eli mulla on aikas tummat silmän aluset nii tämmönen kysymys vaa että oisko mitää rasvaa ,tabletteja ym.millä sais niit pois ja mikä on paras peitevoide niille.=)
tummat silmänaluset
tummatsilmänaluset
4
111
Vastaukset
- huuumeet
Lopeta huumeiden käyttö.
- tummatsilmänaluset
Tota tota en kyllä käytä huumeita.
- tummatsilmänaluset
En käytä kyl huumeita
- BLOODisLIFE
Mulla on ollu tota samaa ongelmaa ja joskus kun oon ollu suihkussa ja koko peili on ollu huurussa niin ainoo asia mikä sieltä on sillon näkyny on ollu mun tummat silmänaluset! Kauhua! Ootko nukkunu tarpeeks? Syötkö monipuolisesti? Peiteaine voi auttaa ja joku silmänalusille tarkoitettu bbvoide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132