Apua eron käsittelyyn

Hajonnut

Seurustelin alle vuoden miehen kanssa ja olin todella onnellinen. Oon 22-vuotias nainen, ja kun tapasin miehen olin siitä päivästä asti elämäni onnellisimmassa tilassa. Aloimme virallisesti seurustelemaan vasta pari kuukautta sitten, tai oikeastaan emme edes puhuneet seurustelusta milloinkaan, se vaan oli molemmille selvää että muita emme halua emmekä enää tapaa. Mies oli unelmieni mies. Hauska, sosiaalinen, ihana, komea, täydellinen. Piti minusta huolen ja oli aina minulle hyvä ja rakas. Näimme suht harvoin ja tiesin että mies oli hyvin ahdistuvaa tyyppiä joten käsittelin häntä hellävaroen ja uskaltamatta puhua mitään kummoisempaa suhteestamme. Ja olin vallan onnellinen juuri niin. 2 viikkoa sitten olin edellen euforisessa onnen tilassa ja kaikki oli hyvin. Viikko sitten hän sanoi että häntä ahdistaa eikä enää halua olla tekemisissä. Sanoi kaikki kliseet: Et se oo sinä vaan minun päässä ongelma. Voidaan olla ystäviä. Ihankuin nämä tekisivät olostani mitenkään helpompaa. Tuska on kamala, kamalampi kuin uskoin. Tuntuu etten kestä olla. Enkä edes usko mihinkään ahdistus paskaan, ei kukaan hylkää toista jos vähän ahdistaa. siitä päästään yli, eikä luovuteta saman tien. Mutta syy mikä tahansa, näin se on. Minä en kelvannut enää. En voi olla kotonani, kaikki muistuttaa hänestä. Töissä käyminenkin on raskasta. Kertokaa joku millä konkreettisella keinolla on helpoin tapa joko saada hänet takaisin tai päästä tuskasta yli. Monesti tuska on ollut niin iso että jos olisi joku pilleri millä voisin nukahtaa enkä koskaan enää heräisi, niin olisin varmaan ottanut sellaisen. Tietenkään en normaalisti edes ajattelisi tällaista tekeväni mitenkään, siirtää nyt vain oma tuskani äidilleni. Mutta joku auttakaa. En voi puhua ystävilleni enempää, toistelen vaan samaa mantraa kuinka elämä tuntuu kamalalta ilman häntä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pwpwpwpw

      Usko vaan, että tuo menee ohi. Aikaa menee ehkä sen pari kuukautta. Jonain päivänä vain huomaat, ettei enää kiinnosta, tunne on hävinnyt jonnekin. Muista myös se tärkeä asia, että ellet kelpaa hänelle, ei hänessä ole mitään menetettävää, vaikka nyt niin luulet. Mitä tekisit sellaisella suhteella, joka ei sinusta aidosti välitä. Kuten sanotaan, kyllä meressä kalaa riittää!!! Joten uusia koukkuja vain virittelemään, ei se mies nyt mikään ylimaalinen olento ole, ettei sitä voi korvata...vieläpä sellaisella, joka sinusta välittää oikeasti. Älä tuhlaa elämääsi yhtään enempää surkutteluun, vaan vahvista itseäsi katsomalla tulevaisuuteen, älä menneisyyteen..kyllä se siitä...itsekin noita sydänsuruja aikanaan käsitellyt, enkä ketään heistä takaisin olisi ottanut enää..parempi tuli tilalle.

      • Hajonnut

        Kiitos tästä. Aloin taas itkemään, mutta oikeassa olet. Mutta helpottaisipa joku asia vain heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe