Hummer H1 - 3000 HP 10-Liter V8: https://youtu.be/UA5vIyl0xd0 siinä on sille joka maasturia tarvii. Noi nyky päivän tasauspyörästö hilavitkuttimet vois työntää jätelavalle ku vähänki huonompaa maastoa tulee ni tietokone käskee niite renkaiden pyöriä millä ei oo yhtään pitoja. Tossa videossa näkyy kuinka pitäis kunnon nelivedon toimia.
PARAS MAASTURI IKINÄ!!
5
128
Vastaukset
- YÄKK
Ja lopussa kuului Jeeaa! Hyvä USA.
Toi on hirvee, epäkäytännöllien, nolo matolaatikko. Noilla renkailla ei varmaan sais edes ajaa yleisellä tiellä suomessa. Bensankulutus varmaan 100l./ 100km. Tollanen pitkä ja levee lotja on kömpelö mettässä. Se ei mahu puiden välistä. Ponsse metsäkone tai Valtran traktori on paljon parempia menemään siellä.
Toi laite oli rakennettu Hummerin alustalta vain hiekalla kiihdytystä varten.
Voihan joku 12v. poika siitä innostuakkin. Itse en kehtaisi ajaa tollaisella. - hummerh1
Sun rahatvaa ei riitäs tollasen pitoon siks sä et tykkää tosta.
- Hyihemmetti
Vaikka ois kuin paljo tahansa rahaa, en koskis pitkällä tikullakaan tollaseen noloon ökypaskaan.
- hmhmhm
Ei H1:essä kovin kaksinen neliveto ole.
Siinä on vakiona torsen tasauspyörästöillä toteutettu systeemi.
H1 on hyvä sotahommissa ja siinä mihin se on tehty, eli monikäyttöisenä autona, jolla voi ajaa panssarivaunun jo tekemissä urissa . . .
Täkäläiseen metsikköön se on vähän turhan isohko auto, jousituskaan ei ole paras mahdollinen jos on hyvin epätasainen alusta. - kylläruopii
Tuunattu jenkki hummeri ja kuski huumattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984