Söin itselääkintäsuklaalevyn

Suklaa auttaa kaikkiin ongelmiin.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sxth

      Ei auta. Ei edes maistu.

      • raamattuvyöhykkeillä--

        .

        "Raamattuvyöhykkeillä * KUALLAAN * jatkuvalla syötöllä apinoiden raivolla joten parit kualemat ei pahemmin hetkauta täällä päin"

        har!!11

        .


      • Voi yrittää syödä väkisin.
        Mahdollisimman tummaa.

        Itse en kyennyt pariin viikkoon syömään juuri mitään, mutta sen jälkeen on ollut jatkuvasti nälkä.


      • raamattuvyöhykkeillä-- kirjoitti:

        .

        "Raamattuvyöhykkeillä * KUALLAAN * jatkuvalla syötöllä apinoiden raivolla joten parit kualemat ei pahemmin hetkauta täällä päin"

        har!!11

        .

        Maailmanloppu on henkilökohtainen asia.


      • sxth
        buddy-love kirjoitti:

        Maailmanloppu on henkilökohtainen asia.

        Minunkin puolesta saa tulla. Who cares? :)


      • Biibelbeltissä----
        buddy-love kirjoitti:

        Maailmanloppu on henkilökohtainen asia.

        .

        "Biibelbeltissä asioihin suhtaudutaan * KARUN * pragmaattisesti eikä surra päiväkausia" Jo sitä on siinä jo makoiltukin

        har!11

        .


      • sxth kirjoitti:

        Minunkin puolesta saa tulla. Who cares? :)

        Itsekin mietin, että Liskon vieressä olisi yksi tyhjä paikka.
        Mutta vielä ei ole aika.
        Pyysin Liskoa hakemaan minut sitten kun aika koittaa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itsekin mietin, että Liskon vieressä olisi yksi tyhjä paikka.
        Mutta vielä ei ole aika.
        Pyysin Liskoa hakemaan minut sitten kun aika koittaa.

        Älä mieti tuollaisia kyllä aikanaan kaikki kuollaan ei sitä tarvitse lyhentää. Jatkuva herkuttelemaan ei ole suotavaa. nyt käyttöön kovä kuri,löyhä kuri teettää vaarallisia tilanteita.


      • Burbsheijaa

        Kieltämättä viisas ajatus ... Olen jo aikaa sitten päätynyt ohjenuoraan, jonka mukaan on moraalisesti korkeampaa olla mitä puritaanisin Dionysoksen opetuslapsi.


    • Bakteeri lapsella on tappava mutta onneksi vielä hoidettavissa.
      Joka on sairaalabakteeri näyttävästi elää lapsen suolistossa vaihtuu todennäköisesti estolääke.



      Ei tässä taas ole kuin pelko että tulee tuolle nuorimmalle.8/

      • Sairaalabekteereista on nykyään aivan liikaa riesaa.
        Meillä ei kuitenkaan onneksi ole usein täällä niitä pahimpia.
        Kyllä ne löytävät sopivan lääkkeen.

        Lisäksi muistelen, että niitä hankalimpia on onnistuttu hoitamaan eri lääkkeiden yhdistelmillä, vaikka niistä yksikään ei olisi tepsinyt ainoana lääkkeenä.
        (mutten muista mistä luin tuon tutkimuksen)


      • buddy-love kirjoitti:

        Sairaalabekteereista on nykyään aivan liikaa riesaa.
        Meillä ei kuitenkaan onneksi ole usein täällä niitä pahimpia.
        Kyllä ne löytävät sopivan lääkkeen.

        Lisäksi muistelen, että niitä hankalimpia on onnistuttu hoitamaan eri lääkkeiden yhdistelmillä, vaikka niistä yksikään ei olisi tepsinyt ainoana lääkkeenä.
        (mutten muista mistä luin tuon tutkimuksen)

        Wikipedia ei kerro kaikkea


      • buddy-love kirjoitti:

        Sairaalabekteereista on nykyään aivan liikaa riesaa.
        Meillä ei kuitenkaan onneksi ole usein täällä niitä pahimpia.
        Kyllä ne löytävät sopivan lääkkeen.

        Lisäksi muistelen, että niitä hankalimpia on onnistuttu hoitamaan eri lääkkeiden yhdistelmillä, vaikka niistä yksikään ei olisi tepsinyt ainoana lääkkeenä.
        (mutten muista mistä luin tuon tutkimuksen)

        Tarkoitin tästä lääke
        yhdistelmästä ei kertonut


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Tarkoitin tästä lääke
        yhdistelmästä ei kertonut

        Tässä on vähän asiaan liittyvä artikkeli, mutta siitä käy parhaiten ilmi se etteivät ne vielä tiedä kunnolla, mitkä yhdistelmät ovat toimivia ja mille bakteereille.

        http://informahealthcare.com/doi/abs/10.3109/03009734.2014.899279?src=recsys&

        Tutkimusta tarvitaan siis vielä paljon lisää.


    • ToIjake

      Itsesäälisuklaa taitaa olla kyseessä.

      • Itselääkintäsuklaa auttaa myös siinä tilanteessa, että on vahingossa syönyt itsesäälisuklaata.

        (lehdenjakaja on tolkuttoman äänekäs)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe