Ätmi, kuinka vanha olet?

nomitenon

Entä millä perusteella pidät itseäsi ätminä? Seurustelu/seksikokemuksia nolla? Riittävän pantavan näköisiä naisia ei löydy (paitsi ne joita et saa)?

17

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29v. Naisten hypergamian takia olen vain pitänyt kerran tyttöä kädestä, enkä ole saanut muuta.

• hyvätulevaisuus

Hyvin on katkeran mieskurpan asenne jo hallussa.

• Poikamies45

45v. Olen ATM, koska minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään tyttöystävää ja poikuuteni on koskematon.

• dsadgsfd

Päälle 30, ei seksiä, ei seurustelua. En etsi pantavan näköistä vaan parisuhteeseen sopivaa. Tosin seksikin varmaan kävisi, jos olisi tarjolla, koska toista tilaisuutta ei luultavasti tulisi koskaan.

• VitutonATM

36v ja pillua saamaton. Taitaa ätmin määritelmä täyttyä.

• 36 v, ei parisuhdekokemusta. Eikä muutakaan naiskokemusta kehuttavissa määrin.

• atm4111

30 v, yksi pidempi seurustelusuhde takana. Ätmi koska mikä tahansa romanttinen kanssakäyminen (sanotaan vaikka treffien sopiminen) vaatii aivan naurettavan ison työmäärän. Johtopäätös parin viime kuukauden ajalta: Mitä vähemmän olen naisten kanssa tekemisissä, sitä pienempi vitutuksen määrä.

• kysynpävaan

Ja mitäs tähän naurettavan isoon työmäärään kuuluu?

• Yatm

35v, en ole seurustellut oikeasti tai ollut rakastunut, n. 35 yhden illan juttua ja muuta säätöä. Naiset pitää yleensä luuserina. Ei mahdollista saada naista joka ei olisi läski tai muuten vajakki

• hyvätietääeikö

Ainakin sulla on sun oma task hyvin selvillä: läskejä ja vajakkeja.

• Realätmi

35 kaatoa on kyllä aika paljon ätmille vaikka suurin osa olisikin läskejä vajakkeja.

• Totuus1

Olen reilu parikymppinen enkä ole koskaan suudellutkaan naista.

• eipähäävisti

8 ätmiä löytyi.

• Kilttiatm

31 v enkä ole päässyt panemaan. En ole pillua koskaan nähnyt livenä.

• henkka123123

30v, kolme pidempää suhdetta takana (pisin viisi vuotta) ja joitakin lyhyempiä. Olen epäsosiaalinen, huono itseluottamus ja kaikki pitkät suhteet ovat olleet pullean naisen kanssa. Olen ollut jopa kaksi vuotta ilman seksiä!

• palstailija

33v. Pidän kaikkia yli kolmekymppisiä seurustelukokemattomia alimpaan tasoon kuuluvina, jos ihmiset pitää lajitella tasoihin. Lyhytaikaisia säätöjä/ yhden yön suhteita on kahdeksan kappaletta, joista en tunne ylpeyttä. En ole niitä pyrkinyt metsästämään, mutta ei ole parisuhdeasiat nousseet puheeksi näiden naisten kanssa, yhtä lukuunottamatta. Sillä kerralla tein ehkä virheen.

• 2356245

Olen mies 38v. En ole seurustellut koskaan, eikä minulla ole kavereita, seksi olen harrastanut ainoastaan maksullisten naisten kanssa. Olen epäsosiaalinen, minulla on heikko itsetunto, eivätkä naiset pidä minusta. Olen omasta mielestäni ihan mukava ja sivistynyt tyyppi ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen hieman keskiverto pidempi, normaali vartaloinen ja näköinen, en komea, mutten rumakaa. Harrastan liikuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3713
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      56
      2290
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1510
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1299
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1156
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      26
      1004
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe