Jos voittasin Kenossa...

Nossess

Ostasin välittömästi uuden Mustangin, tai no, kyllähän Camarokin kävis. Ihan vaan huvikseni ostasin. Vituttaa tuo naapureiden kotteroittensa kehuminen. Vanhoja sitikan ja Volkkarin romuja mainostaavat. Oishan se mukavaa kerran kunnon jenkkirassi jytinöitten kaa humauttaa pihaan. Enkä puhuis mitään. Kävisin huvikseni ajelemassa ja roiskisin hiekkaselta parkkipaikalta paskat helekuttiin. Kai siitä voitosta vielä pensarahat jäis, luulisin. Saispahan kerrankin ajaa kunnon autolla, vaikka en kapitalismin kannattaja olekka, mutta kertahan täällä vain eletään. Jospa se maapallo mulle sois sen pienen hauskuuden isokoneisen jenkkiraudan ohjaimissa. Antasin pitkästä aikaa oikein kunnolla palaa.

7

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapppa90

Vanha on parempi. Ei noista uusista kuulu kuin pihinää.

• Euronjenkki

Kenostahan tulee helposti voittoja, ne tuppaa vaan olemaan luokkaa 1€ ja ei sillä saa kuin käytetyn leluauton...

• kumipalamaan

Kannattas vuokrata ei kannata omaksi ostaa!

• gonorreakid

kerran täällä eletään ja lottovoittoa tuskin tulee, siksi mielumin ajan v8 chevyllä arkena ja harrasteena vanhempi jenkki koska elämä on liian lyhyt ajella tylsillä autoilla :)

• antikorolla

jos voitaisin lotossa niin ostaisin uuden korollan. ajaisin sen prisman parkkiin pahimpaan ruuhka aikaan ja hyppisin lyttyyn sen paskan

• tämänautonostan

Mä ostaisin Dodge challenger str hellcatin ja piereskelisin bemarikuskien naamalle!

• Urmas.K

Minä nostaisin kykintä,myisin pois nykyisenkin jenkkini ym ajopelit ja muuttaisin pois Suomesta koska A:Mitä täällä tekee millään moisilla vehkeillä kun ilma on aina enemmän tai vähemmän surkea,kesä on lyhyt(jos tulee joka vuosikaan..)joten tyhjänpanttinahan se seisoisi.
      B:Suomessa kaikki on niin jumalattoman kallista,byrokraattista,surkeat tiet ja tylsää sisällä nyhjäämistä olosuhteiden pakosta, kateellisten ja ääliötyhmien ihmisten kanssa liikennöinti painajaismaista mitä hienompi auto joten ennemmin vaikka Kanarialle tai mihin nyt kukin haluaa.
      Halpaa,leppoista,lämmintä eikä siellä autoihinkaan rahojaan tarvi itsetehostuksena laittaa,taksit puoli-ilmaisia ajella eli miksi laittaa rahansa moisiin,nauttii elämästään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1806
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1642
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1052
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      1040
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      92
      960
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      891
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      47
      797
    8. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      791
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      721
    10. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      5
      718
    Aihe