Jos nyt ollaan pinnallisia ja puhutaan ulkonäöstä, niin mitä mieltä miehet tai miksei naisetkin on naisesta, joka on muuten suht kaunis ja pitää huolta ulkonäöstä ja hygieniasta, mutta naamassa on jonkin verran finnejä (ei aknea) ja ei käytä meikkiä?
Finnit ja meikittömyys
6
165
Vastaukset
No ei ne finnit ainakaan sitå naamaa kaunista. Mitä enemmän ja mitä paremmin ne erottuu, niin sitä pahempi. Naisilla on hyvä, kun kuitenkin pystyvät meikkaamaan finnejä piiloon.
- pattipärstä
BEM: myös miehet voivat meikata finnit piiloon niin halutessaan.
Asiaan: itselläni oli akne, ja voin kertoa, että kyllä se oli rumaa. Ja siitä sanoivat kaikki muutkin, että olen tosi ruma ilmestys, eikä rumilla ole kavereita. Joten tämän kokeneena sanon tietysti, ettei ihmistä saa arvioida ulkonäön perusteella. Kuitenkin, nyt kun olen päässyt rumasta pärstästäni eroon ja saanut kauniimman pärstän, voin rehellisesti sanoa, että kyllähän se terve iho paremmalta näyttää.
Jos mietin kohtaamiani lievästi finnisiä kasvoja (etenkin naisten), eivät ole haitanneet tai "rumentaneet" ko. henkilöitä lainkaan. Tosin eipä niitä ihmisiä ole tullut katsottua siinä "iskemis" mielessä, ihan vaan kanssaihmisinä. - Meikitön
Itelleni nyt periaatteessa on yks haile mitä muut ajattelee mun pärstästä, että en rupee meikkaamaan muitten takia. Ja no välillä mulla ei edes ole finnejä eli se vaihtelee paljon. Ja joskus kyllä saatan vähän häivytellä pahimpia finnejä vähemmän näkyviks, mut en sen suuremmin oo ikinä meikannut.
Tuli vaan tästä alla olevasta videosta mieleen, että ihmiset ajattelee aina jotenkin negatiivisesti, oli sitten asiat niin tai näin. Musta tää videon nainen on ihan älyttömän kaunis niin ilman meikkiä kuin myös sen kanssa, melkein voisin sanoa, että ilman meikkiä kauniimpi. Mutta kauneus on katsojan silmissä.
https://m.youtube.com/watch?v=WWTRwj9t-vU
Mua ei haittaa, jos jollain on huono iho. Paitsi se on tietenkin asia erikseen huolehtiiko hygieniasta ollenkaan, siinä vaiheessa varmaan on muitakin syitä juosta karkuun. Toisaalta ei akne mikään kivuton ole, et kyllä se siinä mielessä tuntuu pahalta toisen puolesta, kun aina ajatellaan sitä ulkonäöllisiä puolta. - ensalli
Ihan hirveen pinnalista puhua finneistä siis kauheeta. Ei ne nyt ketään kaunista. Selässä ja rinnassa olevat mehevät finnit. Hyi h...tti.
- ulkonäöstä
naamassa on jonkin verran finnejä (ei aknea) ja ei käytä meikkiä?
Osoittaa, että on hieno nainen jonka itsetunto on kunnossa tai uskonto tms kieltää meikkaamisen vaikka finnit aiheuttavat itsetunto-ongelmia.
En tykkää syödä meikkiä ja siksi tykkään enempi meikittömistä. Naisen ulkonäöllä on minulle kovin vähän merkitystä. - mustapää
Itsellä ei varsinaisia ulkonevia finnejä ole juurikaan nuorempanakaan ollut.Sen sijaan kyllä otsassa ja nenässä suuria ihohuokosia jotka yllättäen ovat vain villintyneet keski-iässä.Näihin jos laittaa meikkivoidetta päälle (joka kyllä peittää ne, toisin kuin finnit)niin sekös vasta huokoset tukkii-ja tulos on vielä pahempi pitkällä juoksulla.Toisiaan intaannun myös "puhdistamaan"niitä komedoraudalla siten, että tulehtuvat.Tuolloin kyllä naama kukkii.Parasta ehkä olisi vain tyytyä siihen, että kaikkia niistä ei saa koskaan pois.Eipä silti, nuorena kerran ravintolassa pahasta aknesta kärsivä tyyppi tuli juttusille.Ystävä tähän,että "...sill on varmaan akne munissakin...".Eihän se ollut kovin kauniisti sanottu, mutta minkäs teet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877