hänen kanssaan olemaan pari vuotta tekemisissä. Eikä lopeta niin kauan kunnes ihmiset lopettavat sinisilmäisyyden ja tajuavat ettei mielialahäiriöisen orvon kanssa kannata olla tekemisissä. Ei maksa vuokria, ei tule sovittuihin tapaamisiin, ei hoida töitään ajoissa, kuvatkin ottaa automaattiasetuksilla järkkäristä. Käyttää päihteitä sen verran runsaasti ettei mikään ihme että huijatut rahat katoavat kuin tuhka tuuleen.
      Joka ikinen huijattu; tehkää rikosilmoitus. Nostakaa meteli. Menkää kasvotusten vaatimaan omianne takaisin. Ottakaa yhteyttä lehteen. Tehkää KAIKKENNE jotta tämä ihmissyöpä pääsisi vihdoin kiven sisään.

    • Kgdke

      Näitä kamalia tarinoita ei ole kiva lukea, mutta olen iloinen että on olemassa kanava miten pystyy varoittamaan muita, että osaa itse valita yhteistyökumppanit paremmin. Kenellekkään en pahaa toivo, ennemminkin että hän jollain ihmeellä alkaisi käyttäytymään vastuullisesti ja välittäisi myös muista ihmisistä. Ei siihen muuta tarvittas! Tai jos on sairas niin tajuaisi hakea apua.

    • Kjsbdkd

      Ja nuoret muotialasta tai malliurasta haaveilevat. Älkää tehkä töitä ihmisten kanssa, jotka ei kohtele teitä tasavertaisina. Ei muotialalla tarvi tehdä uhrauksia...ainakaan Suomessa. Vaikka rahana tasa-arvoisuus ei tietenkään näy, koska sitä ei välttämättä ole. Mutta kyllä useimmiten lopputulos on parempi kun kaikki kunnioittaa ja arvostaa tasavertaisesti toisiaan. Sanokaa EI, jos epäilyttää. Ja ottakaa selvää kenen kanssa teette töitä!! Kyselkää tutuilta ja googlatkaa huolella.

    • Blblblbl

      Eneas corporation sivustoa ei näköjään enää ole olemassa. Mitähän seuraavaksi? :'D

    • Hei, oliko rikosilmoitusta koskaan tehty Moran toiminnan vastaan, onko hän koskaan "maksanut" velkoja?

    • Inka2017

      HUIJARI!!!!!!!!! Rahastaa vaan.

    • Ooooo

      Oletteko huijatut tehneet rikosilmoituksia ja saaneet rahojanne takaisin sitä kautta?

    • Oikeutta

      Hei, olisiko täällä henkilöitä, jotka haluaisivat tulla mukaan joukkokanteeseen tätä huijaria vastaan?

      • Oikeutta

        Minä olen.


      • Anonyymi

        Minä


    • Anonyymi

      Evelyn Mora on hyväksi käyttäjä ja kiero ihminen. Hän käyttää hyväksi jopa ihmisä jotka ovat hänellä ”töissä” eivät saa palkkaa. Toivon todella että kyseinen ihminen joutuu vastuuseen teoistaan ja menettää luottotietonsa. Hän ”varasti” monelta ihmiseltä rahaa huijaamalla mallitöitä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Poliisille on tehty rikosilmoitus asianajajan toimesta häirinnästä, törkeästä kunnianloukkauksesta ja vuosia jatkuneesta kiusaamisesta sekä vihan lietsoomisesta. IP osoitteet selvitetään alustoilta Poliisin toimesta ja henkilöllisyydet selvitetään. Poliisi on yhteydessä jokaiseen rikokseen syyllistyneeseen.

        Jos teillä on oikeasti selvitettäviä asoita voitte olla suoraan yhteydessä Evelyn Moraan, hänen tiedot ovat julkiset: [email protected]

        Muussa tapauksessa, hankkikaa vaikkapa harratus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisille on tehty rikosilmoitus asianajajan toimesta häirinnästä, törkeästä kunnianloukkauksesta ja vuosia jatkuneesta kiusaamisesta sekä vihan lietsoomisesta. IP osoitteet selvitetään alustoilta Poliisin toimesta ja henkilöllisyydet selvitetään. Poliisi on yhteydessä jokaiseen rikokseen syyllistyneeseen.

        Jos teillä on oikeasti selvitettäviä asoita voitte olla suoraan yhteydessä Evelyn Moraan, hänen tiedot ovat julkiset: [email protected]

        Muussa tapauksessa, hankkikaa vaikkapa harratus.

        Et voi haastaa ketään oikeuteen, jos he kertovat oman mielipiteensä tai oman kokemuksensa.


    • Anonyymi

      Tuliko keskustelupalstalla osaa ottaneille haastetta oikeuteen?
      Tuliko ryhmäkanteesta mitään/tehtiinkö sitä?

    • Anonyymi

      Onko tämä asia edennyt mitenkään? Kehittynyt miten?

    • Anonyymi

      Tein yhteistyötä kyseisen henkilön kanssa pari vuotta sitten muissa merkeissä ja huijasi kyllä aivan täysillä minua. Olkaa tarkkoja sopimuksissa, joita teette hänen kanssaan eli kaikki pienetkin yksityiskohdat pitää kirjoittaa ylös. Jäi todella paha maku.

      I collaborated with this woman Evelyn Mora couple years ago and got cheated. Be very careful what she promises to you and ask everything in writing with all small details.

    • Anonyymi

      Missä on meidän SOME vaikuttajat, jotka nosti haloon case Paula Suhosesta??? Voisiko nää samat tyypit ottaa koppia ja tehdä tästä jutun??? Niinkun for reals??? HFW näyttää, et toimi tosi hyvin mutta tää Moran toiminta on kyllä muuta....

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe