Söin........

Liskon varastosta viimeisen purkin Fairly nuts-jäätelöä.
(ostin sitä hänelle usein)


(((ja edelleen on nälkä)))

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä kaipaat jotain muuta nälän tunteen poistamiseksi

      • Nyt testaan salaattia.
        (tosin kekseillä täydennettynä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Nyt testaan salaattia.
        (tosin kekseillä täydennettynä)

        Kekseillä tykkään enemmän vesimelonista salaatissa.
        Luulisin että yrittät rikkoa itseäsi, se tekee surulliseksi.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Kekseillä tykkään enemmän vesimelonista salaatissa.
        Luulisin että yrittät rikkoa itseäsi, se tekee surulliseksi.

        Kai tässä pitää yrittää saada ruokavaliotaan järjestykseen.
        Aiemmin Lisko hiukan vahti syömisiäni.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kai tässä pitää yrittää saada ruokavaliotaan järjestykseen.
        Aiemmin Lisko hiukan vahti syömisiäni.

        Se olisi hyvä 8) piristit kivasti.

        Sain toimia tänään henkivartijana äidilleni.ex-ukko vaati kakkasijaan pöksyjään eukkonsa kanssa pihalla. Eukko yrittänyt väkisin sisään ovesta. Kaikkea tramaa saa kohdata, äiti kiitteli kun tulin apuun. Mutta tajusin kun tulin kotiin, repesin nauruun kaikkea sitä joutuu kohtaamaan.

        Äidilläni lukee vieläkin ovessa salarakas.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Se olisi hyvä 8) piristit kivasti.

        Sain toimia tänään henkivartijana äidilleni.ex-ukko vaati kakkasijaan pöksyjään eukkonsa kanssa pihalla. Eukko yrittänyt väkisin sisään ovesta. Kaikkea tramaa saa kohdata, äiti kiitteli kun tulin apuun. Mutta tajusin kun tulin kotiin, repesin nauruun kaikkea sitä joutuu kohtaamaan.

        Äidilläni lukee vieläkin ovessa salarakas.

        apuni oli vain tuijotus ja henkinen tuki


    • Galaktinen sankari kai tietää, että telkkari ja syöpöttely toimii päihteiden tavoin.

      Jos jaksaisit lisätä adrenaliinituotantoa? Vaikka värikuula-ammusleirille, etsimään kyykäärmeitä, yksinään eräreissulle ilman mitään mukavuuksia tai jokin itselle kolahtava juttu, jossa kuitenkin joutuu haastamaan itsensä ja selviytymään. Jotkuthan tälläisen jälkeen alkavat harrastaa extremelajeja, mutta ei sen sellaista tarvitsisi olla.

      • Adrelaniinintuotannonlisäystä helpottaisi, jos suostuisin pelkäämään jotakin.

        (En voi hankkia edes nopeampaa autoa, sillä tuo nykyinenkin kulkee jo ihan liian kovaa)


    • Lohturuuasta tulee lyhytaikainen hyvä olo (jos sitäkään). Johonkin urheiluun tai toimintaan addiktoituminen tuottaa pidempiaikaisen rauhan. Melominen esim. on siitä hyvä, että se luonnon äänien kuuntelu, veden liplatus ja rauhallinen liike toimii itselle meditoinnin tavoin. Pää on jäsentynyt tai tyhjentynyt (?) sen jälkeen..
      (Karamel Sutra on oma suokikkini, myös harvoja B&J:sta joita voin syödä)

      • Nettiaddiktoituminen on jo edennyt aika pitkälle.
        (käyn minä joskus lenkillä)
        ((kun mikään ei vain oikein huvita))


    • Timanttialogoff

      Otan osaa. Piti lukea useampi aloitus ennenkuin ymmärsin todeksi tapahtuneen. Järkyttävää. Lisko oli nokkela ja usein myös hauska hahmo täällä.

      • Niin siinä sitten lopulta kävi.
        Olin tänään haudalla laittamassa liuskekiven paloista rajausta mullan reunaan.
        (((valtava kaipaus ja vaikea motivoitua yhtään mistään)))


      • Timanttialogoff

        Mä oon ollut 18-vuotiaana samassa tilanteessa missä sinä nyt joten tiedän tunteen.


      • Timanttialogoff kirjoitti:

        Mä oon ollut 18-vuotiaana samassa tilanteessa missä sinä nyt joten tiedän tunteen.

        Ok.
        (harmi, että näitä tilanteita on kenelläkään)

        Lisko joskus mietti hyvä puoliaan minun suuntaani ja päällimmäiseksi nousi, ettei minulla ollut koskaan tylsää hänen kanssaan.
        Nyt on kyllä älyttömän tylsää ja yleisturhautunutta.

        Taidan käydä Pilailupuodissa ja ostaa uudet heittokeilat.
        (sitten on syytäkin olla turhautunut kun heitot menevät pieleen)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe