Iskuri huijaus vai ei?

Rikuraas

Vastasin iskurin ilmoon. Sain uskottavan vastauksen kuvan kanssa. Viestissä kertoo haluavansa tutustua chatissa ja kehottaa rekisteröitymään ihmissuhteet.com sivustolle. Sivusto näyttä aika hämärältä ja se pyytää 8 euron maksua tekstiviestimaksuna pay by mobile palvelun kautta. Google ei tuosta sivusta löydä mitään muuta kun itse sivun. Käyttääkö joku nainen oikeasti tollasta sivustoa vai onko nettihuijarit niin eteviä että kyhää tollasen sivun ja kalastelee sieltä 8 euron maksuja ohjaamalla feikki ilmoilla?

36

9566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta ihmeessä on huijaus. Voitko olla noin naiivi että kuvittelet jonkun oikeasti hakevan seuraa tuolla tavalla.

    • ebun

      Ootko sää oikeesti noin sinisilmänen? Ja muutenkin suurin osa näistä panemua.net ynnä muut sivut on silkkaa huijausta. Iskurista kuitenkin voi löytää seuraa jos on onnekas.

      • dkösjfasdhfjdkl

        Paskan marjat, iskuri on vain huoraajien deitti.


      • iskurinkautta
        dkösjfasdhfjdkl kirjoitti:

        Paskan marjat, iskuri on vain huoraajien deitti.

        Mun mieheni saattais olla toista mieltä ;)


    • no.oliskohan

      Eteviä? Aivan ilmiselvä huijaus. Älä ihan kaikkeen lankea, vaikka naisenkipeä oletkin.

    • cmonaikuinenmies

      Oletko uusi netissä tai muuten vaan tyhmä? Tuohan on niin ilmiselvä feikkiprofiili kuin voi olla

    • HUIJAUSTA

      Juuh mä sain kans "uskottavan" vastauksen iskuritreffitsivulta ainoo että jos ei muka voi mailin/skypen tai muun maksuttoman välityksellä jutella niin AINA VARMASTI HUIJAUS ,mut jos neito copy vastauksen lähettää tuhannelle miehelle niii ihan varmasti 100 menee ansaan ja maksaa rahan näin se vaan menee ,Tässä vastaus minkä sain :
      Moi!

      Toosi kiva, kun täältä tuli näin nopeasti vastauksia! En ole ennen iskuria edes käyttänytkään. Nimeni on siis xxx ja oon joskus vähän liiankin seksin nälkäinen, seksistä syntymässä varmaan mulle uusi riippuvuus :) Ihmisenä itsessään oon aika normaali, käyn leffoissa, salilla ulkona syömässä frendien kanssa ja ehkä mekin voitas tehdä jotain vastaavia asioita jatkossa? Jos et ole varattu, jos oot varattu niin sekään ei haittaa ;)

      Käyn koulussa, opiskelen tällä hetkellä sosiaali- ja terveysalan perustutkintoa, sen jälkeen varmaan ammattikorkeaan jos mulla riittää skillit siihen tai sit heittäydyin vähä lutkamaiseks ja käyn ottamas joltain opettajalta suihin, sarkasmia osittain ehkä :)

      Erosin myös poikaystävästäni parisen kuukautta sitten ja sen takia mulle jäi suhteellisen iso asunto itselleni. Vuokra on tosin vaan vähän korkea, että pitää jossain vaiheessa muuttaa pienempään tai etsiä alivuokralainen, mut katsoo mitä tapahtuu.. Mul on siis 57 neliöinen kaksio saunalla . Asemalta matkaa tähän joku alle 300 metriä ;)

      Seksin suhteen oon aika riippuvainen, tykkään kaikista asennoista ja eniten tykkään olla päällä ja ottaa suihin, vähän tietenkin riippuu kokonaisuudesta, ympäristöstä ja mielentilasta. Ja mä tykkään ottaa suihin loppuun asti ;)

      En oo kovinkaan ujo, mutta en myöskään kovinkaan ujon vastakohta ole, kun täysin tuntemattoman miehen kanssa alkaa jutustelemaan. Mun puolesta me voitas tavata ensimmäisen kerran jo tän viikon aikana, viimeistään viikonloppua, mut haluun kuitenkin tutustua suhun vähän ennen tapaamista se ei varmaan haittaa.


      https://www.ihmissuhteet.com

      Tuolla pystyy helposti ja turvallisesti chattailemaan livenä, webkameralla tai ilman. Rekkaa ittes sisään ja tuu lisää mun nimimerkki xxx kaveriks niin aletaan vähän tutustumaan, päästään sit tällä viikolla jo tapaamaan ;) On plussaa jos laitat itsellesi profiilikuvan, mulla on tuolla lisää eroottisia kuvia ja vähän tuhmempaakin materiaalia...

      Oon joka päivä ainakin iltaisin paikalla, en oikein muutenkaan tästä sähköpostista tykkää.

      Laita kaveripyyntö tulemaan, oottelen sua <3

    • saukkeli

      Sain ton saman vastauksen ja kävin kattoon tota https://www.ihmissuhteet.com sivua
      niin ainaskin 20-40 Pirkanmaan miestä on just rekisteröitynyt ja tehnyt profiilin sinne '
      Joten mitä voitte tästä päätellä?
      Olis kiva tietää kuinka moni sai neidiltä vastauksen :DDDD

    • Petkutusta

      Sama vastaus tuli minullekin. Arvelin kanssa heti että voipi olla huijaus, siksi googletin ja löysin tämän ketjun. Moni näemmä menny lankaan.

      • epoiiut

        Arvelit ja googletit. Olis pitäny tajuta ilman googlettamistakin. Usein oon miettinyt millaisia ihmisiä ovat ne joita on noin helppo höynäyttää, kukaanhan ei paljasta tuollaista livenä mutta kiinnostaisi nähdä minkä tyyppisiä ovat ne hemmot. Peräkammarin poikia?


      • HiilenKokemusta
        epoiiut kirjoitti:

        Arvelit ja googletit. Olis pitäny tajuta ilman googlettamistakin. Usein oon miettinyt millaisia ihmisiä ovat ne joita on noin helppo höynäyttää, kukaanhan ei paljasta tuollaista livenä mutta kiinnostaisi nähdä minkä tyyppisiä ovat ne hemmot. Peräkammarin poikia?

        Täysissä ruumiin ja sielun voimissa tuon huijauksen ymmärtää välittömästi. Kuitenkin kun elää vuosia siinä kierteessä ettei mikään koskaan onnistu tai kohtaa, alkaa tarttua niihin mahdottomaltakin vaikuttaviin syötteihin. Se on ihan peruspsykologiaa, helpoimpia huijattavia ovat vaikeassa tai heikossa tilanteessa elävät. Tätä vastutetaan nkai ihan rikoslaissakin vaikka viranomainen on usein tästä piittaamaton ja asioita vähättelevä.


    • 12jamyös15

      Ensinnäkin - tämä ei ole Iskurin huijaus, vaan huijausviesti on ainoastaan julkaistu iskurin sivuilla. Iskurin takaa löytyy suomalaiset yrittäjät, jotka eivät peittele taustojaan.

      Tässä muutamaa faktaa tästä ihmissuhteet.com -sivustosta:

      Creation Date: 2015-08-03T13:51:00.00Z
      Registrar Registration Expiration Date: 2016-08-03T13:51:00.00Z
      Registrar: ENOM, INC.
      Registrar IANA ID: 48
      Reseller: NAMECHEAP.COM
      Domain Status: clientTransferProhibited https://www.icann.org/epp#clientTransferProhibited
      Registry Registrant ID:
      Registrant Name: WHOISGUARD PROTECTED
      Registrant Organization: WHOISGUARD, INC.
      Registrant Street: P.O. BOX 0823-03411
      Registrant City: PANAMA
      Registrant State/Province: PANAMA

      Eli perustettu viime elokuussa, päättyy alustavasti ensi elokuussa. Sivuston omistajaa ei pysty jäljittämään, sillä se on suojattu. Tietoa löytyy ainoastaan Panamasta, jostakin postilaatikosta, että sinne voi lähetellä kysymyksiä kirjeellä.... Varmaan noilta sivun tyttösiltä tulee viestiä nopeammin kuin tuolta Panamasta...

      Ai niin, voihan tuon sivuston (nimen) ostaa itselleen. Saa tehdä tarjouksia tuonne namecheap.com sivustolle. Halvempiakin löytyy, esim

      ihmissuhteet.com Make Offer Whois Unavailable !
      ihmissuhteet.xyz CRAZY 88s! Reg. Price 8.98/year, Add to Cart
      ihmissuhteet.club WELCOME TO THE CLUB, Add to favorites, €1.71/year

    • Hauskakikka

      Ihan rehellinen sivusto tuo näyttää olevan, aika vähän tyttöjän vaan.. Markkinointitemppuja :)

      • Ingenjöööri

        Noh ei tuo nyt rehellistä sivua ole nähnytkään.
        Jos esiinnytään toisen ihmisen kuvilla Ja yritetään saada miehiä liittymään maksulliseen palveluun huijaamalla niin ei tuo enää ole markkinointi kikka.

        Todennäköisesti sivustolla ei ole yhtään oikeaa naista, vain ainostaan sivun perustajan luomia feikkiprofiileja joiden turvin tyhmiltä miehiltä otetaan rahat. Miksi yksikään nainen liittyisi tuollaiseen palveluun josta kukaan ei ole kuullut?

        Jo googlen käänteinen kuvahaku paljastaa että suuriosa kuvista otettu ulkomaisilta nettisivuilta ja nimeksi on sitten pistetty Jenni, Miia, Marjukka yms.
        Pelkkää kusetusta koko sivusto.
        Ja keski-ikäiset miehet ovat vehje pystyssä luomassa tunnuksia. Kaikkia ei vain saisi päästää internettiin...


      • Hujari

        Jep, tuostahan oli juttu jokunen vuosi sitten Hesarissa tai jossain muualla. Miehet esittävät näillä sivustoilla naista ja saavat siitä palkkaa. Viestittelevät ja koukuttavat huijattavia. Jos huijattava alkaa epäillä tilanteen aitoutta, kun oikeaa yhteydenottoa venytetään loputyomiin, näitä on käsketty kiistämään huijaus. Moni ihminen ikävä kyllä rauhoittuu sillä, ja antaa huijata itseään vaikka vedätys vaikuttaakin mahdolliselta. Antavat kaikenlaisia verukkeita sille, miksi maksuton yhteydenotto ei onnistu. Olen muutamalle ulkomaiselle sivustolle syytänyt rahaa ja se on melkoinen häpeä yrittää vihjata, että maksuton viestittely olisi suotavaa. Psykologisesti ajateltuna siinä vetää päällensä tyhjätaskun leiman ja alkaa kokea huonoa omaa tuntoa ettei maksa kun on kerran saanut jotakin vastiketta. Näillä huijareilla on täysi ymmärrys niistä psykologisista jipoista, joka näihin maksullisiin palveluihin liittyy. On sairasta, että tällaiset menestyvät vuodesta.toiseen. Hinnalla voidaan myös luoda mielikuvia palvelun korkeatasoisuudesta. Mitä korkeampi hinta sitä helpommin saadaan koukutettua sen jälkeen kun on huijattava on saatu ylityämään kynnys.


    • Hölmöt.uskoo

      Tottahan huijaamista tapahtuu kaikkialla. iskuri ei ole mikään poikkeus. Kyllä vaan teitä miehiä sielläkin juksataan paljon feikkiprofiileilla. Näin saa vaimonne, naisenne, tyttöystävänne ja vakikumppaninne tiedot millaisia pukkeja olette. Älkää sitten ihmetelkö jos koti on joskus tyhjä kun palaatte sinne, tai yritätte palata. voihan olla kotinne lukotkin vaihdettu. Naiset osaa pitää silmänsä avoinna ja tutkia taustanne. Huijataan siellä rahannekin, tietysti.

    • posliinipupu

      Juu, takuuvarmasti luotettava sivu.. :D Tapaaminen varmaa ja taattua kuin heinän teko sade säällä.
      Sain kys.viestin yheltä pimulta.. :D

      Moi!


      Nimeni on elly :) Oon normaaliksi kauniiksi tytöksi aika omalaatuinen tai
      ainakin mulla on paljon haaveita harrastaa seksiä vanhempien miesten
      kanssa.. Joskus vähä ehkä enemmänkin pervoutta mukana! Oon vielä hetken
      opiskelija valmistun keväällä sosiaalialalle ja käyn 2 kertaa viikossa
      iltaisin raxissa duunissa etsaa vähän lisäliksaa.

      Mulla on meille valmiiksi tapaamisiin paikka, tässä melkein porin
      keskustassa kuukkarissa.. Tässä ratatakadulla, mulla on pieni
      "omakotitalo" kaksio missä voidaan pitää hauskaa :)

      Tässä musta muutamat kuva

      http://s8.postimg.org/r74g65vlx/ss_2016_02_29_at_02_57_0kuus.jpg

      http://s18.postimg.org/4eliowme1/ss_2016_02_29_at_02_57_4kahdeksan.jpg

      http://s23.postimg.org/3y7aadt63/ss_2016_02_29_at_02_58_2kolme.jpg

      Seksin suhteen tosiaan kuten jo aikaisemmin sanoin oon vähän tuhmempi
      tyttö, mulle voit ehdottaa melkein mitä vain mieleen tulee ja peppuun
      tykkään kans lievästi alistetusti.. :) ja tykkään ottaa suihin

      Käviskös sulle niin jos nyt tässä alkuviikon voitas vähän tutustua ja sit
      viikonloppuun mennessä sovittas jo tapaaminen?

      Haluun vähän tutustuu suhun ennen, kun oon muutenkin vähän ujo, mutta
      eiköhän tästä ihan kivaa tuu..

      https://www.ihmissuhteet.com

      Rekkaa ittes tonne sisään ja lisää mut kaveriks, löydät mut nimimerkillä
      "Nellys".. Tuolla pystytään kätevästä chattailemaan livenä, myös
      webkameralla jos sulta sellanen löytyy, en muutenkaan oikeen tykkää tästä
      sähköpostittelusta.

      Oon tuolla paikalla melkein joka ilta, myös tänään.. Oottelen sua <3

      Et näin, en taatusti lähe maksaan yhtikäs mitää ihmissuhteet.comille.. :D

    • no.thanks

      Iskurissa taitaa olla naiset maksullisia.
      Laitoin viestin naiselle ja hän vastasi että 150€/40min.
      Saan kyllä seksiä ilmaiseksikin joten en todellakaan maksa..

      • posliinipupu

        Maksettu on parempaa kuin ilmainen.. tai ainakin pitäisi..!
        Eipä siellä muita ole kuin maksullisia..!


      • höpöhöpö_
        posliinipupu kirjoitti:

        Maksettu on parempaa kuin ilmainen.. tai ainakin pitäisi..!
        Eipä siellä muita ole kuin maksullisia..!

        Onhan siellä niitäkin jotka hakee ihan tositarkotusella mutta nehän ei seksiä-heti-mulle-nyt ja muutenkin nirsoille miehille kelpaa.


    • piiskaajat

      haluan tavata piiskan merkeissä

    • dlllööh

      Vastaa vaan, on se totta. :) Uskomatonta tosiaan että hyväuskoisia löytyy edelleen vaikka joka paikassa toitotetaan huijauksista mutta tuollaiset aloittajan kaltaiset peräkammarin pojathan eivät näe näitä uutisia sinne peräkammariinsa..

      • kammarikaikille

        On se hyvä näitä etukammarin poikia on kuitenkin opastamassa takakammarin poikia. Siinä saa molemmat pojat hyvän mielen. Takakammarin poika saa siitä ettei tekisi virhettä naisen suhteen. Ja etukammarin poika hyvän mielen sen suhteen kuinka hyvältä sitä itse oikeasti näyttää. Voi sitten joka aamu olla aina entistä tyytyväisempi itseensä ja sehän vetää naisia puoleensa kuin kärpäspaperi takakammarin pojan pilttuussa.
        Etukammarissa on myös se hyvä puoli että siitä on suhteellisen lyhyt matka tosessa etukammarissa asuvien tyttöjen luokse.
        Tietysti harmittavinta tässä on se että tätä maailman viisautta ei löydy kuin jälkikäteen.
        Ilmeisesti nettiyhteydet etukammarista on sen verran hitaat ettei ne koskaan voi tavoittaa takakammaria ennenkuin se on myöhäistä.
        Mistähän muusta siellä etukammarissa iloitaan kuin muiden ihmisten virheistä, varmaan niistä naisten suuresta lukumäärästä omassa etukammarissa.


    • Wellnetti

      Olen siis mies. Kokeilin hakea naisseuraa ja miesseuraa. Vaikka miten hyvin ilmoituksen kirjoitin niin feikkejä kaikki. Oisko tossa joku kaupallinen mainos juttu vaan mielessä?

    • paljonnähnä

      Miekii laitoin joskus ilimootuksen iskurriin.
      Sielt vastas iha oikkee naenen,eikä mikä tahhaansa.
      Huastelttin jopa puhelimessa.
      Laetto kuviakki,ol "rekkamiehen rukkasta" , , ,"rämemajavvoo" , , , sekä "seittämän leivän uunnii" .

    • Iskurinainen

      Naisena yritin vastailla miehille, eipä ole tullut vastausta. Ja omaan ilmoitukseeni ei tullut yhtään vastausta, ei vaikka itse yritin itselleni vastata eri osoitteesta.
      Oiskohan joskus ollut ihan rehellinen palsta, mutta muuttunut ammatinharjoittajien paikaksi.

      • Anonyymi

        40360 on huijari, välillä ikä 51, sitten 63, seuraavaksi 70 ja sitten taas 49.Ei kannata vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40360 on huijari, välillä ikä 51, sitten 63, seuraavaksi 70 ja sitten taas 49.Ei kannata vastata.

        Niin on, varokaa iskuri 40360.
        Ikä vaihtuu joka ilmoituksessa, samoin paikkakunta ja kuvat, mistä lie kuvat, netistä?
        Ei kannata vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, varokaa iskuri 40360.
        Ikä vaihtuu joka ilmoituksessa, samoin paikkakunta ja kuvat, mistä lie kuvat, netistä?
        Ei kannata vastata.

        Varokaa, älkää haaskatko rahojanne 40360, ikä vaihtelee joka ilmoituksessa, nyt 53v viimeksi 72v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa, älkää haaskatko rahojanne 40360, ikä vaihtelee joka ilmoituksessa, nyt 53v viimeksi 72v.

        Tänään 38v pullukka Salo, eilen oli 5-kymppinen tämä 40360, vähän aikaa sitten oli 72v, iskuri on epäluotettava, älkää haaskatko rahojanne näihin kusetuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 38v pullukka Salo, eilen oli 5-kymppinen tämä 40360, vähän aikaa sitten oli 72v, iskuri on epäluotettava, älkää haaskatko rahojanne näihin kusetuksiin.

        Niin, ja tänään tämä 40360 ilmoittaja on 24v, Vantaa, vailla isällistä syliä, siis huijari, onkohan tämä iskuri mukana tässä?
        Oli miten oli niin ei kannata vastata tälle 40360.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja tänään tämä 40360 ilmoittaja on 24v, Vantaa, vailla isällistä syliä, siis huijari, onkohan tämä iskuri mukana tässä?
        Oli miten oli niin ei kannata vastata tälle 40360.

        Tänään 40360 iskurissa tosimielellä on taas 46 vuotias, älkää vaan erehtykö vastaamaan tälle vedättäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 40360 iskurissa tosimielellä on taas 46 vuotias, älkää vaan erehtykö vastaamaan tälle vedättäjälle.

        Tänään ilmoittaja 40360 on 52vuotias, joka päivä vaihtuu ikä, paikkakunta ja ulkonäkö, älkää vastatko, menee rahat hukkaan, iskuri on muuttunut täysin epäluotettavaksi.40360 on huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ilmoittaja 40360 on 52vuotias, joka päivä vaihtuu ikä, paikkakunta ja ulkonäkö, älkää vastatko, menee rahat hukkaan, iskuri on muuttunut täysin epäluotettavaksi.40360 on huijaus.

        Tänään iskuri 40360 on 18v, huijari mikä huijari.
        Täysin epäluotettava palvelu, ei kannata vastata, käyttää.


    • Anonyymi

      Se on oikeistolaisten business-chat.

    • Anonyymi

      42680 on 18 vuotias yhdessä ilmoituksessa, sitten seuraavassa onkin 34 vuotias, ihme kusetusta, ei kannata vastailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10557
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      70
      7374
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      64
      3719
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1847
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1392
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      355
      1348
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1285
    8. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1239
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1063
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      961
    Aihe