Panomies ja sekopää

Nytloppu

Kerron ensiksi ettei ole koskaan tähään mitään kirjoitanut eikkä kommentoinut vaan lukenut.Ei tiedää olisko tää oikea sivu mistä saada vastauksi?Ainakin yritään.Tulee varma kirjenvirheittä kuin äidinkieli ei ole suomi.Niin meneen asiaan.Mun tarina alkaa näin:
Olen tutustunut ulkomaalaisen miehen vuoden verran ( ei ole araabi )
Välillä kylmä, välillä kuuma suhde, kaikki tulee kuin puuskasta.Onkelma on mustasukkaisuus miehen puolelta, olin joskus itsekin mustasukkainen hänestä, nyt ei enää jaksa ja näen että hän on tavalla sairas ihminen.Tuntuu että onko joku häneen päätä takonut vastaan betooni.Hän vaan mun mielestä keksi tarinoita että mulla olisi mies ja aina nainnut neiden kanssa.Mulla on fs mieskavereitä niin kuin varma kaikilla.Hän jopa luulle että elokuva näyttelõitakin olen tavannut ja seurustellut ja käyn neidän kanssa hotelleissa nukkumassa.Hän on riidan haluinen ja väitteluhaluinen,usein riidelle kaikkien kanssa.Tiedään että on ollut kova panomies ja on varma edelleen.Uskon että see johdukin siitä.Olen itsekin huomannut sen että hänestä on täällä kirjoitettu monesti.Olen vaan tunnistanut sen.Vietin pari viikko loma häneen luonna ja siellä todellinen häneen luonne paljastui.Tuntuu ettei hän ei kestäkään monta viikkoo olemista yhden naisen kanssa, joka toinen päivää riida meillä oli.Sen jälkeen menin sairasta sisko tapamaan ja taas hätä ja hänen puolelta sairaita mustasukkaisuus kohdauksia. Häneen mielesta olin toisen miehen (mun kaverilistalta joku näyttelijan) kanssa hotellissa.Voi luoja kuin sen tajusin ettei see uskoo mitään.Tuntuu että miehellä on kaikki avoita ja panee useaa naista ja taitava pelamaan naisten sydämillä.Sen verran voi viellä kertoo että mies on usealle ihmiselleen velka, naisia monta, käy vaan tyhjendamassa itseään, oma firma.Kuin joku tunnista miehen, kertokaan lisää hänestä että mikälaista kokemusta teillä on ollut

8

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyhhyhmies

      Miä kokenut samanlaista, ehkä sama mieskin,missä mies asuskele? Sie tykkä ulkomaalaisista kovin paljon kuin oman paikkakunnalla kaikki hyväksin käytetty

    • Samaheppumies

      oon sen kanssa ollut vuoden aikana monta kertaa, et saa sillä ainoa oo ollut, usko pois.

    • sepä.se

      Pettäjät ovat usein hyvin mustasukkaisia, koska kuvittelevat että muutkin toimivat samoin kuin he.

    • Tuttutunne

      voisko sama "pelle" olla kenellä oman mielestä kauniita viesteja tule kuin näin: kauniita unia, pusu pusu,hali hali, lentosuukkoja jne?Todellisuudessa puhu huono suomi???????

      • Rakkaimpani

        Onko Länsi-Afrikkalainen?


      • järkihoi

        Tämä on varmaan mies joka FB:ssä kertoilee elävänsä vapaassa parisuhteessa. Kovin on vapaata.


    • Tuttutyypi

      Missä semmoinen "pässi" asuu?????
      Ei sillä vissi viellä suomen kansaillisuuta ole???
      Mikä näköinen????
      Voisko sillä suomessa lapsi olla????
      "Jänskät" silmät???
      Vähään ehkä julman näköinen ja vihamielinen....
      Ikääkin jo sen verran että tarvi potentsi annosta miehelleen???
      Sopiiko sama oirenen mies??!

    • Nelly1966

      Mitä teet tuollaisella miehellä? Hae uusi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe