Entä millä perusteella pidät itseäsi ätminä? Seurustelu/seksikokemuksia nolla? Riittävän pantavan näköisiä naisia ei löydy (paitsi ne joita et saa)?
Ätmi, kuinka vanha olet?
17
54
Vastaukset
29v. Naisten hypergamian takia olen vain pitänyt kerran tyttöä kädestä, enkä ole saanut muuta.
- hyvätulevaisuus
Hyvin on katkeran mieskurpan asenne jo hallussa.
- Poikamies45
45v. Olen ATM, koska minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään tyttöystävää ja poikuuteni on koskematon.
- dsadgsfd
Päälle 30, ei seksiä, ei seurustelua. En etsi pantavan näköistä vaan parisuhteeseen sopivaa. Tosin seksikin varmaan kävisi, jos olisi tarjolla, koska toista tilaisuutta ei luultavasti tulisi koskaan.
- VitutonATM
36v ja pillua saamaton. Taitaa ätmin määritelmä täyttyä.
36 v, ei parisuhdekokemusta. Eikä muutakaan naiskokemusta kehuttavissa määrin.
- atm4111
30 v, yksi pidempi seurustelusuhde takana. Ätmi koska mikä tahansa romanttinen kanssakäyminen (sanotaan vaikka treffien sopiminen) vaatii aivan naurettavan ison työmäärän. Johtopäätös parin viime kuukauden ajalta: Mitä vähemmän olen naisten kanssa tekemisissä, sitä pienempi vitutuksen määrä.
- kysynpävaan
Ja mitäs tähän naurettavan isoon työmäärään kuuluu?
- Yatm
35v, en ole seurustellut oikeasti tai ollut rakastunut, n. 35 yhden illan juttua ja muuta säätöä. Naiset pitää yleensä luuserina. Ei mahdollista saada naista joka ei olisi läski tai muuten vajakki
- hyvätietääeikö
Ainakin sulla on sun oma task hyvin selvillä: läskejä ja vajakkeja.
- Realätmi
35 kaatoa on kyllä aika paljon ätmille vaikka suurin osa olisikin läskejä vajakkeja.
- Totuus1
Olen reilu parikymppinen enkä ole koskaan suudellutkaan naista.
- eipähäävisti
8 ätmiä löytyi.
- Kilttiatm
31 v enkä ole päässyt panemaan. En ole pillua koskaan nähnyt livenä.
- henkka123123
30v, kolme pidempää suhdetta takana (pisin viisi vuotta) ja joitakin lyhyempiä. Olen epäsosiaalinen, huono itseluottamus ja kaikki pitkät suhteet ovat olleet pullean naisen kanssa. Olen ollut jopa kaksi vuotta ilman seksiä!
- palstailija
33v. Pidän kaikkia yli kolmekymppisiä seurustelukokemattomia alimpaan tasoon kuuluvina, jos ihmiset pitää lajitella tasoihin. Lyhytaikaisia säätöjä/ yhden yön suhteita on kahdeksan kappaletta, joista en tunne ylpeyttä. En ole niitä pyrkinyt metsästämään, mutta ei ole parisuhdeasiat nousseet puheeksi näiden naisten kanssa, yhtä lukuunottamatta. Sillä kerralla tein ehkä virheen.
- 2356245
Olen mies 38v. En ole seurustellut koskaan, eikä minulla ole kavereita, seksi olen harrastanut ainoastaan maksullisten naisten kanssa. Olen epäsosiaalinen, minulla on heikko itsetunto, eivätkä naiset pidä minusta. Olen omasta mielestäni ihan mukava ja sivistynyt tyyppi ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen hieman keskiverto pidempi, normaali vartaloinen ja näköinen, en komea, mutten rumakaa. Harrastan liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928