Koko kesän ajan toistunut ilmiö. Joku mies ottaa yhteyttä. Vastaan. Miehestä ei kuulu enää mitään. Tekee mieli alkaa utelemaan että onko s-postissani jotain vikaa vai mikä kumma on ongelma.
Ei tähän muutakaan selitystä keksi kuin että joko miehiä ei ikäryhmässä 40 kiinnosta millään tavalla jatkaa juttelua, tai sitten on niin paljon akkoja tarjolla että yhtä viestiä pidempään ei ole tarvista koko laumaa pyörittää.
Vastaat miehelle, et enää koskaan kuule hänestä
32
<50
Vastaukset
Miehillä tuossa ikäryhmässä todellakin on vientiä. Ainakin jos kyseessä on eronnut (ei vanhapoika), työelämässä oleva (ei mt-kuntoutuja tai eläkeläinen), täysipäinen (ei alkoholisti), kirjoitustaitoinen mies, jolla itsellään on realistiset kriteerit (ei hae 20 vuotiasta). Itse totesin hyvin nopeasti turhaksi yrittää sellaista hakea netin kautta.
- miestävailla40
Oikeassa olet? Mistä siten löysit miehen?
- kokukukikoko
Itse löysin netistä upean löydön! 40 mies. Ei eronnut, mutta ei myöskään kokematon naisten suhteen. Yksi lapsi oli. Työelämässä hyvin menestynyt, ok kunnossa, kivan näköinen, fiksu, huomaavainen, sitoutumishaluinen, huumorintajuinen, loistava sängyssä, uskollinen, jalat maassa ja arvot kohdallaan, minun kanssa samat toiveet elämältä, realistiset kriteerit eli ei alle 30v hakenut (vaikkakin nirso ja siksi sinkku pitkään) jne. Ihan mahtava paketti.
Pakko oli vain kirjoittaa, että kyllä niitä löytyy. Tämä löytyi kuvattoman ja lyhyen profiilin takaa.:) Yhdessä elettyä perhe-elämää takana nyt 4 vuotta, ja jatkuu yhä onnellisena.
Me kirjoittelimme tovin ennen tapaamista, kenties 4-5 puolipitkän viestin verran. Sitten sovimme tapaamisen. Minä otin alunperin yhteyttä mieheen. Mies ei ollut kirjoittanut minulle kuulema siksi, että näytin hänen mielestään niin hyvältä, että piti joko profiiliani feikkinä, tai oletti minun olevan jollain muulla osa-alueella vinksahtanut, koska niin sievä nainen ei voi olla mukava, ja silti nettideittipalvelussa. =D Ihmiset ovat netissä aika harhaluuloisia. kokukukikoko kirjoitti:
Itse löysin netistä upean löydön! 40 mies. Ei eronnut, mutta ei myöskään kokematon naisten suhteen. Yksi lapsi oli. Työelämässä hyvin menestynyt, ok kunnossa, kivan näköinen, fiksu, huomaavainen, sitoutumishaluinen, huumorintajuinen, loistava sängyssä, uskollinen, jalat maassa ja arvot kohdallaan, minun kanssa samat toiveet elämältä, realistiset kriteerit eli ei alle 30v hakenut (vaikkakin nirso ja siksi sinkku pitkään) jne. Ihan mahtava paketti.
Pakko oli vain kirjoittaa, että kyllä niitä löytyy. Tämä löytyi kuvattoman ja lyhyen profiilin takaa.:) Yhdessä elettyä perhe-elämää takana nyt 4 vuotta, ja jatkuu yhä onnellisena.
Me kirjoittelimme tovin ennen tapaamista, kenties 4-5 puolipitkän viestin verran. Sitten sovimme tapaamisen. Minä otin alunperin yhteyttä mieheen. Mies ei ollut kirjoittanut minulle kuulema siksi, että näytin hänen mielestään niin hyvältä, että piti joko profiiliani feikkinä, tai oletti minun olevan jollain muulla osa-alueella vinksahtanut, koska niin sievä nainen ei voi olla mukava, ja silti nettideittipalvelussa. =D Ihmiset ovat netissä aika harhaluuloisia.Harhaluuloisia ehken ihan syystäkin. Meinaan on tullut vastaan aikamoisiakin kusetuksia.
- tässämuutamiasyitä
Netti on täynnä naisia, jotka ovat luonteeltaan jahkailijoita ja rohkeus ei riitä tapaamiseen, sellaisen tunnistaa helposti vaikkapa tekemällä treffiehdotuksen, jos se ei käy ja vastaehdotusta ei kuulu, en haaskaa tyyppiin enää sekuntiakaan. Sitten on nämä kuvan vonkaajat, lähes joka kerta, kun esim. baarissa käyn, joku nainen kehuu ulkonäköä, en silti kuvia lähettele. Leikkikää vaan vaikeasti tavoiteltavaa, jäätte ilman. Turha siinä tilanteessa on mitään kysellä, se on turhaa, katoan ja siirryn seuraavaan.
- Jahkailijat
Netti on väärällään naisia, jotka etsii sitä unelmien miestä, just eikä melkein prinssiä, muut ei kelpaa. Mies tarvitsee naista enemmän, kuin nainen miestä. Sitä unelmien prinssiä etsitään vaikka hamaan loppuun asti. Jos sitä ei löydykkään, niin nainen kyllä pärjää yksinkin, ilman miestä.
- äläsotke
Jahkailijat kirjoitti:
Netti on väärällään naisia, jotka etsii sitä unelmien miestä, just eikä melkein prinssiä, muut ei kelpaa. Mies tarvitsee naista enemmän, kuin nainen miestä. Sitä unelmien prinssiä etsitään vaikka hamaan loppuun asti. Jos sitä ei löydykkään, niin nainen kyllä pärjää yksinkin, ilman miestä.
Kerrot nyt itsestäsi, sinä kaipaat naista enemmän, kuin nainen sinua. Älä yleistä, sinä et pärjää ilman naista, monet muut miehet kyllä pärjäävät.
Kai se on realismi joka iskee jotakuta päin kasvoja ja yhteydenpito loppuu siksi. Vastaus ei vastaa ensimmäistä vaikutelmaa, illuusio särkyy ja kiinnostus lopahtaa? Vai onko profiilin tekstit on paremmin kirjoitettu kuin vastaus?
- ehkanainkin
Kyse voi olla myös siitä, että miehet tunnustelevat kuinka helposti nainen lähtee seksisävytteiseen keskusteluun mukaan, ts kuinka helposti irtoaa. Jos nainen pysyttelee asiallisena, pelimiehet katoavat..
HA! Toi on kyllä niin totta ettei mitään rajaa... pelimiehethän on kuin automyyjät kaupassa; menet pukeutuneena niin kiehnää ympärillä ja kun menet sortseissa, niin hylkäävät ajatuksenkin tulla jutteleen...
- samatsäännöt
Tälläkin palstalla naiset toitottaa jatkuvasti ettei nettideittailua kannata ottaa tosissaan niin miksi ei miehetkään voisi noudattaa tuota sääntöä.
Itsekkin aikoinaan yhden naisen kanssa viestittelimme ja junailimme treffejäkin ja ykskaks nainen häipyi kuin pierusaharaan hyvästejä sanomatta mutta puolenvuoden päästä palasi uudelleen ja kertoi löytäneensä jonkun miehen ja yritti uudelleen lämmitellä asiaa....
Kyllä se on tosiasia että sillä 40miehelläkin alkaa olla kysyntää kun on hoitanut elämänsä kodalleen ja on siinä tasapainossa niinkuin helkakin sanoi ettei siellä nyt pelkästään naisten ehdoilla mennä. - 76767676
Se on vastaava asia, kuin naisilla treffeillä 5 sekunnin kemian tunteminen. Ensimmäisestä viestistä voi jo päätellä kannattaako jatkaa.
- miksiedesjaksan
Vastaan naiselle eikä se koskaan vastaa. Koko 5 vuotta sama juttu, paljon viestejä eikä naiset vastaa. Toki 40 naiset saa paljon viestejä pelimiehiltä mutta luulisi että olisi edes yksi nainen joka haluaa rehellisen ja uskollisen miehen.
No... jos kommentoit tuolla tavalla tänne, niin voin vain kuvitella sen sinun viestisi saavan naisen fiilikset?!?! Siis silloin kun hän saa jollain kummalla tavalla elämän tuskaan antautuneelta mieheltä jo valmiiksi anteeksipyytävän viestin. Mieheltä, joka kirjoittaa naisesta "Se" eikä "Hän". Mieheltä, joka valittaa että ei 5 vuoteen ole saanut edes viestiä takaisin.
Sinun olisi aika alkaa tekemään uusia asioita, vanhoja asioita uudella tavalla ja pyyhkiä pölyt vanhoista, tylsistä tavoista.
Kuka vain tunnistaa, että onko liitovarjoilua, moottoripyöräilyä, omakotitaloilua, veneilyä ja vaikka lentämistä harrastava mies tekemässä näitä asioita ollakseen hyväksyttävä tyyppi... vai tekeekö hän asioita siksi, että on ihan tulessa elämästä.
Noiden kahden tyypin välillä on valovuosia mitä tulee vetovoimaan.
- miksiedesjaksan
Eli ketjusta voi päätellä että koska naiset eivät vastaa miehille, niin tästä syystä jos nainen sittenkin sattuisi vastaamaan, niin hänelle ei kannata/saa vastata koska "naiset eivät vastaa miehille". Eikös olisi aika naurettavaa kostaa Mirjalle se mitä Marja on tehnyt tai ei ole tehnyt? Tällaista logiikkaa en ole koskaan ymmärtänyt.
Kirjoitan aina samalla tyylillä. Profiilini on samanlaisella kielellä kirjoitettu kuin esim. kommenttini tässä ketjussa. Jokainen voinee päätellä että onko ykskaks niin tönkköä kieltä ettei miestä enää kiinnostakaan. Joskus olen saanut netissä sapiskaa siitä että kirjoitan liian hyvää kieltä. Mutta tuskin voidaan vedota siihen että säikytän miehet pois vastauksillani, koska eiväthän he vastaisi alunperinkään nähtyään jo profiilistani miten kirjoitan.
Kyllä minä sen arvasin että tässä kuitenkin päädytään siihen että miehet eivät pidä yhteyttä yllä koska "naisissa on jotain vikaa" tai "sinussa on jotain vikaa". Mitäs jos se nyt vaan on kertakaikkiaan niin että keski-ikäisillä miehillä käy sellainen säpinä että ei sitä kaikille ehdi. Tai ovat niin väsähtäneitä että alkavat paisutella päässään sitä vastaamisasiaa tyyliin "kääk toi vastasi, kohta sen kanssa pitää mennä naimisiin".
Aina ei vaan keksi jutunjuurta, mutta miksi sitten alunperinkään vaivautua ottamaan kehenkään yhteyttä? Ja minusta olisi ihan hieno homma jos sanoisi rehellisesti että en nyt jatkakaan syystä että. Ettei sitä tarvitse toisen osapuolen ihmetellä.- 8383
"kääk toi vastasi, kohta sen kanssa pitää mennä naimisiin".
Hauska:) Mutta saattaa sisältää totuuden jyväsen.
- pettynytnettinaisiin
Naisille turha vastailla mitään. Miksi edes viitsitte tuhlata aikaa sellaisiin kun tietää että naiset ei vastaa.
- onkoTämäSelvä
Ottakaa miehet myös se huomioon, että naiset ei hirveesti innostu jos vänkäätte heti tapaamista. Jos jokaisen kanssa lähtee tapaamiseen, niin eihän sitä muuta ehdi tekemään. Jos nainen/mies jättää vastaamatta on se selvä homma ettei kiinnosta jatkaa juttua.
- harvinaisenselvää
Ei nyt ensiviesteissään pidäkkään heti ehdotella treffejä mutta eipä siinä ole mitään järkeäkään pääpunaisena keksiä juttua 2viikkoakaan ennenkuin päsee sinne treffeille kun se livenä nähden merkitsee naiselle niin paljon ne ensisekunnit että se on turhaa ja ajanhukkaa ja sitten niistä toiveista ja pilvilinnoista tippua ja pettyä.
Jotkut naiset tuppaa vain kirjoittelemaan ajankulukseen ja itsetuntoaankin kohottaakseen ja itsekkään kuin moni muukaan mies ei hae kirjekamuja.
Monet on treffit takana ja monta pettymystä ja vitutusta treffien jälkeen takana että mahdollisimman nopeasti treffit kokemuksellani voin sanoa mutta se on eriasia jos menee tyyliin "Jos jokaisen kanssa lähtee tapaamiseen, niin eihän sitä muuta ehdi tekemään" ja valinnan varaa on ja sen mukaisesti käyttäytyy....- onkoTämäSelvä
Aina ei voi voittaa :)
Kyllä minä ja varmaan myös sinä lähdet sinne treffeille vai henkilön kanssa joka edes vähän on sinne päin mitä olet etsimässä. Myönnän, että kriteerini on korkealla.
- harvinaisenselvää
Enhän minäkään kritiittittömästi lähtenyt treffeille että muutenhan olisin saanut melkein asua siellä essonbaarissa tehden niitä treffejä ja halusin nähdä viesteissä että olemme samalla aaltopituudella ja elämänsä muutenkin ok ettei siinä tarvitse olla joku psykologi...
Se on vaan kuule kun monet naiset luulee itsestään liikoja ja siksi on kriteerit korkealla ja ehken juuri koskee nettideittailua enemmänkin mutta silloinhan sen todellisen kohtaamisen vaikeus juuri tuleekin.- OnkoTämäSelvä
Esson baarissako sinä treffit sovit? Hieno valinta.
Et varmaan miehenä ole selaillut miesten profiileja, mutta kerron sinulle salaisuuden - ne on kuvista lähtien surkeita. Ehkä 1/50 on edes sitä Esson luokkaa. - miksiedesjaksan
Aika vaikea se on sitä todellista kohtaamista aikaansaada jos mies häipyy yhteydenpidosta.
Eihän yhdessä tai kahdessa viestissä edes ehdi kuin pintaa raapaista, joten ihan turha kuvitella että siinä on ehtinyt tulla jotain niin vastenmielistä esille että on ihan pakko kadota (syytä kertomatta). Kyllä se nyt vaan on niin että miehiä ei oikeasti kiinnosta, taikka muijia on niin ettei kaikille ehdi jutella. - eräsesimerkki
Kyllä parissa viestissä voi jo melkoisia tyrmäystippoja annostella, jotka karkoittavat 95 % potentiaalisista kiinnostuneista. Esimerkkejä omasta nettipalstalla olosta (en painottaisi deittailusanaa, vaikka kymmenkunta livetapaamistakin tuli tehtyä vuosien varrella). Jos mies heti profiilissa ja/tai ekassa viestissä ilmoittaa, että olen sittemn ISÄ, jolle kymmenvuotiaani on VALTAVAN TÄRKEÄ, EHDOTON YKKÖNEN, niin näin äiti-ihmisenäkin olo on melko lannistunut jo ennen tapaamista.
Yksi jota harmi kyllä en tavannut, vaan katosin muutaman viestin jälkeen, halusi heti ekassa tai tokassa yhteydenotossa kertoa sairaudestaan polvissa (joutunut ennenaikaiselle eläkkeelle). Mielessäni kuvittelin jatkuvista kivuista kärsivää "invalidia" enkä halunnut jatkaa. Nykyään ehkä olisin onnellinen varakkaan herrasmiehen vaimo, jos en olisi pelästynyt heti heitettyä sairautta.
Nämä noin esimerkkinä. eka viestissä ei kannattaisi tykittää mitään jyrkkiä mielipiteitä tai "hieroa naamaan" toiselle oman elämän hankalimpia puolia (tutustumisen ja mahdollisen seurustelun kannalta). - harvinaisenselvää
OnkoTämäSelvä kirjoitti:
Esson baarissako sinä treffit sovit? Hieno valinta.
Et varmaan miehenä ole selaillut miesten profiileja, mutta kerron sinulle salaisuuden - ne on kuvista lähtien surkeita. Ehkä 1/50 on edes sitä Esson luokkaa.Ensinnäkään sitä essoa (huoltoasema) ei ole enää olemassakaan tässä suomenmaassa eli silloin baarejakaan ei ole vaan kyse on että miksi edes pitäisi panostaa siihen ensitreffipaikkaan kun sillä ei ole merkitystä kun sillä on merkitystä miten näillä kahdella henkilöllä synkkaa yhteen ja muu on ajan ja vaivankin tuhlaamista että sinulle riittää sen 15min kahvittelu (jonka voin kyllä herrasmiehenä maksaa)
Sinunlaisiin sarjatreffailijoihin törmäsin jatkuvasti että parhaimmillaan oli 200treffit takana ja olin se 201 ja aika ihmemies saisin olla että tuollaisen "komppanian" peittoaisin kun jo sehän osoittaa tuo kommenttisi 1/50 että oletko itse sen arvoinen minkä muilta vaadit...ehken sinunkin pitäisi keskittyä siihen livemaailmaan kun kysyntää kerran riittää ja pohjasakkamiehistä on netissä.
Sinunlaisellesi varmaan pitää kanssa tarjota hienossa ravintolassa hyvät pihvit punaviinilaseineen että aika hyväksikäyttäjä olet!
Itse panostin kyllä treffeihin kun oli tuota safkan tarjousta, monen tunnin keilailua ja pyöräretkiäkin picknikkeineen yms. Karsein oli kyllä kun olin sopinut kokonaisen illanvieton ihan mukavan naisen kanssa viestien ja puheluiden perusteella mutta se karmaiseva negatiivisuus löytyikin livenä hänestä ja hän vielä yritti ottaa yhteyttä senkin jälkeen ja itse vain funtsin illan aikana että mitenkä pääsisisin hänestä eroon...ja siksi katsoin parhaimmaksi nuo 15min-1h kahvittelut essonbaarissa mutta sehän ei käy tuollaiselle prinsessalle. - OnhanTämäSelvä
harvinaisenselvää kirjoitti:
Ensinnäkään sitä essoa (huoltoasema) ei ole enää olemassakaan tässä suomenmaassa eli silloin baarejakaan ei ole vaan kyse on että miksi edes pitäisi panostaa siihen ensitreffipaikkaan kun sillä ei ole merkitystä kun sillä on merkitystä miten näillä kahdella henkilöllä synkkaa yhteen ja muu on ajan ja vaivankin tuhlaamista että sinulle riittää sen 15min kahvittelu (jonka voin kyllä herrasmiehenä maksaa)
Sinunlaisiin sarjatreffailijoihin törmäsin jatkuvasti että parhaimmillaan oli 200treffit takana ja olin se 201 ja aika ihmemies saisin olla että tuollaisen "komppanian" peittoaisin kun jo sehän osoittaa tuo kommenttisi 1/50 että oletko itse sen arvoinen minkä muilta vaadit...ehken sinunkin pitäisi keskittyä siihen livemaailmaan kun kysyntää kerran riittää ja pohjasakkamiehistä on netissä.
Sinunlaisellesi varmaan pitää kanssa tarjota hienossa ravintolassa hyvät pihvit punaviinilaseineen että aika hyväksikäyttäjä olet!
Itse panostin kyllä treffeihin kun oli tuota safkan tarjousta, monen tunnin keilailua ja pyöräretkiäkin picknikkeineen yms. Karsein oli kyllä kun olin sopinut kokonaisen illanvieton ihan mukavan naisen kanssa viestien ja puheluiden perusteella mutta se karmaiseva negatiivisuus löytyikin livenä hänestä ja hän vielä yritti ottaa yhteyttä senkin jälkeen ja itse vain funtsin illan aikana että mitenkä pääsisisin hänestä eroon...ja siksi katsoin parhaimmaksi nuo 15min-1h kahvittelut essonbaarissa mutta sehän ei käy tuollaiselle prinsessalle.Sitä Esson baaria ihmettelinkin tapaamis paikkana "hyvä valinta" oli ironiaa, jos et sattunut ymmärtämään.
Jos mies kutsuu treffeille ja vie syömään ja haluaa maksaa, niin en ala kiistellä asiasta. Itselläni on kyllä varaa maksaa omat safkat ja vaikka myös seuralaisen syömingit. En usko, että kenenkään talous siitä ihan kaatuu.
Toivottavasti en koskaan törmää sinun kaltaiseen - ja en tietenkään törmää kun olen tarkka seurani suhteen :) - ffsdafasdfaf
eräsesimerkki kirjoitti:
Kyllä parissa viestissä voi jo melkoisia tyrmäystippoja annostella, jotka karkoittavat 95 % potentiaalisista kiinnostuneista. Esimerkkejä omasta nettipalstalla olosta (en painottaisi deittailusanaa, vaikka kymmenkunta livetapaamistakin tuli tehtyä vuosien varrella). Jos mies heti profiilissa ja/tai ekassa viestissä ilmoittaa, että olen sittemn ISÄ, jolle kymmenvuotiaani on VALTAVAN TÄRKEÄ, EHDOTON YKKÖNEN, niin näin äiti-ihmisenäkin olo on melko lannistunut jo ennen tapaamista.
Yksi jota harmi kyllä en tavannut, vaan katosin muutaman viestin jälkeen, halusi heti ekassa tai tokassa yhteydenotossa kertoa sairaudestaan polvissa (joutunut ennenaikaiselle eläkkeelle). Mielessäni kuvittelin jatkuvista kivuista kärsivää "invalidia" enkä halunnut jatkaa. Nykyään ehkä olisin onnellinen varakkaan herrasmiehen vaimo, jos en olisi pelästynyt heti heitettyä sairautta.
Nämä noin esimerkkinä. eka viestissä ei kannattaisi tykittää mitään jyrkkiä mielipiteitä tai "hieroa naamaan" toiselle oman elämän hankalimpia puolia (tutustumisen ja mahdollisen seurustelun kannalta).Lapsen tärkeyden korostaminen lannisti sinut? Luulisi että sinäkin äiti-ihmisenä nimenomaan ymmärtäisit tuon asian, lapsettomalta naiselta ymmärtäisin tuollaisen epävarmuuden. Sinullako lapsi siis jää uudelle miehelle kakkoseksi?
- iiiiiiiiiiiiiikk
Jos ei saa selitystä alkaa mieli kaikenlaista selitystä kehittämään. Ei kiva juttu todellakaan.
Kovin yksinkertaistahan se on tämäkin juttu. Jos ei saa vastauksia, niin silloin toista ei enää kiinnosta.
- vikanaisissa
Naiset tekee tuota ihan samaa. Vastaan takas ja nainen lopettaa vastaamisen.
- sinkkumies--
Joo, naiset tekee samaa että eivät vastaa ekan viestin jälkeen. On se vaikeaa vastata että ei kiinnosta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767