armeija on homojen paratiisi

kptSiren

elikkäs itse vastaavan käyneenä voin kertoa että vekaralla törmäsin hyvin useasti alikersanttien väliseen rakkauteen. (vahingossa sivusta katsojana). Tämä kyseinen homoilu tapahtui tietenkin kymen jääkäripataljoonassa. (kymjp). herrat alikersantti Hypen ja Ollila ovat vastuussa tässä raamatun vastaisessa rikoksessa.

6

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoilu_on_kivaa

      Vekaralla on homoja ihan kantapeikoissa, eikä tuo ole edes mikään salaisuuskaan.

    • saamisenSammio

      "armeija on homojen paratiisi"

      Mutta kyllä se paratiisin keskimmäisin suolampi sijaitsee sentään turvallisesti Lapinjärvellä.

    • kiljusieppo

      Kuinka paljon pompit, että näit "vahingossa", sitä homoutta? Ikkunathan siellä on aika korkealla. Ottiko kovastikin eteen, kun sait salaa seurata näin syntistä menoa?

    • Turojorma

      kptSiren ei oo armeijaa käynyt missään. Noi homostelut on hänen omakohtasia kokemuksia muiden sivaripuppeleiden kanssa. Häpeä saatana.

    • takaperintaas

      <
      Lapinjärvellä ollut ja on tässä suhteessa kyllä moninvertaisesti parempi suosio

    • Herra_kapteeni

      Riihimäen Viestirykmentti oli tunnettu ulkomaita myöten jokaviikkoisista orgioista. Raavaat miehet vetelivät paljaalla oman tuvan kesken. Armeijassa saat uusia ystäviä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe