Tapasin vuosia sitten laivalla erään itseäni vanhemman naisen. En tarkkaan muista ajankohtaa, mutta vuosi taisi olla 2008-2011. Laiva oli Baltic Princess.
Sinulla oli vaaleat hiukset ja siniset silmät. Olit laivalla kolmen työkaverisi kanssa. Käsittääkseni kaksi nuorempaa heistä olivat sinulla töissä.
Itse olin silloin reilu 20-vuotias. Sinun ikääsi en ikinä saanut selville, mutta olit minua huomattavasti vanhempi. Sinulla kuitenkin oli jo kariutunut avioliitto josta sinulla oli nuori poika itselläsi.
Tanssimme pitkään iltamyöhään jonka jälkeen siirryimme laivan käytävälle harrastamaan seksiä. Tämän jälkeen siirryimme hyttiini juttelemaan pitkän tovin ystävieni kanssa. Jonkin ajan kuluttua lähdin saattamaan sinua hytillesi, mutta veitkin minut tyhjään naisten WC:seen jossa harrastimme seksiä uudestaan.
Sovimme nauttivamme toisistamme lisää seuraavana päivänä, mutta emme ikinä enää nähneet. Puhelinnumerotkin jäivät vaihtamatta, enkä tiedä nimeäsi. Puhe oli kuitenkin, että tapaisimme vielä joskus säännöllisemmin.
Etsiminen on ollut vaikeaa näinkin pitkän ajan päästä, mutta ei luovuta toivosta.
Minulla on sinusta paljon muitakin muistoja, kuten poikasi harrastukset, ulkonäöstasi (muistutit todella paljon erästä kuuluisuuden henkilöä) ja asunpaikkakuntasi. Jos tunnistat itsesi tästä kuvauksesta niin otathan yhteyttä. Jos osaat vastata näihin viimeisiin tuntomerkki kysymyksiin niin oletan löytäneeni oikean henkilön.
Vuosia sitten Baltic Princess
Etsivä88
1
474
Vastaukset
- totuuskirveltää
Unohda-laivalla jotain tapahtuu kännipanoja-sinne jää.Puutteessa olitte silloin kumpikin ja se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373308Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092933Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181319Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551310- 60943
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14935- 89885
- 20834