Otsikon kysymys, eli mistä parikymppinen nainen voi löytää miehen, vakavampaan suhteeseen? En baareissa juuri käy enkä koe niitä tarkoitukseen sopivaksi. Opiskelupiireissä on valtaosa naisia. Tutustun aika paljon uusiin ihmisiin, mutta tunnun saavan vain kaverimiehiä. Sekin tietysti tosi kiva, mutta.
Ihastun todella helposti ja mielenkiintoisia miehiä tulee vastaan esim. töissä. Sinnekään aloitteen tekeminen ei oikein sovi. Aina joskus on joku tullut kadullakin juttelemaan, tätäkö miehet odotatte myös? Eikö se häiritse, jos olette menossa jonnekin tai haluatte käydä rauhassa kaupassa, kirjastossa. Miten voi ilmaista olevansa enemmänkin kiinnostunut, jos tutustuu arkisessa tilanteessa?
Tinderissä en ole ollut, jotenkin koen tarvitsevani oikean elämän kohtaamiseen. Jotkut sitäkin kehuvat, kai on vielä muita vaihtoehtoja? Harrastukset vai?
Mistä miehen löytää?
4
126
Vastaukset
- sad.sad
"tunnun saavan vain kaverimiehiä"
Eli itse nirsoilet ja laitat miehiä kaverialueelle :(- ms.robinson
Enkä! Vaan ihan totta nämä eivät näytä ajattelevan minua muuksi, sen sijaan joskus ihastuvat ystäviini. Moni mieshän kokee aina jäävänsä kaverialueelle, miksei sama ongelma voisi olla naisellakin? Ehkä se johtuu siitä etten ole hyvä flirttailemaan, vaan lasken vain leikkiä aika samalla tavalla niin naisten kuin miesten kanssa? Voih. En kai voi olla NIIN ruma että se siitä johtuisi.
- Kaksplusviisi
Lähempänä tinder on oikeaa elämää kuin vaikka s24 treffit, joilta on vaikea löytää ihminen joka oikeasti suostuisi a)tapaamaan ja b)on täysijärkinen. Itse tarvitsen nopean tapaamisen että homma toimii, sillä tekstailu ei ole minulle luonteva tapa tutustua. Tonderissä tuli match kivan ihmisen kanssa, vaihdettiin parit viestit ja tavattiin parin päivän päästä ja nyt tapaillaan ihan säännöllisesti. Joko mulla kävi hyvä tuuri tai sitten se tinder toimii ihan oikeasti.
- ähvätti
Jos miehen mielestä on tärkeämpää kaupassakäynti, kuin juttelu nuoren naisen kanssa, on mies varmuudella homoseksuaalinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3584265Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1413728KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti862584Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112234Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511907- 1191808
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181798Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095