Oon miettinyt tyylikkäiden bootsien ostamista. Telkussa olen nähnyt paljon tyylikkäitä miehiä ,joilla on farkut, bleiseri ja bootsit. Tukholmassa olen nähnyt saman näyn.
Mitä mieltä olette bootseista?
Tyylikkäät bootsit
7
1515
Vastaukset
- Tom
Bootsivalikoima on kutistunut tosi vähiin kenkäkaupoissa! Onks ne tosiaan niin pahasti out? Kaikkialla vain maiharityyppisiä kenkiä, joita saa sitten nipoa ja napoa niillä kolmemetrisillä nauhoilla. Mä haluaisin tylppäkärkiset bootsit pitkähköllä varrella ja pitävällä kumipohjalla, mutta heikolta näyttää.
- Metromies
Bootsit lienee ensi kesän suurimpia hittejä, ovat olleet sitä jo Tokiossa ja Nykissä, seuraavaksi rantautunevat Eurooppaan.
Bootsivalikoima on totta tosiaan varsin suppea tällä hetkellä. Perusmallia kyllä saa, mutta vähän persoonallisempaa on vaikea löytää.
Jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee olla ainakin yhden cowboysaappaat. ;) - Boothill
Metromies kirjoitti:
Bootsit lienee ensi kesän suurimpia hittejä, ovat olleet sitä jo Tokiossa ja Nykissä, seuraavaksi rantautunevat Eurooppaan.
Bootsivalikoima on totta tosiaan varsin suppea tällä hetkellä. Perusmallia kyllä saa, mutta vähän persoonallisempaa on vaikea löytää.
Jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee olla ainakin yhden cowboysaappaat. ;)Mä näin tänään kenkäkaupan ikkunassa hienot teräväkärkiset mustat pitkävartiset cowboybootsit,hinta 229 E,sinänsä ihan perusbootsit,mutta laadukkaat,vieressä olitummanruskeat koristellut,tosi komeet,nyt vaan pitäis päättää kummat valisen,sinänsä on hienoa että bootsit tulee muotiin,ne on esim.farkkujen kanssa tyylikkäät,bootsit on tässä viimme vuosina olleet aika epämuodikas juttu,niillä on ollu sellainen juntti-leima.
- Duuma
Metromies kirjoitti:
Jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee olla ainakin yhden cowboysaappaat. ;)Oli kova sana 2 vuotta sitten. Nyt auttamatta jo menneen talven lumia. Ei kannata vaivautua, vaan sijoittaa rahat järkevämmin.
- kallelehtinen
tampereella on ainakin yks tosi hyvä buutsi liike, boot factory. siellä on tosi iso valikoima erilaisia ja siellä voi myös teettää sellaiset kuin haluaa!tietysti buutsit ovat yleensä kalliita, mutta kestävät vaikka koko elämän pienellä huollolla välillä.
- Sombrero1004433
Tälläne osote jossa myyään kaikkii Western tuotteet mut on Bootsejaki khyll :D
- Sombrero1004433
Sombrero1004433 kirjoitti:
Tälläne osote jossa myyään kaikkii Western tuotteet mut on Bootsejaki khyll :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516490- 634809
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954700Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273505- 2043134
- 412915
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222766mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132749- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3321562