rivatril vaihto oxapamiin

3päivää sitten lääkärini vaihtoi rivatril lääkkeen oxepamiin tai sinnepäin ja nyt ihan kamala olo. olen syönyt rivatrilia n.2v ja sitä ennen oli xanor. rivatrilia meni 1mg päivässä tai 1,5mg. nyt 15mg opamoxia. Olo on ihan kamala, eikö tuo olisi pitänyt pikkuhiljaa lopettaa tuo Rivatril.
101031
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Vastaahan tuo 1mg Rivaa noin 30mg Opamoxia, että ei ole ihme jos on huono olo. Ota vähän enemmän.

Äänestä

Kiitos. Kävin tänään psykiatrin luona ja hän ei meinannut millään tunnustaa että oli laskenut väärin. Sanoin että olen motivoitunut jättämään rivatrilin pois mutta 22v syöneenä sitä ei kyllä voi heittää samantien pois. Näreissään sitten sanoi että kirjoitan yhden purkin enkä sitten enää jaksossa. eli nyt yritän 3kk sisällä saada rivatrilin pois. 22v olen siis alkuun syönyt xanoria ja sitten rivatril. Kaikki hyvät vinkit tiputukseen olisi tervetulleita.

Äänestä
  • Minulla Rivatrilin lopetus onnistui ilman Diapamia, pudotus 0,125 mg/vrk viikon välein. (tarkempi ohje "Rivatrilin lopetus Suomi24"-sanahaulla) Alkuviikkoina oli pyörryttävä tunne, mutta ei enää sen jälkeen.

    Äänestä

Lopeta ne kaikki. Tapat itsesi niillä vielä. Ne on vaarallisia.

Äänestä
  • Siinä tuli kyllä ihan pettämätön ohje! Mahtava että jaoit sen kaikille!

    Äänestä

Itsellä Rivatril käytössä tarvittaessa ahdistukseen ja unettomuuteen,otan ehkä 1-2krt/vk,0,5mg tabletin.Ei kait sellaisesta käytöstä riippuvuutta tule,meinaan pelkään sellaista todella.

Äänestä
  • Noin pieni annos ei aiheuta riippuvuutta. Itsellä oli korkeimmillaan 4 mg/vrk (todellakin jokapäiväisesti) ja bentsoresistenssi tuli 21 vuoden kuluttua. Lopetus kesti reilut kaksi vuotta.

    Äänestä

  • Minua kun jo tuo annos huolettaa vaikka pieni onkin koska käsittääkseni Riva on melko pitkävaikutteinen,puoliintumisaika aika,paljo lieneekään.Ni vaikka tabletin ottaa niin sitä elimistössä monta päivää.

    Äänestä

Diapamilla olis varmaan helpompi lopettaa Riva.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


auttakaa67 kirjoitti:

3päivää sitten lääkärini vaihtoi rivatril lääkkeen oxepamiin tai sinnepäin ja nyt ihan kamala olo. olen syönyt rivatrilia n.2v ja sitä ennen oli xanor. rivatrilia meni 1mg päivässä tai 1,5mg. nyt 15mg opamoxia. Olo on ihan kamala, eikö tuo olisi pitänyt pikkuhiljaa lopettaa tuo Rivatril.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu