Nettihuijaus LilPlay

HuijattuApina

En tajua kuinka olin niin tyhmä!
Mitä pitäis tehdä?
En muista aivan tarkkaan, mutta jotenki näin tää meni: Kattelin youtubesta jotain leffaa ja sit siihen tuli et sen videon voi kattoa kokonaan joltai muulta sivulta. Menin sille sivulle ja se lykkäs ton lilplay jutun siihen. Että kuukauden kokeilu ei maksa mitää ja jotai. Sit olin idiootti ja laitoin kortin numeron siihen. En kuitenkaan laittanu sitä et aloita kokeilu tai mitää, mut kortin tiedot meni sinne. Nyt se on ottanu mun tililtä euroja. Ja sitte jälkeenpäin vasta kun huomasin sen, niin googletin enemmän tosta ja joku kerto et oli menny vaan rahaa tiltä ku oli yrittäny lopettaa tilausta.
Pitääkö mun ny eka, ettei menis enempää rahaa, ottaa pankkiin yhteyttä vai vaihtaa mailiosote ja tehä uuet youtube sun muut profiilit.. ja vai poliisi. Äää!!??

5

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pankkiinmars

Ota pankkiisi yhteys ja kerro tarina sinne. Eiköhän ne osaa siellä neuvoa miten toimia.

• toinenapina

Hei!

Tein saman virheen äitini kanssa, nyt on tili suljettu eikä yhtään ehtinyt rahaa lähteä. :)

• OneMoreApina

Menin itsekin tyhmänä laittamaan sinne kortin numeroni, kun halusin nähdä jääkiekkoa. No, jääkiekkoa en nähny, joten peruutin tilaukseni. Tilille oli eilen tullu LilPlaysta euro, joka oli myös lähteny sen jälkeen sieltä. Jännittää, mitä tapahtuu. Olen kyllä muutenkin vaihtamassa pankkia, joten toivotaan nyt, etteivät ehdi tehdä suurempaa vahinkoa tililleni.

• rahatmeni

kuoleta tili heti , meiltä on mennyt 400 € ennen kun huomattiin !

• vemitode

mite voi perua tilauksen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      69
      3793
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3290
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1512
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1476
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1090
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1076
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1036
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      996
    Aihe