Miehen ristiriitaiset viestit..

Ainona

Voisko joku mulle hieman avata miehen maailmaa. Työpaikallani on eräs mies josta olen hyvin kiinnostunut ja välillä tuntuu että mieskin olisi kiinnostunut minusta mutta antaa hyvin ristiriitaisia viestejä mulle. Hän on siis tullut työpaikalleni noin puoli vuotta sitten, ja heti iskin silmäni tähän mieheen. Olemme samalla työpaikalla mutta hän on eri työpisteessä joten emme näe joka päivä ja joskus voi mennä kuukausikin että näemme. Näemme yleensä yhteisissä kokouksissa ja silloin jos hän käy työpisteessäni tapaamassa minun esimiestäni. Hän on itse siis esimies asemassa ja minä tavallinen työntekijä (toki hän ei ole minun esimieheni.) ja mies on minua pari vuotta nuorempikin (hän 25v, minä 27v.) Molemmat olemme sinkkuja (ja siis tämä on varma tieto koska asuu työkaverini kanssa samassa talossa, firman asunnossa).

No siis itse asiaan. Aluksi tuntui että hän ei edes huomannut minua vaikka yritinkin etsiä hänen katsettaan. Puhuimme ainoastaan työasioista ja meillä oli yhteisen huumorin vuoksi hauskaakin välillä. Sitten eräänä päivänä hän oli käynyt parturissa, leikkaamassa uuden hiustyylin ja minä möläytin hänelle keskellä käytävää miten hyvältä hän näytti, hiustyyli sopi hänelle. Hän meni hieman hämmentyneen näköiseksi ja kiitti kohteliaisuudesta. Seuraavana päivänä hän saapui luokseni työhuoneeseen ja kertoi miten hienosti olin hoitanut yhden asiakastapaamisen, vuorostani minä kiitin häntä kohteliaisuudesta ja vaihdoimme samalla pitkät hymyilevät katseet. Sen jälkeen mies on alkanut kulkemaan työhuoneeni ohi ja katsomaan ohimennen työhuoneeseeni. Hän oli ennenkin kulkenut työhuoneeni ohi mutta ei koskaan kääntänyt katsettaan työhuoneeseeni päin mitä nyt on alkanut tekemään. Kuitenkin jos katson häntä, hän katsoo minua noin sekunnin ja sen jälkeen kääntää päänsä pois. Myös käytävällä meidän katseet usein kohtaa mutta kääntää katseen aina pois. Kokouksissa hän on alkanut käyttäytymään minua kohtaan välinpitämättömästi, kuuntelee kyllä jos kerron mielipiteeni mutta käyttäytyy kaikkiin sanomisiini viileästi eikä katso minua, kahden kesken kyllä juttu luistaa, ja hän hymyilee jne. Eli käyttäytyminen on muuttunut viileäksi mutta katseita on alkanut olemaan enemmän minun suuntaani. Siis kysympä vaan että mitä tämän nyt pitäisi tulkita?!

Lisäksi laitoin hänelle sähköpostia koskien firman tulevia juhlia, tarvitsin nimilistan firman juhlia varten. Koko listahan oli vaan tekosyy sille että tarvitsin jonkun syyn minkä vuoksi sain laittaa hänelle viestiä. Viestittelimme hetken ja puhuimme muistakin asioista kuin työhön liittyvistä ja meillä oli oikein mukava juttutuokio. Lopuksi hän lupasi palata asiaan kun menee töihin. Odotin muutaman viikon ja laitoin uudelleen hänelle viestiä kyseisestä listasta. Hän kertoi unohtaneensa koko asian mutta lupasi laittaa listan minulle, no edelleenkään en ole saanut kyseistä listaa tältä mieheltä. Kaiken järjen mukaan jos hän olisi kiinnostunut, hän muistaisi minun viestini ja ottaisi yhteyttä ja samalla hänellä olisi hyvä tilaisuus olla yhteydessä minuun, pyytää kahville tms. Työkaverini tuntee kyseisen miehen ja kertoi minulle että mies on todella ujo naisten kansa mutta toivoisi löytävänsä elämänsä naisen jonka kanssa perustaa perheen. Eli onko kyseessä nyt mies joka on vaan ujo, tyhmä ja sokea eikä tajua mun viestejä että tässä oltais vähä niinku kiinnostuneita? tai sitten häntä ei vaan kiinnosta ja mä tulkitsen ne katseet ihan väärin..

51

3660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UjoÄijjä

On se kiinnostunut. Voin ihan hyvin kuvitella itseni tuon miehen paikalle. Käyttäytyisin juurin noin. Jos on ihastunut tai jopa valtavan ihastunut, sitä alkaa välttelemään...
      Ujous ilmnee esim. seuraavasti:jos menisin vaikka juhliin ja joutuisin valitsemaan juoman kahden tarjoilijanaisen tarjottimelta, valitsisin ehdottomasti sen ei niin vetävän tarjoilijan.. kun en kehtaa ottaa katsekontaktia.

Sun pitää konkreettiseti tehdä kysymys joka haastaa miestä valitsemaan sun seuraa ;)

• Ainona

En uskalla lähestyä häntä. Ja miksi olisi kiinnostunut musta, hän on mielettömän komea, pitkä, harteikas ja fiksu mies jolle sopisi mallin mitoissa oleva korkealle koulutettu povipommi. Minä olen lyhyt ja pieni, ei niin korkealle kouluttautunut nainen. Pystyisinkö saamaan hänet vaikka kasvoiltani ihan nätti olenkin? Lisäksi hän on esimies ja minä ainoastaan tavallinen työntekijä. Voisiko hän kuvitella olevansa tavallisen työntekijän kanssa kun saisi paremmankin?!?

• Ujoäijjä

Moi. Olen itsekin korkeakoulutettu, leveäharteinen, raamikas, pitkä jne. Mutta silti monet naiset, varsinkin kauniit sellaiset saavat minut "kuoreen". Uskon, että kuvittelet tuolle miehelle turhaan jonkun mallivartaloisen naisen. Tosiasiassa aika moni naisvartalo ja pituus on miesten makuun. Koulutus ei ole niin tärkeää, vaan se olemus naisessa. Positiivisuus jne. Uskon kyllä, että sulla olisi mahiksia ;). Riko nyt vähän sitä jäätä ja haasta sitä miestä.. ;)

• Ujoäijjä

Niin vielä siitä naisihanteesta jota hänellet rakentelet. Veikkaisin, että kuvailemasi nainen olisi jonkunmoinen turnoff miehelle, joka on siis hakemassa vakaata suhdetta, perhettä ja emäntää. Uskoisin että vaikka olet perustyöntekijä( jokainen työntekijä on muuten bytheway tärkeä !!), niin sulta voi löytyä niitä naisellisia ominaisuuksia parisuhteeseen ja perheen perustamiseen paljon enemmän mitä joltain pitkäsääriseltä meikatulta isorintaiselta blondilta.

• Ujoäijjä

Niin vielä tuohon lista asiaan; Ei se mies tulkitse siitä mitään (kiinnostusta), ajattelee vain että olet tunnollinen. Ja uskoisin että ahdistuu Firman juhlista jos on kerta ujo. Varsinkin jos tiedossa olisi sinun tapaaminen... Eli pitäisi olla rauhallinen paikka koska muutenkin teillä on juttu luistanut kahden kesken.. ;)

• Sellaistaseon

Ujoäijä puhuu asiaa ja totta. Toki miestä miellyttää kauneus yleisesti, mutta tärkeämpää on kokonaisuus. Voi olla että mies on säikky vaikka onkin komea. Mitäpä jos olisit määrätietoisemmin hänen seuraansa hakeva. Tosin jos jatkuvasti on fiilis ettei toista kiinnosta niin ei sekään ole hyvä.

• Ainona

Miten sen jään pitäis sitte rikkoa? En voi kävellä hänen työpisteeseensä ja tokaista häntä kahville.. Jos hän todella on niin ujo miltä vaikuttaa niin en halua pelästyttää häntä.. Hankalaa tästä todella tekee sen että näemme niin harvoin enkä aina edes tiedä onko hän töissä kun hänellä saattaa olla työmatkoja..

• Ujoäijjä

No oliskos hänellä joku harrastus jossa voisit törmätä. jokatapauksessa kannattaisi pyrkiä lähelle ja juttelemaan jne. siitä se varmaan lähtee. Hymyä ja sen sellasta. Kysele myös miehen kuulumisia jne. Jos on ihastunut niin kyllähän se flirtti tulee sieltä pakottamatta. Tsemppiä ;)

• Ujoäijjä

Mites homma on edennyt ? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Toivottavasti muutama askel eteenpäin ;)

• 5eryrdfh5rydfh

Lähdetään nyt siitä, että mies on ujo. Hämmentynyt sinulta saamastaan huomiosta, epäilee, ettet voi olla kiinnostunut... Pelkää ymmärtävänsä väärin. Mitä itse tekisit? Et varmaankaan "hyökkäisi" sata lasissa?!
        Anna miehen tottua sinuun ja huomioosi - vaikka vain näkisittekin harvoin. Anna hänen huomata, että olet tosissasi kiinnostunut. Jos jotain haluaa, on oltava valmis näkemään vaivaa... Kaikki eivät lämpene suoralle lähtestymiselle, vaan haluavat, että edetään heidän vauhdillaan. Tapaus ei ole todellakaan toivoton :-) Tiedän, mistä puhun... Erään nörtin "kesytin" kotioloihin asti...

• Ainona

Nähtiin käytävällä, ovensuussa. Oli poissaolevan oloinen. Hän katsoi minua pikaisesti , hieman välinpitämättömästi ja avasi minulle ja muutamalla muullekkin naiselle oven. Menin hänen poissaolostaan itsekin ihan lukkoon enkä saanut sanottua kuin hiljaisen kiitoksen. Hän tuli samasta ovesta perääni mutta olin niin lukossa että melkein juoksin työhuoneeseeni. Harmittaa vietävästi koko tilanne. Olin sinä päivänä pukeutunut töihin todella hyvin ja valinnut sellaiset vaatteet jotka saavat kropastani hyvät puolet esiin eikä hän tuntunut minua edes huomaavan.

• ujoäijjä

No voi sentään. Ei auta yhden tilanteen tai hetken masentaa.. Kyllä niitä parempia tilanteita tulee kunhan on aktiivinen..ja etenkin niitä joissa voisi olla rauhassa tai kahden kesken.. ovensuulla ja matkalla johonkin on ehkä vähän huono tilanne..

• kidutusta

Mies voi olla varattu, ehkä on kiinnostunut muttei halua antaa työkavereiden nähden signaalia että on varattuna kiinnostunut? Minun kohdalla yksi nainen käyttytyi juuri samoin silloin kun oli enemmän kohtaamisia. Kahden kesken hymyili kuin naantalin aurinko, oli pitkiä katseita, olin sulaa vahaa. Sitten tilaisuuksissa, palavereissa, pikkujouluissa olin täyttä ilmaa, käänsi jopa selkänsä minua kohti tai jopa mulkaisi pahan näköisesti, varattu nanen. Olin aina hiton hämillään sen reaktioista, masennuin ja siksi ehkä alkoholikin kihanti niin päähän pikkujoiluissa.

• Ainona

Näimme viime viikolla. Juttelimme hetken työasioista, minä tein aloitteen ja kyselin hänen päivästään. Hymyilin hänelle ja katsoin silmiin, en kuitenkaan kauan koska tunsin punastuvani. Olisin toivonut että hän olisi ollut keskustelussa aktiivisempi, ei kysynyt minulta mitään, vastasi kyllä kysymyksiini ja hymyili. En tiedä mitä hänen päässään liikkuu, en ota selvää ja se on raastavaa. Hän käyttäytyi minua kohtaan kuin ketä tahansa työntekijää. Voi kun hän jotenkin edes ilmaisisi minulle että onko kiinnostunut vai ei, en uskalla kysyä suoraan.. Miten tästä nyt edetä? Pelkään että jos taas otan häneen kontaktia seuraavan kerran kun nähdään, säikäytän hänet tiehensä tai annan itsestäni yli-innokkaan kuvan. Pitäisikö vaan jäädä odottamaan että hän ottaa kontaktia nyt minuun, jos ei ota, selvä merkki ettei häntä kiinnosta?

• Mies_uteliaana

Moi Ainoana!

Miten homma on edennyt. Jäi kiinnostamaan tilanteesi ?

• Sun täytyy nyt rohkaistua ja pyytää vaikka kahville. Teidän tilanteessa ei tapahdu yhtään mitään, jos odottelet hänen ratkaisuaan. Jos hän kieltäytyy, niin se oli sitten siinä. Mitä voit menettää? Turhaa odotat, jos hän ei olekaan kiinnostunut.

• Työpaikkaromantikko

Suuri kiitos ujoille miehille, koska heidän energiansa ei ole niin päälle käyvää ja kahden ihmisen välille ehtii muodostua oikeasti sellaista siveän söpöä jännitettä. Nykyään kun järkijään ihmissuhteissa edetään rytinällä ja heti mennään asiaan. Minä antaisin tilanteen kehkeytyä. Ja odottaisin, että mies tekee aloitteen, vaikka se hänen ujoudestaan tai mistä tahansa johtuen viipyisi kauankin. Se on ainutlaatuista mahdollisen suhteen tulevaisuuden kannalta, kun on edetty hitaasti ja tunnustellen.

Ihastuin itse työkaveriini ja se oli oikeastaan todella ikimuistoista aikaa, että meni kauan ennen kuin mitään tapahtui. Epämääräisiä katseiden vaihtoja, pikaisia. Toiveita, että toinen tulee työhuoneessani käymään. jne. Samalla oppi tuntemaan toista, vaikka oltiinkin tekemisissä työn puitteissa vähän. Varsinainen ihastuminen ehti tapahtua rehellisesti sanottuna ennen kuin itse tajusinkaan sitä...

Työpaikkaromansseja turhaan kritisoidaan. Varsinkin niistä on monenlaisia ennakkoluuloja; esimerkiksi työpaikkaromansseja pidetään siksi huonona, että kun ihastumisentunteet alkavat viedä, itse tehty työ kärsii. Kukaan ei halua vaikuttaa huonolta työntekijältä, joten sitten teeskennellään välinpitämätöntä ja etäistä, kun henkilö, josta ollaan kiinnostuneita ilmaantuu näköpiiriin. Halutaan olla järkeviä ja pitää työ ja tunneasiat erillään.

Varsinkin oli ihminen ujo tai ei, kun ollaan samalla työpaikalla, erityinen jännityksen aihe on se, että ei kai vaan työkaverit huomaa mitään. Tätä yritetään yleensä peitellä kömpelöillä välinpitämättömyyksillä, jolloin toiselle osapuolelle saattaa tulla tunne, ettei se olekaan kiinnostunut.

Mielestäni se on turvallinen ja hyvä tapa tunnustella hitaasti, että mitä välillenne kehkeytyy. Ei sitä kannata liikaa ajatella. Vaikuttaa siltä, että olette molemmat toisistanne kiinnostuneita - aika näyttää onko siinä enemmän. Sen mahdollisuutta ei menetä, vaikkei kiirehdikään.

• Ainona

Viimeksi ku näin hänet, niin taas niitä epämääräisiä katseita oli, hän katsoi työhuoneeseeni kun meni ohi.. Katseet kohtasivat..Käytävällä nähtiin, hän jutteli pomoni kanssa, yritin olla katsomatta häneen, vilkaisin pikaisesti ja yllätin hänet katsomassa minua..en tiedä mitä tämä on, kun tietäisi mitä hän minusta ajattelee.. En ole uskaltanut mennä juttelemaan..

• Sivustaseuraajaxx

Ei kun keräät rohkeutta vaan. Pyydät teelle.

• Ainona

Voi voi taisin mokata pari viikkoa sitten koko homman! Meillä oli firman pikkujoulut. Ajattelin etten edes mene sinne mutta päätin kuitenkin toisin ja menin sinne suoraan töistä. Viivyin vaan hetken ja kun olin lähdössä niin mies tuli minua vastaan. Päätinkin jäädä..istuimme koko illan, juttelimme ja nauroimme. Katselimme toisiamme silmiin. Illan lopuksi, pyysin häntä tanssimaan viimeiset hitaat. Tanssimme, hän katsoi minua silmiin, veti minua lähemmäksi ja yritti suudella. Menin paniikkiin, näin miten muut työkaverit katsoivat meitä ja kuiskuttelivat keskenään. Käänsin pääni pois ja työnsin häntä kauemmaksi. Hän näytti hämmentyneeltä reaktiostani. En tiennyt oliko hän tosissaan vai yrittikö päästä vain housuihini, olimme molemmat juoneet, hän enemmän kuin minä. Tanssimme loppuun ja lähdimme yhdessä hakemaan takkeja, hän tilasi minulle taksin. Taksin saapuessa, halasi minua pitkään ja toivotti hyvää yötä.

Miehestä ei kuulunut mitään illan jälkeen, emme toki edes vaihtaneet puhelinnumeroita mutta olishan tuon nyt saanut numerotiedustelustakin. Töissä hän on katsonut minua nyt häpeilemättä, pitkään ja intensiivisesti suoraan silmiin aina tilaisuuden tullen..siitä katseesta ei voi enää erehtyä, hän ei edes yritä peittää sitä! Välillä tuntuu et hän katsoo minua ku leijona saalista, se saa mut pois tolaltaan ja punastumaan. Mietin nyt kuitenkin et olenkohan mokannut koko homman ku torjuin hänet. Olen monesti miettinyt että menisin hänen luokseen töissä ja selittäisin miksi torjuin hänet, koska pelkäsin työkavereiden reaktioita. Jos olisimme olleet kaksin niin tilanne olisi mennyt ihan toisella tavalla.. En kuitenkaan ole saanut sanaa suustani. Enemmän kuitenkin olemme jutelleet käytävällä nähdessämme mutta toki ainoastaan työ asioista.
      Mitenköhän tässä nyt sitten? Mitähän mies ajattelee? Itse toivoin hänen ottavan yhteyttä, ajattelin et jos hän ei ota, ei ole kiinnostunut minusta ja koko touhu meni humalan piikkiin ja siihen että yritti vaan päästä housuihini. Työpaikalla katseet kuitenkin kertovat muuta, en ehkä olisikaan ollut yhden illan pano, olisiko hän kuitenkin halunnut tutustua paremmin..

• Romantikko12

Voi, ihanan romanttista.

• Ujoäijjä

Eikun kahville siitä, sinä pyydät.

• Ihmettelenpävaan

Aluperäinen otsikko on miehen ristiriitaiset viestit. Nyt kun koko ketju on luetteu, niin otsikko pitäisi vaihtaa "naisen ristiriitaiset viestit, aloitekyvyttömyys ja sulkeutuneisuus"

• Rva34

Kirjoita miehelle sähköposti, jossa kerrot vaikka että haluat vaan sanoa, että hän on sinusta tosi miellyttävä ja kivaa seuraa sekä tuon, että työkavereiden läsnäolo vaivasi silloin pikkujouluissa etkä voinut olla ihan rennosti. Ja sitten lopuksi laitat, että olisi kiva mennä kahville joku kerta. Kas, tämän jälkeen pallo on miehellä!

• Mrhulk

Ääh parempi että kysyt suoraan! Keräät pisteet kotiin ku lähestyt häntä jos mies on kerta ujo! Ole sinä se rohkeampi!

• romantiikkaa16

Miten tilanne on edennyt? :)

• Ainona

Ollaan juteltu työpaikalla enemmän. Toki vain työjutuista mutta kuitenkin. Katseita on edelleen mutta ne ovat muuttuneet enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia.. Mies on ennen katsonut minua hyvin intensiivisesti, lähes häpeilemättä suoraan silmiin. Nyt katseet ovat hyvin "pehmeitä" ja jotenkin miehen silmissä on sellainen utuinen katse. Sitä on vaikeaa selittää enkä tiedä mitä se on koska en ole koskaan huomannut sellaista katsetta kellään miehellä.. Ja hän ei enää ole katsonut minua suoraan ja häpeilemättä vaan itse asiassa huomaan hänen katselevan minua kauempaa ja ns "salaa".

• koskaan_

No et ole ainoa

• Läheltäjakaukaakatsonut

Samoin huomattu eräällä miehellä pehmeä ja utuinen katse.

• toinen_
        Läheltäjakaukaakatsonut kirjoitti:

Samoin huomattu eräällä miehellä pehmeä ja utuinen katse.

Sama mies, etkä ole edes

• Kokenutnainen

Mieti jospa mies on rakastunut sinuun ja ei vaan ole rohkeutta tehä ekaa siirtoa. Ota selvää asiasta, niin minä tekisin. On vain yksi elämä, muista se.

• Kokenutnainen

Kiinnostais tietää onko asiat menneet mihin suuntaan! Huhuu Ainona!

• Ainona

Ei ole edennyt..en tiedä mitä tehdä. En pysty katsoa häneen, en silmiin. Hän etsii silmiäni ja minä pakenen. Eräänä päivänä tuli osastolleni juttelemaan, meitä oli useampi työntekijä siinä samassa tilassa. Hän katsoi minua, minä vilkaisin häntä pikaisesti ja piilouduin tietokoneen taakse seinäruusuksi kun muut juttelivat hänelle

• Ainona

Harmittaa koko tilanne... Hän on liian upea minulle

• Tarkkailija2000
        Ainona kirjoitti:

Harmittaa koko tilanne... Hän on liian upea minulle

Höntti. Mies oli kiinnostunut susta. Ja sinä viestit täyttä vetäytymistä. Nyt kyllä pyydät kahville! Tämä on käsky !

• Ainona

Mistä sitä tietää onko mies kiinnostunut minusta? Ei ole koskaan sanonut mitään eikä pyytänyt kahville tms... On vain katseita.. Voihan olla että mies katsoo kaikkia naisia samallalailla....? Eikö mies tekisi aloitteen jos olisi kiinnostunut?

• Tarkkailija2000
        Ainona kirjoitti:

Mistä sitä tietää onko mies kiinnostunut minusta? Ei ole koskaan sanonut mitään eikä pyytänyt kahville tms... On vain katseita.. Voihan olla että mies katsoo kaikkia naisia samallalailla....? Eikö mies tekisi aloitteen jos olisi kiinnostunut?

Mieshän teki aloitteen koittamalla suudella sinua. Ja kerroit myös että mies on ujo. Kun hän on tehnyt aloitteen ja saa sinulta välttelyä osakseen niin tuskinpa vaan pyytää kahville. Sinun pitää avata nyt vähän tilannetta.

• suurentuneetmykiöt

PEHMEÄ JA UTUINEN KATSE VIITTAA KOVIEN HUUMEIDEN KÄYTTÄJÄÄN. Pysykää oman etunne vuoksi kaukana sellaisesta!

• Kokenutnainen

Elä maalaa piruja seinälle Suurentuneet... Ainona, pallo on sinulla! Toimi! Ja kerro kuin kävi!

• Ainona

Oltiin yhteisessä kokouksessa. Istui mua vastapäätä ja tuijoteltiin toisiamme silmiin melkein koko kokouksen ajan. Kokouksen jälkeen lähdin työpisteelleni, hän otti mut kiinni ja tuli juttelemaan. Hän seisoi niin lähellä et melkein tunsin hänen hengityksensä ihollani. Kysyi mitä mieltä olin uusista ideoista. Sopersin jotain tyhmää koska totuushan oli se etten tiedä puoliakaan mitä sielä käytiin läpi ku ajatukset ja silmät upposi hänen silmiinsä. Hymyiltiin ja toivotti hyvää työpäivän loppua... Siitä asti täs nyt on oltu taivaissa!!!

• Samanlaisessaveneessä

Jännittävää seurata tilannettasi miten etenee!

• Ainona

Rohkaistuin ja lähetin miehelle viestin ja kysyin kuulumisia ja yhtä työasiaa. Samalla kysyin häntä kahville ja kerroin että haluaisin tutustua häneen vapaa-ajalla paremmin.

Mieheltä tuli kieltävä vastaus, viestissä ilmeni ettei lähde ku ollaan kerta työkavereita.. Että näin..

Kuitenkin työpaikalla katselee minua edelleen..

• Ujo...mies

Hienoa että kysyit ja olit aloitteellinen. Ehkäpä miehen fiilikset suhun on laskeneet ajan kanssa.eli ei näe ehkä mahiksia ujouden tms takia... ajattelee että kahvilla olisi kiusallisia hetkiä, olethan sinä ollut aika jäätävä miehen suuntaan käytökselläsi..

Tai sitten on kiinnostunut sinusta vain seksuaalisesti, eikä voi sen tähden lähteä kahville..

• Ainona

Miehen kanssa katseet kohtaa edelleen.. Lähetti minulle sähköpostia... Kirjoitti kuulleensa että olin hoitanut yhden asiakastapaamisen hyvin. Lisäksi kehui miten ammattitaitoinen olen ja paneutunut työhöni. Hän kirjoitti että sen näkee, mun silmistä, osastolla paistaa aurinko silloin ku olen töissä..

Hieman tuli ristiriitainen olo taas, flirttiä vai kohteliaisuutta? "Esimiehen" kannustusta? Tiedän ettei puhu/kirjoita muille työkavereille noin eli jotain erikoista minussa täytyy olla.. Varsinkin ku olen ihan toisella osastolla töissä eikä omat asiakastapaamisen tavallaan hänelle kuulu koska ei ole minun esimieheni..

• mittarimato_

Minusta ainoa asia, joka auttaisi, että saisit keskustella hänen kanssaan. Kysy häneltä, miksi hän voi haluta suudella sinua, mutta ei suostu kahville. Eikö se ole aika ristiriitaista? Jos muuten osoittaa noin paljon kiinnostusta, niin suuteluhalu ei oikein mene humalan piikkiin. Mutta entä jos hän onkin varattu tällä hetkellä?

• Ainona

Tiedän ettei ole varattu. Oikeastaan se on ainut varma asia mitä hänestä tiedän. Kautta rantain kuulin että mies on etsimässä uutta työpaikkaa. Lisäksi kuulin myös ettei mies halua seurustella kenenkään kanssa koska viihtyy niin hyvin sinkkuna. Toki vaikea tietää mikä näistä on totta, huhuja vai mitä mutta sen verran upea mies on kyseessä että vientiä varmasti olisi jos haluaisi itse seurustella.

Kysyin mieheltä suoraan että oliko meidän kohtaamissa katseissa mitään tunnetta vai luulinko vain? Teinkö omia tulkintojani hänen katseistaan minuun? ei vastannut, ohitti kysymykseni ihan täysin. Sen jälkeen ei ole töissä enää kiinnitä minuun mitään huomioita jos muita työkavereita on paikalla, itse asias ei katso edes mun päälle jos samassa tilassa on joku toinen ja tervehtii ainoastaan jos minä tervehdin häntä ensin. Kahden kesken kyllä juttu luistaa ja lisäksi on laittanut minullesähköpostia työasioista ja avautunut minulle työstressistään..

Olen itsekin nyt yrittänyt vältellä koko miestä ku kerran noin viileää käyttäytymistä hänen suunnaltaan on tullut.. Harmittaa ja sydän on rikki!

• eräsmies78

Nyt kuullostaa siltä, että sun on aika luovuttaa..ja katsekka muita miehiä...toivottavasti et ole missannut mitään tärkeää tämän ihastumosesi johdosta... onnea sulle,vaikutat mukavalta naiselta ;)

• Uuttamatoa

Mielestäni tuo mies ei vaikuta mukavalta. Hän pelailee kanssasi. Ei hän ole mikään ujo mies ja olisihan hän tehnyt jo aloitteen, jos olisi kiinnostunut. Mielestäni olet tehnyt ihan kaiken minkä voit ja jos mies ei ymmärrä kiinnostustasi tai ei arvosta sitä, niin et voi tehdä mitään.

• näinnäen

Taitaa mies vapaa-aikanaan pyöritellä naisia ja oli työpaikalla huomannut, että olet ihastunut ja pyrki vähän pitämään jännitystä siellä yllä, kun ei kerran ollut kiinnostunut tapaamaan sinua ja pikkujouluissa nyt humalassa voi tapahtua yhtä ja toista, jonka varaan ei kannata juurikaan laskea. Ei sitä niin ujoa miestä olekaan, että ei uskalla tehdä aloitetta, jos on tosi kiinnostunut jostain naisesta.
      Älä jää murehtimaan tuota miestä, vaan jatka elämääsi kohti uusia tuulia!

• No_harmi

" Ei sitä niin ujoa miestä olekaan, että ei uskalla tehdä aloitetta, jos on tosi kiinnostunut jostain naisesta."

Kyllä niitä tuntuu olevan niitä hyvin ujojakin tapauksia vaikka tässä tapauksessa ujous ei voi olla enään syynä. Jos on kiinnostunut niin ei pitäisi paljoa painaa se että olette työkavereita. Että eiköhän se torjuntana ole tarkoitettu. Ilmeisesti sitten nauttii vain maisemista ja huomiosta kun kerran edelleen katselee.

• Työpaikkarakkaus
        No_harmi kirjoitti:

" Ei sitä niin ujoa miestä olekaan, että ei uskalla tehdä aloitetta, jos on tosi kiinnostunut jostain naisesta."

Kyllä niitä tuntuu olevan niitä hyvin ujojakin tapauksia vaikka tässä tapauksessa ujous ei voi olla enään syynä. Jos on kiinnostunut niin ei pitäisi paljoa painaa se että olette työkavereita. Että eiköhän se torjuntana ole tarkoitettu. Ilmeisesti sitten nauttii vain maisemista ja huomiosta kun kerran edelleen katselee.

Juu todennäköisesti vain haluaa paistatella ihailusi huomattuaan! Inhottavaa tuollainen että ei huomioi sinua kun muita on paikalla. Unohda koko tyyppi ja katsele ympärillesi. Maailma on täynnä ihania miehiä. Minunkin työpaikallani on sellainen. Hän huomaa vain minut, vaikka paikalla on ketä. Wautsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      136
      3512
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      39
      2763
    3. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      40
      2566
    4. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2535
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2508
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      116
      1885
    7. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      1575
    8. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1498
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      315
      1398
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1258
    Aihe