Täällä on kuulema miehillä enemmän profiileita

enttententten

...mutta voiko johtua siitä että miehillä on useita profiileita per lärvi. No, mikäs siinä - saa olla minun puolestani. Niin että yhdessä on esmes kuntosalien harrastaja ja toisessa bisnesmies, eli korostaa eri profiileissa eri puolia itsestään jos vaikka jonkun olomuotonsa kautta löytäisi jonkun.

Mutta sama tyyppi, vaan eri ikä...?

Oli näemmä käväissyt profiilissani samalla kellonajalla, siis ihan samalla, "pari" tyyppiä joista toisen nimimerkki loppui päätteeseen 61 ja toisen 51, eka oli 53 v ja toka 63 v ja kumpikin oli Etelä-Karjalasta.

Kuinka todennäköistä on että täsmälleen samalla minuutilla pari miestä Etelä-Karjalasta, täsmälleen 10 v ikäerolla, käy tsekkaamassa profiilini. Varsinkin kun itse olen ihan toisaalta...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa...

      Oliko kuvallinen profiili?

      Meinaan on noita mahdollisuuksia muitakin kuin tuo esittämäsi. Esimerkiksi se että profiilisi näkui viimeksi kirjautuneet osiossa ja molemmat sattuivat vilkaisemaan profiiliasi samaan aikaan, ko nuohan ei vilkkaana aikana kovinkaan kauaa pysy samana. Toinen mahdollisuus on jos siulla sattuu olemaan plus palvelu ja olet laittanut megafonihuudon.

      Silloin ko olin tuolla treffit osiossa, niin ittelle useamminkin kävi että täysin samalla kellon lyömällä oli useampikin eri vierailija käynnyt.

      Mitä noihin useisiin profiileihin samalla henkilöklä tulee, niin taitavar olla testailuja minkälainen profiili vetää naisia. Ja usein ovat täysin keksittyjä ja joissa on googlesta napattu kuvat.

      • enttententten

        Ei ollut kuvia, ei ole minulla plussapalvelua.

        Mitä hemmetin järkeä olisi testailla että vetääkö naista enempi 53-vuotiaan vai 63-vuotiaan profiili. Kai sen nyt tietää testailemattakin että aina nuoremmalla on parempi menekki. (Paitsi minulle nuo molemmat ovat liian iäkkäitä.)

        Voi ne tietty olla eri ihmisiäkin, mutta ihmetyttää että jostain perähikiältä samalla kellonlyömällä muka kaksi osuu yhtäaikaa asialle. Vai lienevätkö olleet veljekset...


    • sgwg

      Naiskamua häiriköi treffeissä joku mt-potilas, blokkasi sen profiilin mutta potilas jatkoi häröämistä toisella profiililla. On kohteliaasti jo sanonut että kiitos ei, mutta tyyppi viestittelee ihan pehmeitä miten "ei halua olla varalla, olen antanut kaikkeni" yms. Että eipä ihme jos siellä onkin miesprofiileja enemmän jos tällaisia enempikin on.

    • nxm

      Kyllä varmaan naisetkin testaa miehiä eri tyyppisillä profiileilla, että millä mielellä miehet on liikkeellä ja minkä tyyppisiin juttuihin ne lähtee mukaan.

      • näinköhännainen

        Ai?
        Harvempi elämäänkyllästynyt nainen huvikseen laatii feikkiprofiileja ja laskeskelee vastausprosentteja hiustenvärin mukaan tms. Meillä kuuluisilla yhäreillä on ihan parempaakin tekemistä elämässämme.


    • Totta kai miehillä on enemmän profiileita, kun suurin osa sinkuista on miehiä.

      • Minkä tilaston mukaan?


    • Kaksineuvoinen

      Ja kuinka monta miestä käyttää itsestään nais profilia . Cat on paikka missä yritetään uida iholle keinoja kaihtamatta . Selvitellään " akka porukas " mitä kukakin on .

      • ukko.onkin.akka

        Ja monikohan nainen esiintyy miesprofiililla, niitäkin varmaan löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe