sinkut millaisesta treffeistä pidät

millaiset

jos saisit itse päättää eli miten sinut isketään parhaiten livessä eli onko ne ihan tavis treffit luksus treffit yms

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen32-

      En halua tulla ätmin isketyksi..

      • miten.nainen32.isketään

        no mistäs tiedät jospa se herra oikea onkin ätmien ätmi mutta miten haluaisit että sinut isketään vaikka sitten se ytmi iskisi sinut


    • Ihan tavalliset treffit kahvilassa taikka kaupungilla/puistossa kävellen. Ei mittään ihmeellistä, mutta paikka ja tilanne kuitenkin sellainen että pystyy rauhassa keskustelemaan. Eli ei elokuvateatteria, konserttia tai muuta missä on meteliä taikka huomio on jossain muussa kuin siinä treffikumppanissa.

    • Tekemistäkiitos

      Pidän treffeistä jossa on jotain tekemistä. Paljon mielummin vaikka kävelen tai pelaan jotakin kuin istun kahvilassa toistellen niitä samoja "missä olet töissä / mitä harrastat" -tyyppisiä vakiolauseita pari tuntia naamatusten.

    • Ikis__M

      Minä menen tai nainen tulee, jommakumman kotona siis. Ehkä laitellaan yhdessä riuokaa, syödään ja availlaan vinkkupullo, katsellaan leffaa ja rupatellaan mukavia niin että painopiste on ajanvietossa eikä mene kuulustelumaiseksi tilanteeksi niin kuin voisi käydä jossain kahvilassa tms.

    • mikkolavillelä

      Treffit jonkin aktiviteetin parissa. Kahvila on mielestäni se tylsin ja epämukavin treffipaikka, mutta sen sijaan vaikka jousiammunta, keilaus, seinäkiipeily, komediaklubi jne. ovat hyviä paikkoja. Jos ei vaikka mätsääkkään treffikumppanin kanssa niin voi kuitenkin pitää hauskaa.

    • Yleensä se iskeminen kai on jo tapahtunut, koska eihän ihminen muuten treffeille lähtisi, mutta ensimmäisille treffeille sopii erittäin hyvin esimerkiksi kävely puistossa. Toisilla, kun jo tietää viihtyvänsä ihmisen seurassa, voi sitten mennä syömään ja/tai leffaan. Luksusta en kaipaa silloinkaan.

      • reljpojmrg

        Et vissiin sitten ymmärrä, että aika iso osa treffeistä sovitaan netissä... Kun ei koskaan olla vielä tavattu.


      • reljpojmrg kirjoitti:

        Et vissiin sitten ymmärrä, että aika iso osa treffeistä sovitaan netissä... Kun ei koskaan olla vielä tavattu.

        Silloinkin on pitänyt ensin netissä "iskeä" toinen eli herättää kiinnostus.


    • Kesällä vois mennä soutu retkelle :)
      Talvella laitettaisiin hyvää ruokaa ja sen jälkeen...mitä mieleen tulee......

      • 2plus12

        Ruuan jälkeen opetellaan yhdyssanoja yhdessä?


      • 2plus12 kirjoitti:

        Ruuan jälkeen opetellaan yhdyssanoja yhdessä?

        Hmmm... Mun äidinkieli on huono :(
        Osuit arkaan paikkaan !
        Mua ei oo koskaan kiinnostanut miten " pitää " kirjoittaa oikein ja muutkin säännöt ovat luotuja rikottavaksi :)
        Pieni oppitunti äidinkielen saloihin on paikallaan jos kielemme ovat samaa mieltä ?


      • 2plus12
        Tähti-Silmä kirjoitti:

        Hmmm... Mun äidinkieli on huono :(
        Osuit arkaan paikkaan !
        Mua ei oo koskaan kiinnostanut miten " pitää " kirjoittaa oikein ja muutkin säännöt ovat luotuja rikottavaksi :)
        Pieni oppitunti äidinkielen saloihin on paikallaan jos kielemme ovat samaa mieltä ?

        Kunhan kiusoittelin hieman. Etköhän ole sen verran rempseä ettet pienistä loukkaannu :P


      • 2plus12 kirjoitti:

        Kunhan kiusoittelin hieman. Etköhän ole sen verran rempseä ettet pienistä loukkaannu :P

        Luojan kiitos en loukkaanu noin pienestä :)
        Kuhan marisin!
        Mistä ruoasta muuten pidät ?
        Oletko koska käynyt treffeillä?
        Mä en ole käynyt treffeillä ku joskus kauan aikaa sitten,
        etten edes muista milloin ;(


    • 1onnellinen

      En oo ikinä käyny treffeil. Mun suhteet alkaa joko työpaikal tai mun sängys. Ei oo mitää treffei tarvittu ikinä ja hyvin on menny. :)

      • Tarvittu? Siis etkö halua treffailla, käydä treffeillä? Suoraan työpaikalta kotiin ja sänkyyn?


      • helka kirjoitti:

        Tarvittu? Siis etkö halua treffailla, käydä treffeillä? Suoraan työpaikalta kotiin ja sänkyyn?

        Hehehe. Voi luoja !


    • BlackKnight

      Mitä tulee treffipaikkaan, olen melko kaikkiruokainen. Seuran kanssa nirso ;)

      Jos pitää valita, niin rauhallinen paikka kiitos. Jos tunnetaan niin hyvin ettei tarvitse olla julkisella paikalla, puisto/laavu/koti-ilta/jne. Jos ei tunneta, mieluummin kävely kuin kahvila.

      Olen vähän epäileväinen toiminnan ja sosialisoinnin kanssa, yhdistettynä treffeihin. Sinkkutapahtuma olisi eri asia, kun ei joka tapauksessa voisi tutustua kehenkään rauhassa.

      • defgsdf

        Toiminta ja sosialisointi eivät ole hyviä tapoja tutustua naiseen, mutta loistavia tapoja valloittaa nainen.

        Jos osoitat kyvykkyyttä toiminnassa tai sosiaalisia taitoja, se vakuuttaa naisen tasokkuudestasi. Kun nainen on nähnyt miten rohkeasti kiipeät mastoon ja miten taitavasti kokoat purjeet, tai miten sosialisessa tapåahtumassa otat tilanteen haltuun kaappaamalla alfan tittelin kouraasi, nainen pyörii sukissaan toivoessaan että olisit hänelle Se Oikea.

        SITTEN rauhalliseen paikkaan jutuille. Kun nainen tajuaa että tämä mahtava mies on myös hyvää juttuseuraa, on diili klousattu.


    • mianns

      Parhaat treffit ovat olleet sellaisia, joilla mies on vienyt minut oman (urheilu)lajinsa pariin, esim. pelaamaan tennistä, melomaan tai golfaamaan. Tällaisilla treffeillä olen huomannut, että mies rentoutuu ja on todella itsevarma voidessaan opastaa minua ja loistaa itse taidoillaan :)

      Myös ruoanlaitto yhdessä on mukavaa treffeillä, mutta voisi myös olla todella kiusallista, jos ruokamaut eivät klikkaa tai jos kokkaaminen muutoin on säheltämistä. Minä kyllä nautin myös perinteisistä ravintola-/kahvilatreffeistä, olen itse sen verran juttelevainen, että saan mielestäni treffiseurasta parhaat puolet esiin myös näissä ympäristöissä :)

      • defgsdf

        Opettavainen viesti.

        Huom! Rentous ja itsevarmuus mainittu.

        Usein ajatellaan että nainen ensisijaisesti haluaa tutustua mieheen. Oikeasti nainen usen haluaa tarkkailla miestä, kun tämä tekee jotain. Näyttää osaamista, kyvykkyyttä, voimaa. Miehelle on tie jota kulkea, tarina jossa nainen seuraa mukana.

        Näin on aina ollut, naisen vaisto sanoo että harrastus = metsästys. Mies joka kaataa ison saaliin, voittaa, valloittaa, hankkii resursseja.


    • goplkppe

      En ole enää sinkku, mutta aloitus osui silmiini... Sinkkuna ollessani pidin sellaisista treffeistä, jotka olivat jossakin ns. helpossa paikassa. Siis kun puhutaan ensitreffeistä. Kahvila on ok. Tai vaikka "käydään kävelyllä kaupunginosan ympäri." Siitä pääsee sitten pois kun kahvit on juotu/lenkki kävelty. Eikä tule paineita.

      Eli siis vaikka treffit olis tosi hyvätkin, niin ekat treffit mieluusti lopetan suht nopsaa. En halua yhtäkkiä vieraan ihmisen kanssa päätyä väkisin viettämään koko päivää. Tai joutua tilanteeseen, jossa tosi mukavalle miehelle pitäisi sanoa, että "Nyt mun kuules täytyy mennä... "

      Ja sitten siitä käytöksen puolesta... Parhaan vaikutuksen on tehnyt sopivalla huumorilla, rentoudella ja sopivalla avoimuudella. Ei kannata pantata niitä arvopuolen keskusteluja neljää kuukautta ja pettyä sitten molemmin puolin. Kyllä ekoilla treffeillä voi hyvin puhua että haluaako lapsia, missä haluaa vanheta, haluaako naimisiin tms... Se ei tarkoita vielä sitä, että haluaisi niitä asioita juuri sen ihmisen kanssa. Paitsi jos se ihminen osoittautuu juuri sopivaksi. Mutta jokseenkin masentavia ne tarinat, kun ihmiset tykkää toisistaan, mutta osotuksen elämän suhteen on ihan erilaiset. Sen voi välttää heti alussa.

      Tsemppiä sinkuille!

    • sincyan

      Kahvit keitän ja leivon jotain. Sillä yleensä hurmaan. Samalla saan tilaisuuden seurata miestä mukavuusalueensa ulkopuolella.
      Harvemmin ihan tuntemattoman kanssa lähtisin viettämään vapaa-aikaani, mutten missään tapauksessa lähtisi esimerkiksi netissä tapaamani miehen kotiin tai kutsuisi häntä omaani.

      • Ikis__M

        Miten niin mukavuusalueensa ulkopuolella? keitätkä huonoa kahvia ja leivot pahaa pullaa?


    • FiksuNainen

      Paikka saisi olla mieluiten baari. Muualla kuljen aurinkolasit päällä ja yleensä puhelinta näpräten, joten ellet ole Brad Pitt, tuskinpa herätät kiinnostustani. Uskon kemiaan eli jos kiinnostus ei herää heti, et ole Se Oikea. Olen 24v eli miehiä kyllä riittää valittavana, ja koska olen koulutettu (kosmetologi), tulen aina olemaan suosittu.

      Baarissa fiksu ja naista kunnioittava mies antaa minun bailata ystävien kanssa vähintään yli puolen yön, eikä lähesty ennen kuin olen riittävän humalassa ja fiiliksissä. Sitten kannattaa lähestyä reippaasti ja rohkeasti. Ihan perus kohtelias avaus toimii, esim. "what´s up booty babe?". Ystävällinen kosketus käsivarteen kuuluu hyviin tapoihin. Kun on saatu positiivinen signaali, niin kädet voi laittaa vyötäisille. Ei kättä pyllylle ennen kielareita. Kaiken pitää vain tapahtua, eli hoidathan reitin kämpille sulavasti ilman turhaa säätämistä.

      Ps. Ymmärräthän että juuri minulla on erikoinen miesmaku - tykkään miehestä joka on pitkä, menestynyt, komea, rento ja itsevarma. Muistathan siis lähestyä kohteliaasti, ei mitään hipelöintiä kiitos. Tunnistan kyllä pelimiehet, enkä syty sellaisista.

      • sincyan

        T: katkera setämiestrolli


      • dfsgdfs
        sincyan kirjoitti:

        T: katkera setämiestrolli

        Se ensiksi älähtää johon kalikka kalahtaa.

        sincyan taisi tunnistaa tarinasta itsensä? :D


    • Lähtisin johonkin keikalle ja siellä tapaaminen, musiikkia ja olutta...Kaikkein viimeks johonkin kahvilaan.

    • Kilttiatm

      Tykkäsiin että rehkin salilla ja nainen tulee pyytämään kahville tai kadulla jos nainen pysäyttäsi ja pyytäisi treffeille. Treffit voisi olla vaikka rannalla nuotion äärellä grillattais jotain ja silleen.

    • uskollinen-mies

      Haluaisin romanttiset seksi treffit-

    • sinkku_kinkku

      Pääsin kerran nuotio pannukahveille. Mies kertoi vakavana tarkan iän mihin mennessä oltava naimisissa että saa leskeneläkkeen.
      Romanttista hrrrrr....
      En ole kysellyt joko leskeneläke juoksee mutta jostakin syystä epäilen.

    • Semmoisista, missä jäät sulaa lasiin.

    • synkkäyksinäinen

      En ole koskaan käynyt treffeillä, joten asia ei koske minua, vaikka olenkin sinkku. Julmat kohtalon jumalat päättivät osaltani toisin, että rakkaus ei ole minua varten.

      • Rakkaus on kaikkia varten :)
        Itseä myös täytyy rakastaa !
        Uskomuksia voi aina muuttaa.


    • Panoistapitävä

      Semmoiset treffit, jossa juodaan yhdessä viinaa, kiihotutaan ja lopuks nussitaan. Ne on parhaita treffejä. Jyrkkä ei "kuiville" kahvilatreffeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe