Vasemmistolle ja vihreille 150 eduskuntapaikkaa ?

6-6

Suomi tuntuu Immosen kirjoituksen ja Jyväskylän tapahtuman jälkeen olevan niin paljon vasemmalle kallellaan, että jos syksyllä järjestettäisiin eduskuntavaalit saisivat vasemmisto ja vihreät n. 150 paikkaa ja persut putoaisivat pois Eduskunnasta kokonaan.
Jos taas kansalaiset mieluummin asettuisivat sorrettujen puolelle, kuin sortajien, niin persuista tulisi Eduskunnan suurin puolue.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsevainon

      Se, että lehdistö rummuttaa näitä "skandaaleja" ei kerro mitään siitä, miyä kansan syvät rivit ajattelevat tästä ilmiselvästä propagandasta. Esim itse en ole kertaakaan äänestänyt persuja, mutta jos nyt oltaisiin vaalien kynnyksellä, niin valitsisin ruton ja koleran väliltä persut.

      • eionnaa

        Sama juttu. En voi mitenkään olla koulukiusaajien puolella edes etäisesti. Sen jälkeen kun on nähnyt miten kok vasemmisto ja osa oikealtakin on tekopyhästi kimpussa mustamaalaamassa, niin...huh huh.


    • zxcvbnmk

      Suomalaisten pitäisi äänestää vakauden puolesta: Keskusta, KD, KOK, RKP, SDP...siinä vaihtoehdot. Suljetaan tie natseilta ja punavihreältä hulluudelta.

      • UudenAjanAlkuJaKäänne

        Vai, että viellä vakauden, onko noilla vanhoilla hyväkäspuolueillakin jo trollinsa täällä kirjoittelemassa?


      • uvjhikjkjkjojojojojoj

        SDP kuuluu punaviherhulluuteen.
        Erkki tykkää natsitella, milloin israelilaisia, milloin persuja.
        Surkeimpia puolueitamme, en äänestä.


    • sdaflökawkoöfklörfg

      HAHHAAAHHAAAA! Vihreät ja vasemmisto ovat itse saaneet aikaan oman tappionsa juurikin persuja haukkumalla. Tänä kesänä se on ollut entistä hurjempaa ja persujen laariin on satanut satoja tuhansia ääniä. Vasemmistolaisia ei vaan ole enempää kuin taistolaiset ja heidän jälkeläisensä. Ymmärrätkö?

    • ei_mulla_muuta

      Persut ja uusnatsit yrittävät epätoivoisesti leimata kaikki heitä vastustavat pelkästään vasemmistolaisiksi tai vihreiksi.
      Persuja ja uusnatseja eivät oikeasti hyväksy oikeistolaiset, keskustalaiset, vihreät eivätkä vasemmistolaiset.

      • statusquoxxx

        Vihreät ovat äärivasemmistolainen puolue. Stallarien perillisiä.

        Kokoomus on miehitetty vasemmistohenkisillä wannabe-porvareilla, jotka saavat palkkansa julkisista suojatyöpaikoista. Keskustassa on edelleen vallassa korruptoitunut ja ostettu puolue-eliitti. Siitä kertoo jo se, kuinka Vanhanen on Sipilän luottomies.


      • pershellit
        statusquoxxx kirjoitti:

        Vihreät ovat äärivasemmistolainen puolue. Stallarien perillisiä.

        Kokoomus on miehitetty vasemmistohenkisillä wannabe-porvareilla, jotka saavat palkkansa julkisista suojatyöpaikoista. Keskustassa on edelleen vallassa korruptoitunut ja ostettu puolue-eliitti. Siitä kertoo jo se, kuinka Vanhanen on Sipilän luottomies.

        Persut on miehitetty uusnatseilla ja äärilahkolaisilla helluntailaisilla. Siinä se vasta erikoinen sakki on.


    • kauhuskenaario

      Jos tuo kauhuskenaario toteutuisi, Suomi tuhoutuisi yhden ainoan vaalikauden aikana. Suomesta todella tulisi Euroopan somalia.

      • toteutunut_jo

        Persut ovat ehtineet tuhota Suomen maineen ja hallituksen arvostuksen jo kahdessa kuukaudessa.


      • 17-7

        Vähän siltä jo vaikuttaa, ettei ole kaukana aika, kun joku tarttuu aseeseen, tai räjähtää autopommi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe