Jos voittasin Kenossa...

Nossess

Ostasin välittömästi uuden Mustangin, tai no, kyllähän Camarokin kävis. Ihan vaan huvikseni ostasin. Vituttaa tuo naapureiden kotteroittensa kehuminen. Vanhoja sitikan ja Volkkarin romuja mainostaavat. Oishan se mukavaa kerran kunnon jenkkirassi jytinöitten kaa humauttaa pihaan. Enkä puhuis mitään. Kävisin huvikseni ajelemassa ja roiskisin hiekkaselta parkkipaikalta paskat helekuttiin. Kai siitä voitosta vielä pensarahat jäis, luulisin. Saispahan kerrankin ajaa kunnon autolla, vaikka en kapitalismin kannattaja olekka, mutta kertahan täällä vain eletään. Jospa se maapallo mulle sois sen pienen hauskuuden isokoneisen jenkkiraudan ohjaimissa. Antasin pitkästä aikaa oikein kunnolla palaa.

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapppa90

      Vanha on parempi. Ei noista uusista kuulu kuin pihinää.

    • Euronjenkki

      Kenostahan tulee helposti voittoja, ne tuppaa vaan olemaan luokkaa 1€ ja ei sillä saa kuin käytetyn leluauton...

      • kumipalamaan

        Kannattas vuokrata ei kannata omaksi ostaa!


    • gonorreakid

      kerran täällä eletään ja lottovoittoa tuskin tulee, siksi mielumin ajan v8 chevyllä arkena ja harrasteena vanhempi jenkki koska elämä on liian lyhyt ajella tylsillä autoilla :)

    • antikorolla

      jos voitaisin lotossa niin ostaisin uuden korollan. ajaisin sen prisman parkkiin pahimpaan ruuhka aikaan ja hyppisin lyttyyn sen paskan

    • tämänautonostan

      Mä ostaisin Dodge challenger str hellcatin ja piereskelisin bemarikuskien naamalle!

    • Urmas.K

      Minä nostaisin kykintä,myisin pois nykyisenkin jenkkini ym ajopelit ja muuttaisin pois Suomesta koska A:Mitä täällä tekee millään moisilla vehkeillä kun ilma on aina enemmän tai vähemmän surkea,kesä on lyhyt(jos tulee joka vuosikaan..)joten tyhjänpanttinahan se seisoisi.
      B:Suomessa kaikki on niin jumalattoman kallista,byrokraattista,surkeat tiet ja tylsää sisällä nyhjäämistä olosuhteiden pakosta, kateellisten ja ääliötyhmien ihmisten kanssa liikennöinti painajaismaista mitä hienompi auto joten ennemmin vaikka Kanarialle tai mihin nyt kukin haluaa.
      Halpaa,leppoista,lämmintä eikä siellä autoihinkaan rahojaan tarvi itsetehostuksena laittaa,taksit puoli-ilmaisia ajella eli miksi laittaa rahansa moisiin,nauttii elämästään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe