jos saisit itse päättää eli miten sinut isketään parhaiten livessä eli onko ne ihan tavis treffit luksus treffit yms
sinkut millaisesta treffeistä pidät
35
<50
Vastaukset
- nainen32-
En halua tulla ätmin isketyksi..
- miten.nainen32.isketään
no mistäs tiedät jospa se herra oikea onkin ätmien ätmi mutta miten haluaisit että sinut isketään vaikka sitten se ytmi iskisi sinut
Ihan tavalliset treffit kahvilassa taikka kaupungilla/puistossa kävellen. Ei mittään ihmeellistä, mutta paikka ja tilanne kuitenkin sellainen että pystyy rauhassa keskustelemaan. Eli ei elokuvateatteria, konserttia tai muuta missä on meteliä taikka huomio on jossain muussa kuin siinä treffikumppanissa.
- Tekemistäkiitos
Pidän treffeistä jossa on jotain tekemistä. Paljon mielummin vaikka kävelen tai pelaan jotakin kuin istun kahvilassa toistellen niitä samoja "missä olet töissä / mitä harrastat" -tyyppisiä vakiolauseita pari tuntia naamatusten.
- Ikis__M
Minä menen tai nainen tulee, jommakumman kotona siis. Ehkä laitellaan yhdessä riuokaa, syödään ja availlaan vinkkupullo, katsellaan leffaa ja rupatellaan mukavia niin että painopiste on ajanvietossa eikä mene kuulustelumaiseksi tilanteeksi niin kuin voisi käydä jossain kahvilassa tms.
- mikkolavillelä
Treffit jonkin aktiviteetin parissa. Kahvila on mielestäni se tylsin ja epämukavin treffipaikka, mutta sen sijaan vaikka jousiammunta, keilaus, seinäkiipeily, komediaklubi jne. ovat hyviä paikkoja. Jos ei vaikka mätsääkkään treffikumppanin kanssa niin voi kuitenkin pitää hauskaa.
Yleensä se iskeminen kai on jo tapahtunut, koska eihän ihminen muuten treffeille lähtisi, mutta ensimmäisille treffeille sopii erittäin hyvin esimerkiksi kävely puistossa. Toisilla, kun jo tietää viihtyvänsä ihmisen seurassa, voi sitten mennä syömään ja/tai leffaan. Luksusta en kaipaa silloinkaan.
- reljpojmrg
Et vissiin sitten ymmärrä, että aika iso osa treffeistä sovitaan netissä... Kun ei koskaan olla vielä tavattu.
reljpojmrg kirjoitti:
Et vissiin sitten ymmärrä, että aika iso osa treffeistä sovitaan netissä... Kun ei koskaan olla vielä tavattu.
Silloinkin on pitänyt ensin netissä "iskeä" toinen eli herättää kiinnostus.
Kesällä vois mennä soutu retkelle :)
Talvella laitettaisiin hyvää ruokaa ja sen jälkeen...mitä mieleen tulee......- 2plus12
Ruuan jälkeen opetellaan yhdyssanoja yhdessä?
2plus12 kirjoitti:
Ruuan jälkeen opetellaan yhdyssanoja yhdessä?
Hmmm... Mun äidinkieli on huono :(
Osuit arkaan paikkaan !
Mua ei oo koskaan kiinnostanut miten " pitää " kirjoittaa oikein ja muutkin säännöt ovat luotuja rikottavaksi :)
Pieni oppitunti äidinkielen saloihin on paikallaan jos kielemme ovat samaa mieltä ?- 2plus12
Tähti-Silmä kirjoitti:
Hmmm... Mun äidinkieli on huono :(
Osuit arkaan paikkaan !
Mua ei oo koskaan kiinnostanut miten " pitää " kirjoittaa oikein ja muutkin säännöt ovat luotuja rikottavaksi :)
Pieni oppitunti äidinkielen saloihin on paikallaan jos kielemme ovat samaa mieltä ?Kunhan kiusoittelin hieman. Etköhän ole sen verran rempseä ettet pienistä loukkaannu :P
2plus12 kirjoitti:
Kunhan kiusoittelin hieman. Etköhän ole sen verran rempseä ettet pienistä loukkaannu :P
Luojan kiitos en loukkaanu noin pienestä :)
Kuhan marisin!
Mistä ruoasta muuten pidät ?
Oletko koska käynyt treffeillä?
Mä en ole käynyt treffeillä ku joskus kauan aikaa sitten,
etten edes muista milloin ;(
- 1onnellinen
En oo ikinä käyny treffeil. Mun suhteet alkaa joko työpaikal tai mun sängys. Ei oo mitää treffei tarvittu ikinä ja hyvin on menny. :)
helka kirjoitti:
Tarvittu? Siis etkö halua treffailla, käydä treffeillä? Suoraan työpaikalta kotiin ja sänkyyn?
Hehehe. Voi luoja !
- BlackKnight
Mitä tulee treffipaikkaan, olen melko kaikkiruokainen. Seuran kanssa nirso ;)
Jos pitää valita, niin rauhallinen paikka kiitos. Jos tunnetaan niin hyvin ettei tarvitse olla julkisella paikalla, puisto/laavu/koti-ilta/jne. Jos ei tunneta, mieluummin kävely kuin kahvila.
Olen vähän epäileväinen toiminnan ja sosialisoinnin kanssa, yhdistettynä treffeihin. Sinkkutapahtuma olisi eri asia, kun ei joka tapauksessa voisi tutustua kehenkään rauhassa.- defgsdf
Toiminta ja sosialisointi eivät ole hyviä tapoja tutustua naiseen, mutta loistavia tapoja valloittaa nainen.
Jos osoitat kyvykkyyttä toiminnassa tai sosiaalisia taitoja, se vakuuttaa naisen tasokkuudestasi. Kun nainen on nähnyt miten rohkeasti kiipeät mastoon ja miten taitavasti kokoat purjeet, tai miten sosialisessa tapåahtumassa otat tilanteen haltuun kaappaamalla alfan tittelin kouraasi, nainen pyörii sukissaan toivoessaan että olisit hänelle Se Oikea.
SITTEN rauhalliseen paikkaan jutuille. Kun nainen tajuaa että tämä mahtava mies on myös hyvää juttuseuraa, on diili klousattu.
- mianns
Parhaat treffit ovat olleet sellaisia, joilla mies on vienyt minut oman (urheilu)lajinsa pariin, esim. pelaamaan tennistä, melomaan tai golfaamaan. Tällaisilla treffeillä olen huomannut, että mies rentoutuu ja on todella itsevarma voidessaan opastaa minua ja loistaa itse taidoillaan :)
Myös ruoanlaitto yhdessä on mukavaa treffeillä, mutta voisi myös olla todella kiusallista, jos ruokamaut eivät klikkaa tai jos kokkaaminen muutoin on säheltämistä. Minä kyllä nautin myös perinteisistä ravintola-/kahvilatreffeistä, olen itse sen verran juttelevainen, että saan mielestäni treffiseurasta parhaat puolet esiin myös näissä ympäristöissä :)- defgsdf
Opettavainen viesti.
Huom! Rentous ja itsevarmuus mainittu.
Usein ajatellaan että nainen ensisijaisesti haluaa tutustua mieheen. Oikeasti nainen usen haluaa tarkkailla miestä, kun tämä tekee jotain. Näyttää osaamista, kyvykkyyttä, voimaa. Miehelle on tie jota kulkea, tarina jossa nainen seuraa mukana.
Näin on aina ollut, naisen vaisto sanoo että harrastus = metsästys. Mies joka kaataa ison saaliin, voittaa, valloittaa, hankkii resursseja.
- goplkppe
En ole enää sinkku, mutta aloitus osui silmiini... Sinkkuna ollessani pidin sellaisista treffeistä, jotka olivat jossakin ns. helpossa paikassa. Siis kun puhutaan ensitreffeistä. Kahvila on ok. Tai vaikka "käydään kävelyllä kaupunginosan ympäri." Siitä pääsee sitten pois kun kahvit on juotu/lenkki kävelty. Eikä tule paineita.
Eli siis vaikka treffit olis tosi hyvätkin, niin ekat treffit mieluusti lopetan suht nopsaa. En halua yhtäkkiä vieraan ihmisen kanssa päätyä väkisin viettämään koko päivää. Tai joutua tilanteeseen, jossa tosi mukavalle miehelle pitäisi sanoa, että "Nyt mun kuules täytyy mennä... "
Ja sitten siitä käytöksen puolesta... Parhaan vaikutuksen on tehnyt sopivalla huumorilla, rentoudella ja sopivalla avoimuudella. Ei kannata pantata niitä arvopuolen keskusteluja neljää kuukautta ja pettyä sitten molemmin puolin. Kyllä ekoilla treffeillä voi hyvin puhua että haluaako lapsia, missä haluaa vanheta, haluaako naimisiin tms... Se ei tarkoita vielä sitä, että haluaisi niitä asioita juuri sen ihmisen kanssa. Paitsi jos se ihminen osoittautuu juuri sopivaksi. Mutta jokseenkin masentavia ne tarinat, kun ihmiset tykkää toisistaan, mutta osotuksen elämän suhteen on ihan erilaiset. Sen voi välttää heti alussa.
Tsemppiä sinkuille! - sincyan
Kahvit keitän ja leivon jotain. Sillä yleensä hurmaan. Samalla saan tilaisuuden seurata miestä mukavuusalueensa ulkopuolella.
Harvemmin ihan tuntemattoman kanssa lähtisin viettämään vapaa-aikaani, mutten missään tapauksessa lähtisi esimerkiksi netissä tapaamani miehen kotiin tai kutsuisi häntä omaani.- Ikis__M
Miten niin mukavuusalueensa ulkopuolella? keitätkä huonoa kahvia ja leivot pahaa pullaa?
- FiksuNainen
Paikka saisi olla mieluiten baari. Muualla kuljen aurinkolasit päällä ja yleensä puhelinta näpräten, joten ellet ole Brad Pitt, tuskinpa herätät kiinnostustani. Uskon kemiaan eli jos kiinnostus ei herää heti, et ole Se Oikea. Olen 24v eli miehiä kyllä riittää valittavana, ja koska olen koulutettu (kosmetologi), tulen aina olemaan suosittu.
Baarissa fiksu ja naista kunnioittava mies antaa minun bailata ystävien kanssa vähintään yli puolen yön, eikä lähesty ennen kuin olen riittävän humalassa ja fiiliksissä. Sitten kannattaa lähestyä reippaasti ja rohkeasti. Ihan perus kohtelias avaus toimii, esim. "what´s up booty babe?". Ystävällinen kosketus käsivarteen kuuluu hyviin tapoihin. Kun on saatu positiivinen signaali, niin kädet voi laittaa vyötäisille. Ei kättä pyllylle ennen kielareita. Kaiken pitää vain tapahtua, eli hoidathan reitin kämpille sulavasti ilman turhaa säätämistä.
Ps. Ymmärräthän että juuri minulla on erikoinen miesmaku - tykkään miehestä joka on pitkä, menestynyt, komea, rento ja itsevarma. Muistathan siis lähestyä kohteliaasti, ei mitään hipelöintiä kiitos. Tunnistan kyllä pelimiehet, enkä syty sellaisista.- sincyan
T: katkera setämiestrolli
- dfsgdfs
sincyan kirjoitti:
T: katkera setämiestrolli
Se ensiksi älähtää johon kalikka kalahtaa.
sincyan taisi tunnistaa tarinasta itsensä? :D
Lähtisin johonkin keikalle ja siellä tapaaminen, musiikkia ja olutta...Kaikkein viimeks johonkin kahvilaan.
- Kilttiatm
Tykkäsiin että rehkin salilla ja nainen tulee pyytämään kahville tai kadulla jos nainen pysäyttäsi ja pyytäisi treffeille. Treffit voisi olla vaikka rannalla nuotion äärellä grillattais jotain ja silleen.
- uskollinen-mies
Haluaisin romanttiset seksi treffit-
- sinkku_kinkku
Pääsin kerran nuotio pannukahveille. Mies kertoi vakavana tarkan iän mihin mennessä oltava naimisissa että saa leskeneläkkeen.
Romanttista hrrrrr....
En ole kysellyt joko leskeneläke juoksee mutta jostakin syystä epäilen. Semmoisista, missä jäät sulaa lasiin.
- synkkäyksinäinen
En ole koskaan käynyt treffeillä, joten asia ei koske minua, vaikka olenkin sinkku. Julmat kohtalon jumalat päättivät osaltani toisin, että rakkaus ei ole minua varten.
- Panoistapitävä
Semmoiset treffit, jossa juodaan yhdessä viinaa, kiihotutaan ja lopuks nussitaan. Ne on parhaita treffejä. Jyrkkä ei "kuiville" kahvilatreffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406