Söin........

Liskon varastosta viimeisen purkin Fairly nuts-jäätelöä.
(ostin sitä hänelle usein)


(((ja edelleen on nälkä)))

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä kaipaat jotain muuta nälän tunteen poistamiseksi

      • Nyt testaan salaattia.
        (tosin kekseillä täydennettynä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Nyt testaan salaattia.
        (tosin kekseillä täydennettynä)

        Kekseillä tykkään enemmän vesimelonista salaatissa.
        Luulisin että yrittät rikkoa itseäsi, se tekee surulliseksi.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Kekseillä tykkään enemmän vesimelonista salaatissa.
        Luulisin että yrittät rikkoa itseäsi, se tekee surulliseksi.

        Kai tässä pitää yrittää saada ruokavaliotaan järjestykseen.
        Aiemmin Lisko hiukan vahti syömisiäni.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kai tässä pitää yrittää saada ruokavaliotaan järjestykseen.
        Aiemmin Lisko hiukan vahti syömisiäni.

        Se olisi hyvä 8) piristit kivasti.

        Sain toimia tänään henkivartijana äidilleni.ex-ukko vaati kakkasijaan pöksyjään eukkonsa kanssa pihalla. Eukko yrittänyt väkisin sisään ovesta. Kaikkea tramaa saa kohdata, äiti kiitteli kun tulin apuun. Mutta tajusin kun tulin kotiin, repesin nauruun kaikkea sitä joutuu kohtaamaan.

        Äidilläni lukee vieläkin ovessa salarakas.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Se olisi hyvä 8) piristit kivasti.

        Sain toimia tänään henkivartijana äidilleni.ex-ukko vaati kakkasijaan pöksyjään eukkonsa kanssa pihalla. Eukko yrittänyt väkisin sisään ovesta. Kaikkea tramaa saa kohdata, äiti kiitteli kun tulin apuun. Mutta tajusin kun tulin kotiin, repesin nauruun kaikkea sitä joutuu kohtaamaan.

        Äidilläni lukee vieläkin ovessa salarakas.

        apuni oli vain tuijotus ja henkinen tuki


    • Galaktinen sankari kai tietää, että telkkari ja syöpöttely toimii päihteiden tavoin.

      Jos jaksaisit lisätä adrenaliinituotantoa? Vaikka värikuula-ammusleirille, etsimään kyykäärmeitä, yksinään eräreissulle ilman mitään mukavuuksia tai jokin itselle kolahtava juttu, jossa kuitenkin joutuu haastamaan itsensä ja selviytymään. Jotkuthan tälläisen jälkeen alkavat harrastaa extremelajeja, mutta ei sen sellaista tarvitsisi olla.

      • Adrelaniinintuotannonlisäystä helpottaisi, jos suostuisin pelkäämään jotakin.

        (En voi hankkia edes nopeampaa autoa, sillä tuo nykyinenkin kulkee jo ihan liian kovaa)


    • Lohturuuasta tulee lyhytaikainen hyvä olo (jos sitäkään). Johonkin urheiluun tai toimintaan addiktoituminen tuottaa pidempiaikaisen rauhan. Melominen esim. on siitä hyvä, että se luonnon äänien kuuntelu, veden liplatus ja rauhallinen liike toimii itselle meditoinnin tavoin. Pää on jäsentynyt tai tyhjentynyt (?) sen jälkeen..
      (Karamel Sutra on oma suokikkini, myös harvoja B&J:sta joita voin syödä)

      • Nettiaddiktoituminen on jo edennyt aika pitkälle.
        (käyn minä joskus lenkillä)
        ((kun mikään ei vain oikein huvita))


    • Timanttialogoff

      Otan osaa. Piti lukea useampi aloitus ennenkuin ymmärsin todeksi tapahtuneen. Järkyttävää. Lisko oli nokkela ja usein myös hauska hahmo täällä.

      • Niin siinä sitten lopulta kävi.
        Olin tänään haudalla laittamassa liuskekiven paloista rajausta mullan reunaan.
        (((valtava kaipaus ja vaikea motivoitua yhtään mistään)))


      • Timanttialogoff

        Mä oon ollut 18-vuotiaana samassa tilanteessa missä sinä nyt joten tiedän tunteen.


      • Timanttialogoff kirjoitti:

        Mä oon ollut 18-vuotiaana samassa tilanteessa missä sinä nyt joten tiedän tunteen.

        Ok.
        (harmi, että näitä tilanteita on kenelläkään)

        Lisko joskus mietti hyvä puoliaan minun suuntaani ja päällimmäiseksi nousi, ettei minulla ollut koskaan tylsää hänen kanssaan.
        Nyt on kyllä älyttömän tylsää ja yleisturhautunutta.

        Taidan käydä Pilailupuodissa ja ostaa uudet heittokeilat.
        (sitten on syytäkin olla turhautunut kun heitot menevät pieleen)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe