Mors!
Onko kellään kokemusta hiuspidennyksistä, jotka liimataan omien hiuksien juuriin ja kestävät muutaman kuukauden (en ole ihan varma)?
Sain sellaisen käsityksen niistä, että kun ne hiuslisäkkeet alkavat irtoilemaan päästä jonkun ajan jälkeen, niin ne jättävät kauheita solmuja omiin hiuksiin ja moni on joutunut leikkaamaan hiuksiaan juuri sen takia, koska ei saa solmuja millään auki...onko näin?
Kertokaa ihmeessä jos on jotain kerrottavaa, olen nimittäin harkinnut laittavani sellaiset omaan päähän =)
Kokemuksia liimattavista hiuspidennyksistä...?
7
82
Vastaukset 7
- ei-takkuunnu
Tarkoitat varmaan teippipidennyksiä. Itselläni on ollut monta kertaa. Oikein laitettuna ja tietysti oikein pidettynä niitä voi pitää 3-6 kk. Eivät ainakaan itselläni ole vaurioittanut hiuksiani. Tietysti niinkuin jo kirjoitin riippuu miten ammattitaitoinen ne laittaa ja itsestäsi miten hoidat hiuksesi.
- huolto2kkpäästä
Niitä pitää huoltaa ihan niinku ripsipidennyksiäkin, ei niitä voi laittaa muuta, kun yhdellä tavalla hiuksiin.
- Nekkuliz
Jos tarkoitat niitä kuumilla pihdeillä liimattavia, en missään nimessä suosittele. Teippipidennykset tai klipsipidennykset ovat parempi vaihtoehto. Liimattavat repivät hiusta kaikista eniten. Kaverilla oli kolmesti peräkkäin liimattavat pidennykset ja joutui sitten leikkaamaan tukan todella lyhyeksi kun hiukset menivät niin hirveään kuntoon. Mulla on ollut kans vähän aikaa sellaiset, mun hius oli kylläkin niin liukasta että tipit lähtivät vetämällä pikkuhiljaa irti hiuksesta mutta samalla hiukset katkeilivat.
Mulla on käytössä nykyään vaan klipsipidennykset, laitan tukkaan niitä muovisia pikku pompuloita 1/klipsi, joilla pidennykset pysyvät niin tukevasti paikoillaan, etteivät ne pääse repimään hiusta jos ne jäävät esim repun hihnan alle tms. Tukka ei ole pahemmin enää katkeillut. - kokeiltu
hiusliima haisee on sitten valkoista tai mustaa,kesto riippuu omasta hiuksesta.ei oikein mukavaa,,,laita micro ringejä ja ompele nauha ringeihin....
- mirahi
mistähän osoitteeat sais parhaat sinettipidennykset?
- Vartu
Rapunzel of swedenin on suorastaan aivan paskaa. Ei ole aitoa ainakaan omani vaikka niin väitettiin...
- ariel2
Mulla ainoastaan hyviä kokemuksia. Sinetit ollut kolme kertaa, joka kerta kestäny n. 3-4kk. Ilman huoltoa siis, en ole koskaan laittanut uusia putkeen. Hiukset toki hiukan kärsii, muttei mielestäni liikaa. Jonkuverran tullu katkenneita hiuksia muttei huomattavasti. Kaks kertaa ollut pidennyt jolloin sinettejä ollut paljon ja nyt kolmannella kerralla tuuhennos koska oma tukka oli jo pitkä. Aikaisemmin otin simply naturel pidennystö, nyt jotakin edullisempaa enkä huomanni laaduaaa mitään eroa. Hius ei erotu oman hiuksen seasta. Teippi varmaa olis kätevämpi mutten ole valmis huollosta maksamaan joka kuukausi sitä 70 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480