Kärkkäinen mainostaa mvlehden sivuilla:
http://mvlehti.net/
Boikotoikaa Kärkkäisen verkkokauppaa
66
2065
Vastaukset
- Lslslslsk
No mutta sehän on vaan hyvä. Eivät ilmeisesti halua mennä mukaan sairaaseen maailmanmenoon jossa hyysätään rikollisia. Muistakaa käydä kärkkäisellä. Taitavat olla järkityyppejä. Mv lehti on hyvä ja ajankohtainen julkaisu joka puhuu enemmän totta kun kaikki muut mediat yhteensä.
- Anonyymi
Hienoa kärkkäinen.pitäkää vapaat kädet ja esim mv totuuden torvi hieno paikka mainostaa.tälläsiä myymälöitä lisää
- alsdujfalsdj
Boikotoisin, jos mainostaisivat Helsing Sanomien, Iltapaskan tms kulttuuri marxilaisen paskajulkaisun sivuilla.
Hyvä Kärkkäinen ja Hyvä MV-Lehti!- Anonyymi
SIEG HEIL!?
- epätoivoinenjuntti
Natsi-Kärkkäinen on epätoivoinen.
Ei taida velkajärjestely tehota...- rahatuuteen
Kärkkäinen laajentaa toimintaansa rakentamalla uuden myymälän.
- vbcxvvcbvc
Taidanpa tilata jotain Kärkkäiseltä.
- jaaha357
Mä ostin Kärkkäiseltä todekka tekokkaita ilmakiväärin (425 m/s) luoteja. Menevät 10 metriltä kakkosnelosen lankun läpi.
- kxnxnxnxbfkxkfo
meilläpäin käytetään porakonetta, jos halutaan kakkosneloseen reikä. vaikka voihan tuo ampuminen toki nopeampi keino kieltämättä olla.
- Kivimonossa
Siinäpä satuja kerrakseen.
Et saa luotia 2 nelosesta läpi tuolta etäisyydellä edes pienoiskiväärillä.
40 vuotta olen aseiden kanssa ollut, 308 hirvikivääri, pienoiskivääri, rihlakko, pumppuhaulikko ja puoliautomaatti pistooli löytyy.
Ja kyllä sai nauraa kirjoituksellesi. - Anonyymi
Kivimonossa kirjoitti:
Siinäpä satuja kerrakseen.
Et saa luotia 2 nelosesta läpi tuolta etäisyydellä edes pienoiskiväärillä.
40 vuotta olen aseiden kanssa ollut, 308 hirvikivääri, pienoiskivääri, rihlakko, pumppuhaulikko ja puoliautomaatti pistooli löytyy.
Ja kyllä sai nauraa kirjoituksellesi.Huben GK1
- katoppas23
kappas, heti tilaamaan jotain!
- HyväVinkki
Kiitos aloittajalle hyvästä vinkistä :)
.
MV-sivulta pääsee suoraan Kärkkäisen verkkokauppaan.
- heeeheeee
Tuolta verkkokaupastahan on nyt hyvä tilata samalla kun lukee rehelliset uutiset. Kiitos vihjeestä.
- porkat_perkele
Suksi sinä kokopäivälesbo sudaniin!
- LäppäriJokke
Juuri tilasin uuden läppärin kärkkäisen verkkokaupasta ja hyvä on :)
- EnBoikotoi
MV-lehti tuo tositapahtumia esille, joten mitä vikaa siinä on ?
Toisekseen käyn Kärkkäisellä yhtä satunnaisesti ja harvoin kuten Lidlissä.
MV-lehden mainostaminen tuo oikeastaan pientä plussaa Kärkkäisen lehden arvoon, joka ei myötäile kaikessa ääriliberaalien ajatuksia. - realismi
Tottakai tilaan jos sopivaan hintaan myy?
- aloittaja.boikottiin
Boikotoikaa aloittajaa.
- hhghvbj
Ostan kaiken mahdollisen Kärkkäiseltä. Parin takkulaisen boikotti on kuin pieru saharassa.
- kiitos_tiedosta
pitää ostaa jotain Kärkkäisen nettikaupasta;)
- KöyhätVituttaa
Minä hommasi fiskarsin sorkkaraudan, rautakangen ja lapion ihan vastaisen varalle. Jos alkaa vituttaa niin pistelen pari lommoa autoon ihan huvin vuoksi.
- eurojariittää
En usko että ostit!! Fiskarsit... Saitko sossusta rahaa??
- fff5ff
Olen myös alkanu lukea tuota MV lehteä kun alkanu epäilyttää nämä tavan mediat, kun ne kaikki kertoo niin sanasta sanaan samat uutiset, niin kuin kopioita. Ja ihmetelly sitäkin että keskustelufoorumeilla ihmiset on niin eri mieltä kuin valtamediassa annetaan ymmärtää, niin ajatellut että valehtelevat ylet ja muut.
- MyChoiceIsThis
Minä BOIKOTOIN aloittajaa tällä kommentillani ja heti sen jälkeen laitan 200 euroa mv-lehdelle ja Iljalle Pay Palilla. :-)
- fd8g4df8g4dfg
Samantien lähtee tilaus Kärkkäisen verkkokauppaan.
- Mainostoimisto
Hyvä mainos Kärkkäiselle aloittajan puolesta.
- Ei.boikotoida
Kärkkäinen jatkakoon vain mainostamistaan. Näillä sivuilla mainostetaan rappiota suomalaisille.
- kiitos_vinkistä
Paljon mielenkiintoista tavaraa.
- hkjhbljjj
Hyvä mainos en tiennytkään, että kärkkäisellä on verkkokauppa.
- jeeeess
Pitääpä mennä ostoksille.
- rupert3
No ei kyllä boikotoida melkein kaikki haetaan kärkkäiseltä ja on laajat valikoimat.
- Kiitos.muistutuksesta
Ai niin, kiitos kun muistutit. Täytyy taas tilata kärkkäiseltä tavaraa, loistava ja monipuolinen verkkokauppa heillä myös!
- suvakin.itkupotkuraivari
Suvakkien boikotit ei mene ihan putkeen kyllä, kertoo siitä että suurin osa kansasta ei ole pienen ja kovasti mölyävän suvakkilauman puolella.
MV-lehden suosio nousi boikotin myötä , lahjoitukset nousivat räjähdysmäisesti, Kärkkäisen myynti vain kasvoi jne. - voihyvääpäivää
Hitsi mistä kohtaa löytää sinne kärkkäisen kauppaan? Tää alkaa käydä ihan työstä, kun taas ja taas joku suvakki linkkaa tään lehden sivuihin ja mun tulee luettua aivan liikaa niitä hyviä juttuja, pitäis jotai muutakin tehhä/kotihommia kun aina vaan joku ohjaa sinne lukemaan.
Saako valittaa-valitan kuitenkin tässä aiheet:
Jos uimahallissa on käynyt näitä ulkomaalaisia jotka eivät ole peseytyneet kunnolla ja uivatkin lakanat päällä sotkemassa uimahallivesiä, niin voisko edes yksi uimahalli olla siisti ja suomalaisten käytössä? Ei halua uida kakkojen kanssa.
Toinen millä oikeudella suvakit tappavat ihmisten isänmaallisuuden, ja tämä tarkoittaa myös näiden toistenkin osapuolien joita on rahalla kalastettu tänne tulemaan. Juttelin pitkän tovin erään irakilaisen nuoren herran kanssa joka on ollut täällä jo pidempään ja lapsuudesta, hän osasi hienosti avartaa näitä juttuja ja oli muuten niinpäin, että hän kauhisteli paljon enemmän tätä nykyistä maahantuloa ja omanmaalaistensa törkeää ja röyhkeää käyttäytymistä. Yhdessä tajusimme, että on olemassa nyt sellaisia tahoja jotka haluavat tappaa maailmasta isänmaallisuuden eri maissa ja sitä voisi kutsua vaikka rikollisuudeksi, ihan tervettä toimintaa ei kuitenkaan. Tämäkin nuori mies kaihosi omaa isänmaallisuuttaan. Tosin hän kertoi, että pakolaisteltat joissa he joutuivat oleskelemaan, eivät olleet niitä mitä lahjoittajat olivat sinne tarjonneet, valtio oli kuulemma ottanut ne itselleen ja antaneet halpisversiot tilalle. Et paljonko auttaa tälläinen hyväntekeväisyys jo ennen lopullista avustussummaa, rahasta ovat jotkut vetäneet itselleen palkkioita ja muihin kuluihin, sitten avustusmaa ottaa taas oman osuutensa, niin ei siinä pakolaisapuun sitten paljoakaan ole mennyt.- hyvä_kauppa
Tuossa se verkkokaupan osoite, ei sinne vaikea ole löytää.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/ - voihyvääpäiväää
Kiitos,ehkä mulle on laitettu mainosestoja, kun en löytänyt, kuin vaan paitakaupan, jossa muuten oli suomileijona paitoja myytävänä ja josta aloin miettimään, et joku saattais nyt tehdä bisnestä leijona tuotteilla. Toi on hyvä kauppa, oon kerran pari aiemminkin törmännyt siihen.
- verho_avautuu
Muista myös Magneettimedia.com toinen ainakin joskus ko. puljun tukema lehti.
Matrix osat 1&2 vaikuttavat mielenkiintoisilta. - Heppuli61
moi ! Mulla on itselläni myös suvakeista huonoja kekemuksia ja mitä Kärkkäiseen tulee,niin siellä Emekin tuottet halvempia ,kuin muilla toimijoilla. Itse olen tyytyvåinen Heidän toimintaansa.
- realismi_____
kärkkäinen on isänmaallinen mies?
- mökkiläine
En varmasti poikotoi, Kärkkäisen verkko enkä muutakaan Kärkkäisen kauppaa!
- dfggdddergf
Päinvastoin, koitan parhaani mukaan lisätä puljun menestystä ihan vain idioottimaisen feministivasemmiston kiusaksi.
Ei feminatsismia mihinkään. - mvonparas
ihan normaalia mainosta kaupoissa.
ihmettelen kun ne tummaihoiset pojat kaupassa laittoivat Ripulipaskaisia sormiaan maitopurkkeihin ja jugurtteihin kuinkahan moni on sairastunut tuostakin.
Suomalaisia kauppoja mainostetaan steriileiksi kaikkea muuta. - käsivanu
minulle rriittää että jostain ostan jotain, ja saan mitä ostan
- hyväkaup
Helkkarin hyvä kauppa toi Kärkkäinen,, taidan taas tilata jotain kivaa kun tilipäivä koettaa,,, tilat kaa muutkin tosi edullinen kauppa ja laatutuotteita,,,
- Käytän.Jatkossakin
Ostin joululahjat kärkkäisen verkkokaupasta, nopea ja hyvä palvelu lisäksi edulliset hinnat.
Suosittelen.- Samuel.Goldenberg
Mätä kauppa lienee, kun natsismia edistää.
- Käytän.Jatkossakin
Ei minulle ainakaan lähetetty verkkokaupasta mitään natseja tai natseihin liittyvää vaan ne tuotteet siististi pakattuina jotka tilasinkin.
- minäkinboikotoin
Boikotoin molempia, Kärkkäistä ja MV-lehteä. Ja niin boikotoivat ystävänikin, tuttavapiirini ja perheeni. tieto natsi-Kärkkäisestä on saanut aikaan tunnetun laajan boikotin jota itsekin levitän tietoisen tahallani, Tarkoitus on tällä vahingoittaa isänmaallisten arvoja ja heidän isänmaataan.
- Anonyymi
No tehän tulitte 2015 Ruotsin kautta Suomeen,sinä,kaverisi ja sikisi.kestää pitkään osalta porukkaa et oppii tän hienon kanta suomalais kulttuurin.reenatkaa reenatkaa niin kyl te vuosien päästä pääsette kärkkiseen
- wqewqewqewqe
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
- Anonyymi
Tilasin viime kesäkuussa polvituen Kärkkäiseltä koska tarvitsin polvivamman takia tukevan polvituen jotta pääsin kävelemään. En saanut apua terveysasemalta koska lääkäreillä alkoi kesälomat eli mut passitettiin kotiin kävelykeppien kanssa ja sanottiin että soittele sitten syyskuussa jos et vieläkään voi varata vammautuneen polven varaan. Ilman hyvää polvitukea en olisi päässyt kämpästä minnekään edes ruokaa kaupasta hakemaan. Polvi on vieläkin muljahteleva kun sillä ponnistaa esim. pyörällä ajaessa mutta en ole viitsinyt enää mennä lääkäriin koska olen jo sen verran vanha että ehkä rahjustan hautaan polvellani vielä.
- Anonyymi
Käyn aina kärkkäisellä mustan mamumieheni kanssa ja pussaillaan kielareita estottomasti käytävillä ihan vaan ärsyttääksemme rasistijuntteja. Kyllä me siitä nautimmekin..mmm :-*
- Anonyymi
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
Niin se menee.- Anonyymi
Surullinen totuus matalasti koulutetun vähävaraisen äärioikeiston keskuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullinen totuus matalasti koulutetun vähävaraisen äärioikeiston keskuudessa.
Mitäs surullista siinä on, jos vähävarainen ostaa, mistä halvimmalla saa? Eikä koulutettu vähävarainen aina liity sosiaalidemokraatteihin tai kokoomukseen, kun muitakin puolueita on!
- Anonyymi
MV lehdellä on nykyään enemmän kannattajia ja suosiota kuin sylkijöitä ja vastustajia. Koskeeko tämä totuus morkkaajia?
- Anonyymi
Totta 200 miljoonaa venäläistä kannattaa MV-lehteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta 200 miljoonaa venäläistä kannattaa MV-lehteä.
suuri on levikki kärkkäisellä ja suuri sydän antaa toimeentulon monelle perheelle.olkaamme kiitollisia juha kärkkäiselle kaikesta.
- Anonyymi
Jahas, pitänee ajella Teboilin kautta, pistää dieseliä tankki täyteen ja sieltä sitten Kärkkäisen kautta kotia =D
- Anonyymi
Itsehän haen teslan latauksesta ja haen reissumiestä ja fazeria ja sitten lähetän taas ainakin 50€ afrikkaan että on kärkkäiseltä pois =DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän haen teslan latauksesta ja haen reissumiestä ja fazeria ja sitten lähetän taas ainakin 50€ afrikkaan että on kärkkäiseltä pois =DD
Kärkkäisellä on ihan oma natsivunsa, magneettimedia.
- Anonyymi
Ihana, että on olemassa Kärkkäinen ja MV. Ilman noita kahta käyhän elämä olis tylsää.
- Anonyymi
Kommunistina ostan kärkkäiseltä siinä säästää paljon kun on vähissä rahat.
- Anonyymi
Myy kiinalaista paskaa
- Anonyymi
Linkkaa esimerkkiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817697
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923776- 672569
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721609Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3781539Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436- 621430
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048