...mutta voiko johtua siitä että miehillä on useita profiileita per lärvi. No, mikäs siinä - saa olla minun puolestani. Niin että yhdessä on esmes kuntosalien harrastaja ja toisessa bisnesmies, eli korostaa eri profiileissa eri puolia itsestään jos vaikka jonkun olomuotonsa kautta löytäisi jonkun.
Mutta sama tyyppi, vaan eri ikä...?
Oli näemmä käväissyt profiilissani samalla kellonajalla, siis ihan samalla, "pari" tyyppiä joista toisen nimimerkki loppui päätteeseen 61 ja toisen 51, eka oli 53 v ja toka 63 v ja kumpikin oli Etelä-Karjalasta.
Kuinka todennäköistä on että täsmälleen samalla minuutilla pari miestä Etelä-Karjalasta, täsmälleen 10 v ikäerolla, käy tsekkaamassa profiilini. Varsinkin kun itse olen ihan toisaalta...
Täällä on kuulema miehillä enemmän profiileita
10
<50
Vastaukset
Jaa...
Oliko kuvallinen profiili?
Meinaan on noita mahdollisuuksia muitakin kuin tuo esittämäsi. Esimerkiksi se että profiilisi näkui viimeksi kirjautuneet osiossa ja molemmat sattuivat vilkaisemaan profiiliasi samaan aikaan, ko nuohan ei vilkkaana aikana kovinkaan kauaa pysy samana. Toinen mahdollisuus on jos siulla sattuu olemaan plus palvelu ja olet laittanut megafonihuudon.
Silloin ko olin tuolla treffit osiossa, niin ittelle useamminkin kävi että täysin samalla kellon lyömällä oli useampikin eri vierailija käynnyt.
Mitä noihin useisiin profiileihin samalla henkilöklä tulee, niin taitavar olla testailuja minkälainen profiili vetää naisia. Ja usein ovat täysin keksittyjä ja joissa on googlesta napattu kuvat.- enttententten
Ei ollut kuvia, ei ole minulla plussapalvelua.
Mitä hemmetin järkeä olisi testailla että vetääkö naista enempi 53-vuotiaan vai 63-vuotiaan profiili. Kai sen nyt tietää testailemattakin että aina nuoremmalla on parempi menekki. (Paitsi minulle nuo molemmat ovat liian iäkkäitä.)
Voi ne tietty olla eri ihmisiäkin, mutta ihmetyttää että jostain perähikiältä samalla kellonlyömällä muka kaksi osuu yhtäaikaa asialle. Vai lienevätkö olleet veljekset...
- sgwg
Naiskamua häiriköi treffeissä joku mt-potilas, blokkasi sen profiilin mutta potilas jatkoi häröämistä toisella profiililla. On kohteliaasti jo sanonut että kiitos ei, mutta tyyppi viestittelee ihan pehmeitä miten "ei halua olla varalla, olen antanut kaikkeni" yms. Että eipä ihme jos siellä onkin miesprofiileja enemmän jos tällaisia enempikin on.
- nxm
Kyllä varmaan naisetkin testaa miehiä eri tyyppisillä profiileilla, että millä mielellä miehet on liikkeellä ja minkä tyyppisiin juttuihin ne lähtee mukaan.
- näinköhännainen
Ai?
Harvempi elämäänkyllästynyt nainen huvikseen laatii feikkiprofiileja ja laskeskelee vastausprosentteja hiustenvärin mukaan tms. Meillä kuuluisilla yhäreillä on ihan parempaakin tekemistä elämässämme.
Totta kai miehillä on enemmän profiileita, kun suurin osa sinkuista on miehiä.
- Kaksineuvoinen
Ja kuinka monta miestä käyttää itsestään nais profilia . Cat on paikka missä yritetään uida iholle keinoja kaihtamatta . Selvitellään " akka porukas " mitä kukakin on .
- ukko.onkin.akka
Ja monikohan nainen esiintyy miesprofiililla, niitäkin varmaan löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446