Hei ihmiset, osaako joku sanoa yläluomileikkauksen paranemisesta? MInulta otettiin nyt tikit pois, ja haavan toiseen päähän jäi ihmeellinen mustahko "möntti" siihen, missä musta tikkauslanka oli ollut. Ihan kuin olisi jäänyt vähän ihon sisälle lankaa. Näkyy ikävästi silmän sisänurkassa. Onko kellekään käynyt näin ja paraneeko se ikinä?
Hermostuttaa, että tuleeko näistä silmistä ikinä mitään, kun luomet punottavat kovasti ja arpi on ihan kirkkaan punainen. Leikkauksesta on 6 päivää.
Yläluomileikkauksessa olleet apua: tikkilanka
6
89
Vastaukset
- sinisilmä12
6 päivää leikkauksesta ja sä luulet että ne on jo parantuneet?
- Kirste
Malttia pikkuisen,siellä on tuossa vaiheessa mönttiä jos toistakin,pikku hiljaa alkavat näyttää ...ihan luomilta.Mulla oli samanlaista,mutta kannattaa odotella edes viikko vielä ! Asko Salmi leikkasi ja olen tosi tyytyväinen.
- Odota_rauhassa
Todennäköisesti se "möntti" on ommelreiän rupi. Kyllä se sieltä lähtee itsekseen pois. Ja vaikka olisi lankaakin, niin sekin tulee pois.
Minulla arvet punotti pari-kolme kuukautta ja turvotustakin oli lähes saman ajan. Puolen vuoden kuluttua alkoi olla huomaamattomat. - korjattu
Minulle jäi silmän ulkonurkkaan sellainen möntti, puolikkaan herneen kokoinen. Ei hävinnyt kuin vasta korjausleikkauksessa, jossa kävin 10 kk kuluttua leikkauksesta. Korjaus sujui hyvin ja parani n. kuukaudessa siistiksi.
- Onnetonihmettelijä
Kiitos vastaajille, kieltämättä on vähän hätähousumeininkiä. :)
Möntti on jo painunut aika lailla, vielä on sellainen enemmän tavallisen arven näköinen.
Ihmetyttää vaan, että luomi arven alapuolella (siis yläripsien yläpuolella) on hirmu punainen ja itse arpikin punottaa, mutta arven yläpuolella (kulmakarvojen alapuolella) on ihan tavallisen näköistä ihoa. Kai se on ihan normaalia, mutta kun katsoo alaspäin niin että koko luomi näkyy, niin on kauhean näköinen, kun yläosa on vaalean normaali ja alaosa ihan punainen.
Täytyy olla katselematta alaspäin, kun on ihmisten ilmoilla. No, eihän tässä ole vieläkään leikkauksesta kuin 1,5 viikkoa... - mkdladnkfslk
Minut leikattiin Virossa ja kahden viikon päästä oli luomet täysin kunnossa, missä ihmeessä sut on leikattu? Laitettiin yksi semmoinen pitkä tikkilanka per silmä ja ne kun otettiin pois olin tosi tyytyväinen. Nyt on luomet priimat, eikä mitään värieroja jäänyt, eikä muutenkaan leikkauksesta ole jäänyt merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358