Skoda päävetonaula itäautojen kokoontumisessa

toveri88

92

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pientärajaa

      Kuten tuon ammattitaidottoman toimittajan virheelliseen juttuun oli jo vastattu, Skodat eivät vielä -39 olleet itäautoja, kuten eivät ole tänäkään päivänä, louskuttakoot trollityperykset leukojaan niin paljon kun jaksavat.
      Se Skoda oli oikeesti ainakin kuvien mukaan hieno auto ja hyvin laitettu, valitettavasti omistajallakaan ei ole harkintakykyä, eikä tervettä järkeä, eihän sen paikka ole missään itäautotapahtumassa!

    • jårkka-

      Mitä uutta tuossa on... ainoastaan täällä jotkut peelot kuvittelee, että skooda jotain muuta olisi.

    • toveri99

      Koska seuraava tapatuma? Olisi mielenkiintoista nähdä 2016 Octavia.

    • Puukkojapussihousut

      Peelot?? Romanikieltä. Noh, ei minulla mitään vähemmistöjä vastaan sinänsä..

    • t-inalo

      Minä olisin halunnut nähdä uuden Rabitin, aika magee...

    • Nåppylät

      Kiva että perinteitä kunnioitetaan. Tosin nämä itäblokin autot esim skoodat kuuluvat vieläkin olennaisena osana suomalaiseen elämänmenoon.

      • pientärajaa

        Missähän tynnyrissä sinä olet viettänyt viimeiset 30 vuotta? Maailma on hiukan muuttunut, itäblokki on ollut jo kauan historiaa, eikä itäautojakaan juuri näy muualla kuin mobilistitapahtumissa. Tulisit jo 2000luvulle.


    • lärvät

      Huima uusi malli Jeti, taitaa tulla kaupat...

    • ItäautoAllStars

      Hieno homma että Skodaa arvostetaan itäautopiireissä!!!!!!! Nämä uudemmat Skodatkin kuten kodiaq tulee vielä itäautoklassikoiksi kunhan aikaa kuluu.

    • ruotsinlaiva

      Olenkin ihmetellyt näitä jatkuvia "vihapuheita" skodasta mutta erittäin todennäköisesti ne tulevat kaikki sellaisesta ryhmästä jolle joskus alkaa karvat kasvamaan kulliin niin alkaa kiinnostamaan muutkin sivut , eikö.
      Kaikki tekniikkaa vähääkään tuntevat ja ymmärtävät mitä skoda on ja mitä se ei ole, mieluummin ostaisin skodan kuin toyotan, mazdan, nissanin, kian,jne. hondallakin on vanhaa vapari tekniikkaa , eikös.

    • AlvarV

      SIinä se taas tuli; " Vaikka itäautojen kokoontumisajoissa ollaankin... Skodan urheiluauto..." Lue enemmän luulet vähemmän. Skooda löytyy urheiluautona, kohta sähköautona jne eli kuuluisan itäblokki merkin menestys vaan jatkuu.

      • OnneaVaanSkodalle

        Hieno homma. Onnittelut. Vaikea valinta sitten valita VAG-konsernista Skoda vaiko Porsche, jos oikeeeeeeeeen päheetä sporttia haluu.


      • fantti10

        Juuri näin. Ja kun itäblokin urheiluauton tahtoo niin ei ole kuin yksi vaihtoehto - skooda.


      • deLuxe62
        fantti10 kirjoitti:

        Juuri näin. Ja kun itäblokin urheiluauton tahtoo niin ei ole kuin yksi vaihtoehto - skooda.

        Tehtiin sämpyläwarrestakin kaksiovista urheilumallia.


    • W222

      Eipä tosiaan ollut Skoda vielä v. 1939 mikään itäauto. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin Saksa miehitti Tsekkoslovakian, miehitys tapahtui 14.–15. maaliskuuta 1939, joten taitaa tuo linkissä mainittu auto olla hyvinkin länsiauto.

      • RealW222

        Uskot kohta jo itsekin noihin höperöinteihisi ja omiin määritelmiisi joilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitkä autot on itäautomerkkejä. Tuo on sinulle jo todistettu satoja kertoja ja faktat esitetty niin että ihanturha purkaa huonoa oloasi täällä. Skoda-fani ei kuule mitään, ei näe mitään ja uskoo vaan omiin höperöinteihinsä.


      • W222
        RealW222 kirjoitti:

        Uskot kohta jo itsekin noihin höperöinteihisi ja omiin määritelmiisi joilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitkä autot on itäautomerkkejä. Tuo on sinulle jo todistettu satoja kertoja ja faktat esitetty niin että ihanturha purkaa huonoa oloasi täällä. Skoda-fani ei kuule mitään, ei näe mitään ja uskoo vaan omiin höperöinteihinsä.

        Kun nyt en satu olemaan mikään erityinen Skoda-fani, olen toki omistanut aika monta todellista itäautoa, jotka valmistettu itäblogin aikana.
        Skoda ei tosiaan ollut v. 1939 mikään itäauto, Tsekkoslovakia oli miehitetty Saksan toimesta ja vasta toisen maailmansodan jälkeen Tsekksolovakia luisui Neuvostoliiton valtapiiriin, jolloin alkoi myös todellisten itäautojen valmistus. Itäautojen valmistus loppui itäblogin hajottua lähes 30 vuotta sitten.


      • RealW222
        W222 kirjoitti:

        Kun nyt en satu olemaan mikään erityinen Skoda-fani, olen toki omistanut aika monta todellista itäautoa, jotka valmistettu itäblogin aikana.
        Skoda ei tosiaan ollut v. 1939 mikään itäauto, Tsekkoslovakia oli miehitetty Saksan toimesta ja vasta toisen maailmansodan jälkeen Tsekksolovakia luisui Neuvostoliiton valtapiiriin, jolloin alkoi myös todellisten itäautojen valmistus. Itäautojen valmistus loppui itäblogin hajottua lähes 30 vuotta sitten.

        Skoda on itäautomerkki. Ylivoimaisesti merkittävin osa sen historiaa on itäblokin aikakaudelta. Siksi myös 1939 Skodalla tuli itäauto, koska Skodasta tuli itäautomerkki vuosikymmenien kuluessa. Kaikki itäautomerkillä valmistetut autot on tietysti itäautoja. Ei tämä sen vaikeampaa ole, jos vaan haluaa avata silmänsä.
        Me itäblokin ajan kokeneet emme voi koskaan mieltää Skodaa muuksi kuin itäautoksi.


      • W222
        RealW222 kirjoitti:

        Skoda on itäautomerkki. Ylivoimaisesti merkittävin osa sen historiaa on itäblokin aikakaudelta. Siksi myös 1939 Skodalla tuli itäauto, koska Skodasta tuli itäautomerkki vuosikymmenien kuluessa. Kaikki itäautomerkillä valmistetut autot on tietysti itäautoja. Ei tämä sen vaikeampaa ole, jos vaan haluaa avata silmänsä.
        Me itäblokin ajan kokeneet emme voi koskaan mieltää Skodaa muuksi kuin itäautoksi.

        Ikävä kyllä en voi olla kanssasi samaa mieltä. Itäautot loppuivat, kun itäbloggi kaatui ja sateliitit pääsivät Neuvostoliiton ikeestä. En aja uudella tai vanhalla Skodalla nykyään, että en sen puoleen ole täällä vääntämässä.
        Olen kokenut v. 1958 syntyneenä Neuvostoliiton ja sen kaikki kuviot hyvinkin tarkkaan, kun asuin aikoinaan jopa jokusen vuoden ko. maassa. Ja työn puolesta olin täällä Suomessakin kaiken maailman itävimputtien kanssa tekemisissä.


      • exitäautoilija
        RealW222 kirjoitti:

        Skoda on itäautomerkki. Ylivoimaisesti merkittävin osa sen historiaa on itäblokin aikakaudelta. Siksi myös 1939 Skodalla tuli itäauto, koska Skodasta tuli itäautomerkki vuosikymmenien kuluessa. Kaikki itäautomerkillä valmistetut autot on tietysti itäautoja. Ei tämä sen vaikeampaa ole, jos vaan haluaa avata silmänsä.
        Me itäblokin ajan kokeneet emme voi koskaan mieltää Skodaa muuksi kuin itäautoksi.

        Voi lapsikulta, väität siis, että kun Skoda on joskus menneisyydessä ollut itäauto, se muuttaa kaikki aikasemmat kuten myös tulevat mallit "itäautoiksi"? Millä oikein perustelet tuon takautuvan statuksen muutoksen, myöskään et ole mitenkään perustellut tuota "Ylivoimaisesti merkittävintä osaa", jonka väität tekevän Skodan kaikki autot "itäautoiksi"?
        Väitän, ettet ole kokenut itäplokin aikaa päivääkään, ei tuota höperöintiä voi muutoin ymmärtää, mitähän jos ihan ite avaisit silmäsi.


      • Bjorn11

        Ei todellakaan, vaan skooda on ollut ja on edelleen itäblokin auto. Eli ei tässä mistään muutoksesta ole kyse vaan "hyvät asiat pysyy ja paranoo" elementistä.


      • Bjorn12
        Bjorn11 kirjoitti:

        Ei todellakaan, vaan skooda on ollut ja on edelleen itäblokin auto. Eli ei tässä mistään muutoksesta ole kyse vaan "hyvät asiat pysyy ja paranoo" elementistä.

        Skoda oli itäblokin auto n. 1940-1990, ei sitä ennen eikä sen jälkeen, jos joku muuta väittää, on täydellinen typerys.


      • RealW223
        RealW222 kirjoitti:

        Skoda on itäautomerkki. Ylivoimaisesti merkittävin osa sen historiaa on itäblokin aikakaudelta. Siksi myös 1939 Skodalla tuli itäauto, koska Skodasta tuli itäautomerkki vuosikymmenien kuluessa. Kaikki itäautomerkillä valmistetut autot on tietysti itäautoja. Ei tämä sen vaikeampaa ole, jos vaan haluaa avata silmänsä.
        Me itäblokin ajan kokeneet emme voi koskaan mieltää Skodaa muuksi kuin itäautoksi.

        Onko autoilla poliittista kantaa?
        Väität, että on olemassa itäautoMERKKEJÄ, tosin et ole osannut millään tavoin perustella väitettäsi. Siis onko autoilla poliittista kantaa? Kuten varsin hyvin tiedät, itä- ja länsiautojako perustui aikoinaan vain ja ainoastaan suomalaiseen kauppapolitiikkaan.


      • Eetvartti1
        RealW223 kirjoitti:

        Onko autoilla poliittista kantaa?
        Väität, että on olemassa itäautoMERKKEJÄ, tosin et ole osannut millään tavoin perustella väitettäsi. Siis onko autoilla poliittista kantaa? Kuten varsin hyvin tiedät, itä- ja länsiautojako perustui aikoinaan vain ja ainoastaan suomalaiseen kauppapolitiikkaan.

        Se, että skooda on itäblokin auto ei liity mitenkään mihinkään politiikkaan. Se on yleistävä nimitys tietyille autoille. Samoin vaikkapa kuten Mersu on länsiauto. Mikä tässä on niin vaikeata...?


      • Es_kei_da_da
        RealW223 kirjoitti:

        Onko autoilla poliittista kantaa?
        Väität, että on olemassa itäautoMERKKEJÄ, tosin et ole osannut millään tavoin perustella väitettäsi. Siis onko autoilla poliittista kantaa? Kuten varsin hyvin tiedät, itä- ja länsiautojako perustui aikoinaan vain ja ainoastaan suomalaiseen kauppapolitiikkaan.

        Te Skoda-fanit alatte olla epätoivoisia kun yritätte sotkea politiikkaa tähän. Tässäkö se nyt sitten oli? Kaikki argumentit käytetty ja takki tyhjä?


      • exitäautoilija
        Es_kei_da_da kirjoitti:

        Te Skoda-fanit alatte olla epätoivoisia kun yritätte sotkea politiikkaa tähän. Tässäkö se nyt sitten oli? Kaikki argumentit käytetty ja takki tyhjä?

        Etkö sinä idiootti ole vieläkään tajunnut, että se itäauto- juttu oli aivan ihan itse sitä politiikkaa, ei sitä muutenkaan voida käsitellä.
        Kuten huomaat, sinun argumenttisi ovat käytetty ja takki ihan tyhjä.
        ps. en tosiaankaan ole mikään "Skoda-fani", miksi sinä noin idioottimasen jutun olet keksinyt?


      • Eetvartti2
        Eetvartti1 kirjoitti:

        Se, että skooda on itäblokin auto ei liity mitenkään mihinkään politiikkaan. Se on yleistävä nimitys tietyille autoille. Samoin vaikkapa kuten Mersu on länsiauto. Mikä tässä on niin vaikeata...?

        Etkö sinä idiootti ole vieläkään tajua, mitkä ero oli aikoinaan itä- ja länsiautoilla? Se oli vain ja ainoastaan poliittinen!
        Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?


      • Adooks

        MIten niin aikoinaan...?? Voihan noita uusia itäauto skoodia ostaa kaupasta myös nykyisin. Pitäsikö sinunkin päivittää itsesi nykyaikaan...


      • aadonis
        Adooks kirjoitti:

        MIten niin aikoinaan...?? Voihan noita uusia itäauto skoodia ostaa kaupasta myös nykyisin. Pitäsikö sinunkin päivittää itsesi nykyaikaan...

        Perustelisitko miksi itäautoja on enää itäblokin sortumisen jälkeen, kiitos?


      • Adooks
        aadonis kirjoitti:

        Perustelisitko miksi itäautoja on enää itäblokin sortumisen jälkeen, kiitos?

        Suosittelen harjoittamaan lukemisen ymmärtämistä. Katsos, edellä todetaan "uusia itäauto skoodia ostaa kaupasta myös nykyisin" joten eihän olemassaolo mitään muita perusteluja tarvitse. Voisin kysyä samoin; miksi olet olemassa kun / jos olet olemassa :-) joten olepa hyvä!


      • aadonis
        Adooks kirjoitti:

        Suosittelen harjoittamaan lukemisen ymmärtämistä. Katsos, edellä todetaan "uusia itäauto skoodia ostaa kaupasta myös nykyisin" joten eihän olemassaolo mitään muita perusteluja tarvitse. Voisin kysyä samoin; miksi olet olemassa kun / jos olet olemassa :-) joten olepa hyvä!

        Miksi sitten olet olemassa, kun et ymmärrä lukemaasi yksinkertaisintakaan tekstiä: Miksi itäautoja on olemassa enää itäblokin sortumien jälkeen? Vastasitko tuohon kysymykseen? Miksi et?


      • Adooks

        Sinulla ei taida olla penaalissa kyniä lainakaan... Tämä on itäauto palsta. Maantiede ja politiikka käsitellään muualla. Taidat olla joku putin-trolli. Menikö jakeluun? Vai haluatko vielä kopioda tekstiäni kun et itse kykene tuottamaan omaa. Miksihän?


      • aadonis
        Adooks kirjoitti:

        Sinulla ei taida olla penaalissa kyniä lainakaan... Tämä on itäauto palsta. Maantiede ja politiikka käsitellään muualla. Taidat olla joku putin-trolli. Menikö jakeluun? Vai haluatko vielä kopioda tekstiäni kun et itse kykene tuottamaan omaa. Miksihän?

        Miten juttusi vastasi kysymykseen: Miksi itäautoja on olemassa itäblokin sortumisen jälkeen?
        Vastasitko tuohon kysymykseen? Miksi et?
        Tämä on todellakin itä-autopalsta, maantiede ei tänne todellakaan kuulu, kertoisitko ystävällisesti, miten itäautoja voisi määritellä kertomatta muinaista Suomen kauppapolitiikkaa, joka määritteli länsiautot, joita koski tuontisäännöstely, ja itä- autot, joilla oli tuontisäännöstelyn päättymisen jälkeenkin erityiskohtelu suomalaisessa autokaupassa?
        Oletko joku putin-trolli, vai oletko niitä onnettomia jotka eivät tiedä itä-autoista yhtään mitään, trollaamaan pitää vaan päästä?


      • aadonis
        Adooks kirjoitti:

        Suosittelen harjoittamaan lukemisen ymmärtämistä. Katsos, edellä todetaan "uusia itäauto skoodia ostaa kaupasta myös nykyisin" joten eihän olemassaolo mitään muita perusteluja tarvitse. Voisin kysyä samoin; miksi olet olemassa kun / jos olet olemassa :-) joten olepa hyvä!

        "katsos, edellä todetaan....", valitettavasti se olit ainoastaan SINÄ, joka totesi, joten tuokin juttusi on yhtä tyhjää sahelinää kuin aikaisemmatkin, typerät sepustuksesi.
        ps. Miksi et pysty tuottamaan ymmärrettävää tekstiä? myöskin linkit, joilla perustelet ns. mielipiteitäsi, olisivat todella mukava yllätys!


      • tiedostakiitollinen

        Mikä on putin-trolli? Tosi mielenkiintoinen tapaus?


      • olanti

        Tuo TINALO?????? on tosi mielenkiintoinen sana, valitettavasti se ei avaudu yhdellekkään täysijärkiselle, joten olisitko ystävällinen ja avaisit sanan merkityksen?
        Lienee ainoastaan omaa keksintöäsi tai tosi pienen piirin ymmärtämä termi, koska sitä ei tunneta missään haussa.


      • Anonyymi

        Niin, täällähän puhutaan vain itäblokin autoista esim skoodista. Jätetään muut asiat muille palstoille.


    • Naapuri2

      Skooda pitää mahtavasti nykyisinkin itäblokin autojen mainetta yllä. Isot peukut!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Ja uusia malleja, idästä, pukkaa koko ajan. Esim Skooda skaala, Skooda gamik jne


    • Anonyymi

      Juuri noin sen pitääkin olla! Skoodahan on nykyisten itäautojen paras. Kunhan tuon sisämelun vielä saavat kuntoon niin kelpaa ajella.

    • Anonyymi

      Onko tietoa milloin seuraava kokoontuminen? Olen ostamassa uutta skooda skaalaa (kohta pihassa) ja olisi makeeta mennä miittiin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9.8 on Suomen suurin Skoda-miitti Ikaalisissa https://www.ladakerho.fi/tapahtuma/idanihmeet-kohtaavat/

        Ajatteln viedä -17 RS Octaviani näytille. Varmasti siellä on esillä myös Scala.

        Vie vaan Octaviasi, ei se kiellettyä ole. Ehkä vähän sulle nauravat. Muista kysyä sitä Scalaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie vaan Octaviasi, ei se kiellettyä ole. Ehkä vähän sulle nauravat. Muista kysyä sitä Scalaa myös.

        Varmistin jo että uusi Scala on siellä koeajettavana Skoda-maahantuojan toimesta. Pitää kokeilla.


      • Anonyymi

        Hei toverit! Eiköhän mennä joukolla pitämään hauskaa ja ihailemaan uusia Skooda malleja.


    • Anonyymi

      Olisko aika oma Garog näytille...? Mahtavaa, että me nykyistenkin itäblokin autojen omistajat mahdumme mukaan! Siellä voisi olla hyvä rompetorikin, tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      Taatusti skooda on vetonaula! Eihän nykyisin muita itäautoja Suomeen juuri tuodakaan. Taitaa myös olla rekisteröinneissä ykköstilalla.

      • Anonyymi

        Voi lapsikulta, eihän itäblokkia enää ole olemassakaan, siis Suomeen ei voi tuoda itäautoja, joilla oli länsiautoista poikkeava kohtelu valtion tarkoin säätelemässä autokaupassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, trolli meinaa että poliittisen itäblokin kaatuessa itäautoista tuli välittömästi pelkkiä autoja tai jopa länsiautoja. Väärin. Esmes skooda oli ja on edelleen itäauto.
        http://m.taloussanomat.fi/autot/2013/02/03/kovaaaninen-kansanauto-idasta-skoda-octavia/20131732/304.

        Huomasitko, lapsikulta, tuo sinun tänne linkittämäsi juttu, jo vuodelta 2013!!!!!!, on jo linkitetty ainakin sataan kertaan, tosin se ei millään tavalla todista itäautojen olemassaoloa, onpahan yhden TALOUSTOIMITTAJAN henkilökohtainen mielipide, mikään mittaustulos tuota ei tue.
        KUKAAN ei ole lukuisista pyynnöistä huolimatta osannut laittaa linkkiä mittaustuloksista, jotka tuon meluisuuden todistaisivat, itäauto-statuksesta tuo ei tietenkään mitään todista, kuten jokainen ymmätävä ihminen tietää.


      • Anonyymi

        No niin, trolli vaan jaksää länkyttää. On aika helppo löytää lukusia läheteitä joissa todetaan, että itäblokin autojen ominaisuus on juuri tupo ajomelu. Se että selittää tuota vain tuolla yhden toimittajan artikkelilla on noloa pakoa todellisuudesta.


    • Anonyymi

      Hai toverit! Viedäänkö Godiakit kimpassa samalle viivalle? Nostetaan vähän venttiiliä.

    • Anonyymi

      En sitten päässyt - harmi. Oliko meitä itäautoilijoita paljon mukana? Mites uudet skoodat olivat edustettuina?

    • Anonyymi

      Joko on uutisia miten miitti meni? Oliko hyvät pileet? Mitäs uutuuksia bongasitte?

      • Anonyymi

        Normi setti näitä nylypäivän skoodia, mitä näitä ny on; oktaavia, rabidia jne. After party oli ihan ok. Seuraavana kesänä taas uudelleen.


    • Anonyymi

      Kyllä Skoda oli itäauto myös 1939, sitä valmistettiin nimenomaan itäeurooppalaisessa slaavivaltiossa, josta nimitys itäauto tietenkin tuli. Nykyisessä Skodassa on lukuisia itäautoille tyypillisiä ominaisuuksia kuten halpuutus, laadusta tinkiminen, epämukavuus, heikot ajo-ominaisuudet, meteli, tutina jne.

      • Anonyymi

        Ei ollut, typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut, typerys.

        MIten arvioit oman vastauksesi älykkyyttä? Lähinnä kyllä tai ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIten arvioit oman vastauksesi älykkyyttä? Lähinnä kyllä tai ei kelpaa.

        Lähinnä huvittaa, miksi tartut muiden vastausten typeryyteen, kun omissasi ei ole järjen hiventä. Siteeraat itseäsi perustellessasi Skodan olevan itäblokin auto tyyliin: koska minä sanoin niin näin on oltava. Typerämpää ei ole kuultu.

        Vuoden -39 Skoda ei voi olla itäblokin auto, koska ei silloin ollut olemassa käsitettä itäblokki. Itäblokin hajoamisen jälkeen tuotettuja Skodia ei voi myöskään sanoa itäblokin tuotoksiksi kuin sellaiset ihmiset, joiden mukaan itäblokki ei koskaan hajonnut. Eihän siellä muuten voida tuottaa autoja.

        Muuten kaikki VAG-konsernin, mersun, opelin ja bemarin tuotteet olisi natsien autoja, Toyota olisi kommareitten auto. Kaikki jenkkimerkit ovat siirtomaa-autoja, Mini taas sotarikollisten auto. Volvo, no se nyt on yhtä kuin viikinkien puuvene. Keskieurooppalaiset automerkit taas sisäsiittoisten juoppojen autoja, jotka kasataan varmaan vieläkin marmoripilareista ja jotka laittavat ihmisiä tappelemaan kuolemaan omaksi huvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä huvittaa, miksi tartut muiden vastausten typeryyteen, kun omissasi ei ole järjen hiventä. Siteeraat itseäsi perustellessasi Skodan olevan itäblokin auto tyyliin: koska minä sanoin niin näin on oltava. Typerämpää ei ole kuultu.

        Vuoden -39 Skoda ei voi olla itäblokin auto, koska ei silloin ollut olemassa käsitettä itäblokki. Itäblokin hajoamisen jälkeen tuotettuja Skodia ei voi myöskään sanoa itäblokin tuotoksiksi kuin sellaiset ihmiset, joiden mukaan itäblokki ei koskaan hajonnut. Eihän siellä muuten voida tuottaa autoja.

        Muuten kaikki VAG-konsernin, mersun, opelin ja bemarin tuotteet olisi natsien autoja, Toyota olisi kommareitten auto. Kaikki jenkkimerkit ovat siirtomaa-autoja, Mini taas sotarikollisten auto. Volvo, no se nyt on yhtä kuin viikinkien puuvene. Keskieurooppalaiset automerkit taas sisäsiittoisten juoppojen autoja, jotka kasataan varmaan vieläkin marmoripilareista ja jotka laittavat ihmisiä tappelemaan kuolemaan omaksi huvikseen.

        Taidat ottaa tuon trollaamisesi ihan tosissasi... Mikähän sinua oikein vaivaa kun kun noiden itäblokin autojen käsittely ottaa noin koville? Mene kauppaa ja vaihda skoodasi tuoreempaan ehkä se sitten helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ottaa tuon trollaamisesi ihan tosissasi... Mikähän sinua oikein vaivaa kun kun noiden itäblokin autojen käsittely ottaa noin koville? Mene kauppaa ja vaihda skoodasi tuoreempaan ehkä se sitten helpottaa.

        Toisin kuin sinä, voin vastata esitettyyn kysymykseen: vaivoja ei nyt tähän keskusteluun liittyen ole, eikä tässä mikään ota koville, eikä itäblokin autoja olla käsitelty. Mites sulla kommari-Tojon ratissa? Ookko ajatellu kuinka monta vuosikymmentä vielä menee, että Toyota voisi edes haaveilla suurimman autovalmistajan tittelistä?

        Minä vuonna muuten itäblokki kaatui, vai onko se vielä kenties pystyssä? Toivottavasti saadaan sinultakin edes yksi vastaus pihalle, eikä vaan kysymyksiä kysymyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin kuin sinä, voin vastata esitettyyn kysymykseen: vaivoja ei nyt tähän keskusteluun liittyen ole, eikä tässä mikään ota koville, eikä itäblokin autoja olla käsitelty. Mites sulla kommari-Tojon ratissa? Ookko ajatellu kuinka monta vuosikymmentä vielä menee, että Toyota voisi edes haaveilla suurimman autovalmistajan tittelistä?

        Minä vuonna muuten itäblokki kaatui, vai onko se vielä kenties pystyssä? Toivottavasti saadaan sinultakin edes yksi vastaus pihalle, eikä vaan kysymyksiä kysymyksiin.

        Kuules Jorma, olet nyt täysin väärässä. Ei itäbokin autot ole minnekään kaatuneet. Katsele ympärillesi ja huomaat, että on melko paljon skoodia maanteillä. Vai vielä kaatuneet... ihan pystyssä renkaillaan kulkevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Jorma, olet nyt täysin väärässä. Ei itäbokin autot ole minnekään kaatuneet. Katsele ympärillesi ja huomaat, että on melko paljon skoodia maanteillä. Vai vielä kaatuneet... ihan pystyssä renkaillaan kulkevat.

        Todella harvoin näkee itäblokin autoja tiellä, ehkä museossa mutta ei liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella harvoin näkee itäblokin autoja tiellä, ehkä museossa mutta ei liikenteessä.

        Ok, asut varmaan USAssa tms, siellä skoodat ei ole saaneet juurikaan jalansijaa ja ne harvat ovat varmaankin museossa. Suomesssa taas tilanne on päinvastainen. Suomen suosituin tustumauto perinteinen itäblokkilainen skooda. Tervetuloa tutustumaan, seuraava miitti keväällä, pysy kuulolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, asut varmaan USAssa tms, siellä skoodat ei ole saaneet juurikaan jalansijaa ja ne harvat ovat varmaankin museossa. Suomesssa taas tilanne on päinvastainen. Suomen suosituin tustumauto perinteinen itäblokkilainen skooda. Tervetuloa tutustumaan, seuraava miitti keväällä, pysy kuulolla..

        Kun sulla nyt toimii netti, niin sivistäppä itseäsi ja tee tutkimusta, onko itäblokki kaatunut ja minä vuonna. Sitten katsot mikä on suomen suosituin auto ja katso samalla vuosimalli, voit jopa yllättyä ettei se ole aivan niin vanha auto kuin mitä väität. Ja samalla sinulle selviää, että onko se itäblokin auto.


    • Anonyymi

      Sama mt trolli riehuu miltei joka auton merkki palstalla. Tuhonnut jo miltei kaikki ei kukaan viitsi lukea tuollaisen mt terroristin sekoiluja. Ei yhtään muumia laaksossa kaik karanneet. Päätoimisille narsistisille nettitrolleille pitäis saada lääke,kuten juopoille antabus,heti ku alkaa trollaan ni vaik taju lähtis.

      • Anonyymi

        Juuri samaa ajattelin. Sönköttää vaan jotain ihme maantiede / politiikka juttuja. Tämä on itäauto palsta, jossa jutellaan vain ja ainoastaan itäblokin autoista. Kuten tässäkin keskustelussa skoodien kokoontumisajoista. Jos tuohon ei ole mitään annettavaa, voisi pysyä pois; lukea toki voi ja sivistää itseään :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri samaa ajattelin. Sönköttää vaan jotain ihme maantiede / politiikka juttuja. Tämä on itäauto palsta, jossa jutellaan vain ja ainoastaan itäblokin autoista. Kuten tässäkin keskustelussa skoodien kokoontumisajoista. Jos tuohon ei ole mitään annettavaa, voisi pysyä pois; lukea toki voi ja sivistää itseään :-)

        There was an effort to trollata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        There was an effort to trollata.

        Juuri noin. Joku kestotrolli itäautopalstalla, joka täällä häiriköi vuodesta toiseen ja sekoilee jostain kauppapolitiikasta vaikka tällä palstalla kyse on ihan yksinkertaisesti itäautoista - uusista tai vanhoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Joku kestotrolli itäautopalstalla, joka täällä häiriköi vuodesta toiseen ja sekoilee jostain kauppapolitiikasta vaikka tällä palstalla kyse on ihan yksinkertaisesti itäautoista - uusista tai vanhoista.

        Yritä vielä kovemmin, vielä huomaa provon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Joku kestotrolli itäautopalstalla, joka täällä häiriköi vuodesta toiseen ja sekoilee jostain kauppapolitiikasta vaikka tällä palstalla kyse on ihan yksinkertaisesti itäautoista - uusista tai vanhoista.

        Etkö SINÄ idiootti vieläkää tajua, että itäautot olivat sitä itseään kauppapolitiikkaa?
        Häpeäisit edes typeryyttäsi


    • Anonyymi

      Taas Skoda kerää ihailua.

    • Anonyymi

      Toverit, tuokaa hienoja Škodia tämän vuoden Idän Ihmeet -kokoontumiseen elokuussa niin taas voidaan kehua että Škoda oli vetonaula vuoden päätapahtumassa.

    • Anonyymi

      Skoda on suosittu!

    • Anonyymi

      Ajatelkaa nyt: päävetonaula! SKODA!

    • Anonyymi

      Mitähän Skodia on näytillä ensi kesän itäautomiitissä? Patteriskodia?

    • Anonyymi

      Odotan innolla uusien Škodien kavalkadia ensi kesän itäautomiitissä!

    • Anonyymi

      Kaikki uusia Skodia esittelemään ja ihailemaan kesän itäautomiittiin!

    • Anonyymi

      Skoda kerää huomiota itäautokokoontumisissa modernin itäautotekniikan edustajana

    • Anonyymi

      Skodilta tulee vielä uusia itäautoja toisin kuin muilta niin onhan se luonnollista että Skodat onmuseinmpäävetonauloja itäautotapaamisissa.

    • Anonyymi

      Skodat ja itäautomiitit kuuluu olenhaisesti yhteen kuin nenä päähän.

    • Anonyymi

      Škodien suosio kannattelee itäautotoimintaa ratkaisevasti.

    • Anonyymi

      Juuri tuota itäautomiittiä me skodistit odotamme kuin kuuta nousevaa.

    • Anonyymi

      Skodalla menee hyvin itäautopiireissä, joissa se on arvostettu.

    • Anonyymi

      minä kumarran ja polvistun skodien eteen itäautomiitissä
      oon kyllä niin hieno olo

    • Anonyymi

      Todellinen PÄÄvetonaula kun kyseessä on itäautot, se on SKODA.

    • Anonyymi

      Skoda kiinnostaa itäautoista eniten nykyisin. Siksi on luonnollista että se on hankittu päävetonaulaksi itäautotapaamiseen.

    • Anonyymi

      Onkos talvella idän ihmeiden kokoontumisajoja?

      • Anonyymi

        Harvemmin on. Mulla oli aikoinaan Skoda vm 1982, ja se ei oikein meinannut lähteä talvella käyntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin on. Mulla oli aikoinaan Skoda vm 1982, ja se ei oikein meinannut lähteä talvella käyntiin

        No ei kait sitten. Odotetaan kesää. Jäätyneet ovipahvitkin pääsee sulamaan.


    • Anonyymi

      Skodisteilla on paljon jaettavaa miiteissä, öljyjäkin vertaillaan porukalla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe