Raskausarvet pepussa

12vtyttö

Oon 12-vuotias tyttö (reilun viikon päästä 13v) ja mun pakarat on täynnä raskausarpia. Muutama on myös etureisissä. Ne arvet on osa pystysuuntasii, osa vaakasuuntaan ja osa siitä väliltä. En oo tietääkseni lihonu paljoo, mutta vuoden sisällä oon kasvanu n. 10cm. Luin jostain, että ne vois johtua siitä. Voisko se johtua myös siitä, että mun pakarat on tosi löllöt, eli ei siis sisällä paljoo lihasta, ja sitten hölskyy sillee vähän juostessa (ei paljoo). Voiks niitä mitenkään haalistaa/poistaa, koska mua ne häiritsee tosi paljon. Ne on aika punasia, ja ne erottaa tosi hyvin esim. peilin kautta.
Kiitos jo etukäteen avuista!

7

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinähänse

      Siis oletko jossain vaiheessa lihonut paljon ja nopeasti?

      Olet niin nuori, että ne arvet lähtevät ihan itekseen.

      Panosta terveelliseen ravintoon ja kohtuuliikuntaan.

      Aloita vaikka joku uusi harrastus.

      Ihan arkiliikunta riittää.

      Kävele portaita, pyöräile jne...

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm

      • 12vtyttö

        Siis en ole lihonut (paitsi sen mikä tuli pituuskasvun mukana) ja tanssitunteja mulla on 5,5h 5km koulumatkat ja koululiikunta.


    • tsemppiä

      Hei ! Tyttärelläni on samanlainen ongelma. Myös raskausarvet tuli saman ikäisenä kun oli paljon pituuskasvua. tyttö on tosi hoikka (peräti laiha ) ollut aina, joten syy ei voi olla lihomisessa. nyt tyttö on 13v ja 174 cm.
      Toivottavasti arvet siittä häipyy ja haalenee !!
      Tsemppiä sinulle ettet ole ainoa ongelmasi kanssa !

    • Etanoita

      Kokeilepa Natura Median kotilovoidetta tai kotilogeelia, joka on vielä vahvempaa. Häivyttää arpien jälkiä, itse sain sillä pois ihmeellisen punaisen läikän jalasta, joka ei lähtenyt millään muulla kosteuttavalla voiteella tai vastaavalla, ja tiedän ihmisiä, jotka ovat saaneet sillä leikkausarpia vaalennettua, ja ihmeellisiä patteja pienenemään.

      Voide on siis etanaseerumia, jonka ravinteet ja entsyymit uudistaa ihoa.
      Kannattaa kokeilla. Aina kun käytän sitä kasvovoiteena (kuuriluontoisesti, kun en raaski aina ostaa), iho voi paljon paremmin.

      • kokemustaon

        Punainen läiskä on ihan eri asia kuin revenny ihokudos.Siihen ei auta mitkään voiteet!


    • eugalipto

      Perus ihon kosteuttaminen ja sitten ihan normi kaupoista saatava bio-oil on toimiva

    • neekeriapina

      .... mun pakarat on täynnä raiskausarpia näiden apinoiden takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe