KIM KARDASHIANIN KROPPA??

kimfan

29

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notbitch

      Ei o todellista..Mulla on just tommoinen kroppa..enkä tykkää kun mulle vihelletään kuin koiralle.

    • 1811

      Olen aina ihmetellyt miten tuo istuu vessanpöntölle. Ja miten suorituksen jälkeen se pyyhkii itsensä. Eihän se käsien pituus riitä millään hygieniaan. Takapuolikin on niin leveä että pitää olla leveälierinen pönttö, tai ylitystä tulee niin paljon että sattuu.

      Yksi kaveri lohkasi hyvin:"Mun k***li ei riitä tohon persuksen".

    • Olisipaollut

      Olisihan se upeata, jos olis ollut tuollanen kroppa ja noin kauniit kasvot ja upeat hiukset. Olis elämä voinut olla toisenlaista.

      • Jeeeeepppp

        Jos katsot ennen kuvia. Rahaa palanut rutkasti, että näyttää nykyiseltään. Vähän turhan muovisen näköinen omasta mielestä. Kansa tykkää.


    • Eräkettu

      Rujon näkönen silikoni kroppa..

      Mikä vittu teitä vaivaa..

      • Kauhea

        Samaa mieltä, Kimillä on lyhyet jalat, aivan liian suuri takamus muuhun kroppaan nähden ja plastiikkakirurgin pilaamat kasvot.


    • Omahyväparas

      kaunis on kroppa, ei voi kieltää mutta ei tulisi mieleenikään vertailla itseä tuohon Kimiin; miksi ihmeessä?

      Enkä tiedä tuosta onnellisuudestakaan, jos upea vartalo olisi tae onnellisuudesta, miksi niin monet upeavartaloiset ovat onnettomia?

      Upean vartalon saa, kun treenaa, syö terveellisesti ja pitää asiaa prioriteetti numero ykkösenä; kaikilla vain ei ole halua, aikaa eikä motiivia moiseen, eikä pidäkään!

    • eiikinä

      En todellakaan haluaisi olla persjalkainen, hehtaariperseinen, silikonitissinen ja muutenkin noin muovisen näköinen.

    • Rahalla-saa

      No kyllä sinä tuollaisen vartalon saat, kun ensin lihotat ja sitten menet plastiikkakirurgille rasvansiirtoon. Kaikki laardi mikä on kerääntynyt mahaan, selkään ja vyötäisille imetään pois ja ruiskutetaan sun perseeseen. Se on nimeltään brazilian buttlift, ja on tehty myös Kimille, joten teknisesti ottaen hän ei valehtele edes kun sanoo ettei ole mitään lisäkkeitä perseessä - kaikki kun on emännän omaa rasvaa... Mitä nyt plastiikkakirurgi on pikkasen siirrellyt sitä paikasta a) paikkaan b) - mutta sitähän ei lasketa, koska se ei ole silikonia.

      http://i0.wp.com/pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/11/kim-kardashian-before-and-after-butt-pic-ftr.jpg?crop=0px,502px,600px,460px&resize=1000,750

      http://i1.wp.com/farm6.staticflickr.com/5462/6897978446_4cd4f03d10.jpg?resize=374,371

      Oma mielipide tosin on, että Kim oli todella söpö ja kaunis nainen, mutta ei ole enää. On pilannut ulkonäkönsä täysin noilla plastiikkakirurgisilla toimenpiteillä, kasvotkin... Lisäksi hänellä on yleensä aina aivan liikaa meikkiä, ja on edelleen paljon nätimpi ilman meikkiä tai vähemmän meikattuna.

      • 1210

        Toden totta. Se oli söpö aikaisemmin.


    • kirurgilla-saa
      • eiymmärrä

        Just niin. Aivan typerä palloperse tikkujalkojen kans. Tyhymää aina verrata tähän lonttopersuuteen. "Nyt on taas joku armenian Kim esillä" maailma täynnä näyttävämpiä naisia


      • Teinitohtori

        Eihän tuo Vera voi istua missään ilman tyynyä, kun ei ole perseessä pehmusteita, kuten valitetavan monella suominaisellakin on asianlaita.


    • 75senttiäTaskussa

      Menettelis, mut ei todellakaan täydellinen.

    • Luolasukeltaja

      Mjaa

      Kyllä tuossa kuvassa jotain outoa on. Anatomian periaatteiden ja yleisesti tunnettujen suhdelukujen mukaan Kimin etusormien päiden pitäisi ylettää noin puoliväliin reittä.

      Näin ei kuitenkaan kuvassa tapahdu.

      (Naurua)

      • Luolasukeltaja

        Jos tässä olisi joku kuvaamassa, niin voisin demonstroida teille tämän simppelin yksityiskohdan ihmisessä.

        (Reps)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Jos tässä olisi joku kuvaamassa, niin voisin demonstroida teille tämän simppelin yksityiskohdan ihmisessä.

        (Reps)

        - Entä jos Joe Bob kuvaa ja minä poseeraan? Keira Knightley sanoi.

        (Hirn)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        - Entä jos Joe Bob kuvaa ja minä poseeraan? Keira Knightley sanoi.

        (Hirn)

        Tässä visuaalinen fakta. Pitkäkinttuisilla hommasta tulee hieman suhteetonta, jos myös selkä on samassa suhteessa yhtä pitkä ja hartialinja ylhäällä.

        Eli kädet ei riitä.

        (Hihitystä)

        https://www.google.fi/imgres?imgurl=http://youqueen.com/wp-content/uploads/2015/01/keira-knightley-white-valentino-582x1000.jpg&imgrefurl=http://youqueen.com/fashion/celebs/keira-knightley-style/&docid=PEIqybnmB9ypsM&tbnid=TtC8GryUlc_akM:&w=582&h=1000&client=ms-android-huawei&bih=336&biw=598&ved=0ahUKEwiP3O6OzfPOAhUKEiwKHT_VC2k4rAIQMwgjKB8wHw&iact=mrc&uact=8


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Tässä visuaalinen fakta. Pitkäkinttuisilla hommasta tulee hieman suhteetonta, jos myös selkä on samassa suhteessa yhtä pitkä ja hartialinja ylhäällä.

        Eli kädet ei riitä.

        (Hihitystä)

        https://www.google.fi/imgres?imgurl=http://youqueen.com/wp-content/uploads/2015/01/keira-knightley-white-valentino-582x1000.jpg&imgrefurl=http://youqueen.com/fashion/celebs/keira-knightley-style/&docid=PEIqybnmB9ypsM&tbnid=TtC8GryUlc_akM:&w=582&h=1000&client=ms-android-huawei&bih=336&biw=598&ved=0ahUKEwiP3O6OzfPOAhUKEiwKHT_VC2k4rAIQMwgjKB8wHw&iact=mrc&uact=8

        Keiralla on aika pienet bosat. Tätä ei käy kieltäminen. Lisäksi ne tuntuvat "roikkuvan". Sitäkään ei käy kieltäminen. Hänen perseensäkään ei ole mikään ihme. Oikeastaan koko mirri on aika kuikelo.

        Mutta nuo kasvot.

        Joe Bob murenee, muuttuu taikinaksi.

        (Rakastunutta naurua)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Keiralla on aika pienet bosat. Tätä ei käy kieltäminen. Lisäksi ne tuntuvat "roikkuvan". Sitäkään ei käy kieltäminen. Hänen perseensäkään ei ole mikään ihme. Oikeastaan koko mirri on aika kuikelo.

        Mutta nuo kasvot.

        Joe Bob murenee, muuttuu taikinaksi.

        (Rakastunutta naurua)

        En minä ole rakastunut. Olen median uhri.

        (Reps)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        En minä ole rakastunut. Olen median uhri.

        (Reps)

        Tämä taas ei muuta sitä tosiasiaa, että Keira Knightley on ja pysyy sydämessäni sinä latvuksena, johon en skidinä tohtinut kiivetä.

        Ihmisellä on rajansa.

        (Hihitystä)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Tämä taas ei muuta sitä tosiasiaa, että Keira Knightley on ja pysyy sydämessäni sinä latvuksena, johon en skidinä tohtinut kiivetä.

        Ihmisellä on rajansa.

        (Hihitystä)

        Paitsi Keiralla.

        (Reps)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Paitsi Keiralla.

        (Reps)

        Mitä taas tulee tähän toiseen kahden kovan koon muijaan, niin droppaan keissin.

        Mä en lue paskaa. Kauppasi sitä sitten mikä taho tahansa.

        (Hirn)



      • Luolasukeltaja

      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Sanoin "noin",

        Kaiken lisäksi sun kuvassa on olkapäät ylhäällä ja mun kuvassa alhaalla. Varmaan osaat kuvitella, mihin se vaikuttaa.

        (Naurua)

        On siellä guugeloitavissa lisää kuvia ja lopputulos on sama. Keirahan on kauneutensa lisäksi tunnettu suhteellisen lyhyistä sääristään, jotka hän osaa hämätä vartalotyyppiinsä sopivalla puketumisella. On sinun päätettävissäsi vähentääkö tämä seikka Keiran hohtoa vai ei. Minusta ei.


      • Luolasukeltaja
        PikkuLikka kirjoitti:

        On siellä guugeloitavissa lisää kuvia ja lopputulos on sama. Keirahan on kauneutensa lisäksi tunnettu suhteellisen lyhyistä sääristään, jotka hän osaa hämätä vartalotyyppiinsä sopivalla puketumisella. On sinun päätettävissäsi vähentääkö tämä seikka Keiran hohtoa vai ei. Minusta ei.

        Ei minustakaan. Päinvastoin. Kaikki Keiran minulle uudet seikat paljastuessaan glorifioivat hän trimfiaan rakkauteni kaupungissa.

        Sataa ruusunlehtiä.

        (Naurua)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Ei minustakaan. Päinvastoin. Kaikki Keiran minulle uudet seikat paljastuessaan glorifioivat hän trimfiaan rakkauteni kaupungissa.

        Sataa ruusunlehtiä.

        (Naurua)

        Mä oon muuten hommannut makkariin Keiran kuvan. Tai en oikeastaan itse sitä hankkinut, vaan sain lahjaksi. Tämä siksi, että ahkera guuggeloiminen ja Keira-hössötys on tuottanut näkyvää tulosta.

        Joka ilta ennen nukkumaanmenoa yritän puhaltaa Keiraa henkiin.

        (Pusi pusi)


    • EiKiitosMulle

      Nah, mieluummin ottaisin siron kropan pitkillä säärillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe