Kiinteistöleijonat, millainen työpaikka?

kissaeläin

Onko joku ollut Kiinteistöleijonilla työsuhteessa? Millaisia kokemuksia ja millainen työnantajana, haluaisin kokemuksia.

22

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emilia1415

      Minuakin kiinnostaa. Eikö kellään kokemuksia???

      • tyttötyllerö

        Minua kiinnostaa myös ? sekä hyvät että pahat puolet?????


    • Kerrankäynyt

      Kamala firma, välttäkää!
      Sensuuri on ainoa joka toimii...

      • Mrhuu

        Ei voi suositella.


      • tyttötyllerö

        Miksi?


      • Beenthere

        Pomo on outo.


    • Luuta

      Kiinteistöleijoninen naispomo on aivan säädytön kikkare, älkää ikinä menkö töihin. Ketään ei arvosteta eikä kuunnella. Erittäin paskanyrittäjä. En ihmettele että liikevaihdot tipahtavat vuosivuodelta.

    • Salekassi

      Olen kuullut kanssa tosi paljon paskaa kyseisestä firmasta

    • Salekassi

      Suklaa päätti imuroida väärän kerroksen olen oikeasti pettyny...

    • Anonyymi

      Kokemuksia sivustoilla lienee tarkoitus? Eli täällä keskustelevat juuri ne joiden pitääkin :) meille tuli alkuviikosta pari laiskanoloista ja nyt kolmen päivän päästä työt sujuvat kuin tanssi. Teemme vaikeinta työtä mitä siivousalalta löytyy ja valitettavasti kaikki ei siinä pärjää. Ei ole joka henkilön ala

      • Anonyymi

        Ja silti yritätte pakottaa ihmiset töihin vaikka asbestia siivoamaan 🤣


    • Anonyymi

      Meillä ei ole tarvetta siivoojalle, joka käyttää 4 tuntia 2 tunnin työhön. Olen pahoillani. Jatkakaa

    • Anonyymi

      Voin kertoo , että Perseestä.... Kaikkitietävä "pomo" , vaikka ite ei tiedä ees asiakkaittensa nimiä ..

    • Anonyymi

      En ole ollut, kun en suostunut epäinhimillisten olojen vuoksi, ennen kuin sopimus edes allekirjoitettiin! Perui itse työhaastattelun mikä oli jo sovittu, kun oli mökillä niin paljon tekemistä! jollain ilveellä saanut työvoimatoimiston uskomaan, että kyse kokopäivätyöstä, vaikka tarjosi vain 20 h/ viikossa! 3 kk karenssia kun en suostunut asbestia siivoamaan( pimitti senkin!) ilkeili vielä että mene hyvä ihminen töihin 😂 olen ollut KOKOPÄIVÄTYÖSSÄ siitä lähtien , aiheutti kyllä aika paljon paskaa kyseinen ns. Työnantaja! Epätoivoinen, tarjoa kunnon töitä seuraavaksi, äläkä oleta että joku kouluttamaton tulee sun "muutamaa" asbestikuitua siivoamaan (epäilen että onkiniemessä on niitä aika paljon!) ja kerro vaikka rehellisesti seuraavan kerran, mihin haet työntekijää ja älä ainakaan itse ole niin kiireinen, ettet edes ehdi haastatella työntekijää ;) vaikka työtön olinkin silloin 😂 Paska Firma!

      • Anonyymi

        No voi helvetti sentään. Onneksi et mennyt kyseiseen firmaan . Kokemuksesta voin sanoo ettei yhtäkään työntekijää siinä firmassa arvosteta.


    • Anonyymi

      Siis minulla on yhden naisen firma. Meillä on monelle osaajalle töitä, mutta toki pitää osata tehdä ne työt. Kaikki ei osaa ja kielitaitokin monesti ollut haaste. Eikä ole aivan yksi tai kaksi kertaa kun henkilö tulee töihin ja toteaa, että täällä pitä jynssätä ja kuiurata.

      Tuo asbestihlö on sellainen jonka yhteystiedot tuli työkkäristä eikä hän ole koskaan ollut minulla töissä. Tänään 31.5. viimeksi Te palveluista sanoivat, että heille tulee raportoida jos työtä ei ota vastaan. Jos sen vuoksi menettää tuloja, niin en voi olla kuin pahoillani.

      Olen tosi pahoillani jos joku kokenut epäreiluutta. Meillä ei yksinkertaisesti pärjää jos on liian herkkä tai työ (jynssäys) tuntuu vaikealta.

      • Anonyymi

        pitääkö oikein kuiurata 🤣


    • Anonyymi

      Tuli ihan selväksi miksi kyseinen "asbestihlö" 😁 ei ottanut työtä vastaan! mitä sä kiertelet ja kaartelet, ei kukaan sulle halua töihin, kun valehtelet asioista työvoimapulassasi 😁 Kannattaisiko miettiä kuinka paljon ottaa hankkeita vastaan, kun kukaan ei halua sulle töihin 😁 tuskin osaamisesta on kyse työntekijöillä 😆

    • Anonyymi

      Hyvänen aika. En valehtele mitään. Tosiasia on se, että teemme urakoita pääsääntöisesti ja siellä pitää olla vauhti päällä. Se on yksinkertaisesti sillä tavalla. Se, että haluaako työntekijä pitää vauhtia päällä Kipa Tes palkoilla, on sitten eri asia. Henkilökuntaa löytyy aina, mutta tekijät ovat kortilla.

    • Anonyymi

      Kokemusta on, oli vaikeaa saada esim työsopimus kirjallisena, ja oletettiin että työntekijä joustaa omista oikeuksistaan, antaa sielunsa jonkun toisen firmalle, eli on sillä tapaa "moraaliltaan napakymppi" että helppo kusta silmään. Eli en suosittele, mutta on ollut arvokas oppitunti itselle.

    • Anonyymi

      Työsopimuksia emme ole tehneet aikoihin eli viimeisin kommentti aiheeton. Mutta vuokrafirmojen kautta otamme edelleen tekijöitä joilla motivaatio, halukkuus ja tahto tähän erittäin haasteelliseen työhön. Valitettavasti heitä on ollut vähän tarjolla. Viimeisimmällä työmaalla ollut 7 tekijästä 4 tekijää joiden jälkiä on saanut korjata ja kommentoida. Eli vain kunnollisia tekijöitä tähän yritykseen, kiitos. Hyvää loppuvuotta kaikille!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe