Miten seurassa oleva nainen isketään?

ujomiesihanpihalla

Miten muka koskaan missään raflassa voi iskeä naista, kun nainen on raflassa aina joko muiden naisten kanssa tai porukan kanssa, jossa on miehiä ja naisia?
Miten voi yrittää iskeä sellaisen naisen, joka on vaikka naiskaverinsa kanssa raflassa? Ei siihen voi väliin mennä tyyliin "mene sinä toinen pois, koska olet ruma ja minä haluan yrittää iskeä tämän kaverisi".

Tai ehkä pitäisi enneminkin kysyä, että jos nainen on raflassa jonkun muun/muiden seurassa, niin miten niistä muista pääsee eroon ja pääsee olemaan naisen kanssa kaksistaan?

En uskalla koskaan lähestyä raflassa ketään naista, kun naiset ovat aina jonkun toisen seuraassa eikä siihen voi mielestäni mennä väliin ja jos meneekin, niin ennemmin tai myöhemmin pitäisi päästä siitä toisesta eroon.

4

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoitelappu

      Miten niin siitä toisesta pitää päästä eroon? Isketkö siis vain siinä mielessä, että haluat päästä yöksi panemaan?

      Olen itse nainen ja aika rohkea luonteeltani. Siltikin koen hankalaksi mennä kenellekään baarissa tmv juttelemaan, kun miehetkin ovat usein laumassa. Ja aika harvoin käyn baarissa. Olenkin miettinyt, onko aivan epätoivoista käydä nakkaamassa kiinnostavan näköiselle miehelle paperilapulla s.postiosoite tai/ ja puh.nro. Mitä olet itse miehenä mieltä tästä? Olisitko imarreltu vain pitäisitkö naista epätoivoisena/ ääliönä? Ja etenkin jos mies on kavereidensa kanssa, seuraako siitä sitten se, että naiselle nauretaan ja yht.tiedot menevät siksi roskiin, vaikka kyseinen mies saattaisi olla jopa kiinnostunutkin? Ts estääkö ryhmäpaine
      ottamasta yhteyttä?

      • Thumbs.up

        "Olenkin miettinyt, onko aivan epätoivoista käydä nakkaamassa kiinnostavan näköiselle miehelle paperilapulla s.postiosoite tai/ ja puh.nro. Mitä olet itse miehenä mieltä tästä? Olisitko imarreltu vain pitäisitkö naista epätoivoisena/ ääliönä?"

        Tällaisen aloitteen minä miehenä haluaisin, olisi todella kätevää tuollainen!
        En ymmärrä miksi naiset pelkää niin kovasti olevansa epätoivoisia tai tyrkkyjä.


      • osoitelappu

        No itse pelkään siksi, että on ollut vaikeuksia saada miestä pysyvään suhteeseen, kun ne katoaa siinä vaiheessa kun niille näyttää tunteensa. Ts. pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa saalista, enkä osaa.


    • mies----

      Mitä jos baarissa pyörisi se yksinäinen mies? Menisikö kukaan tätä "iskemään"? Olen saanut vähän sellaisen kuvan, että yksin nököttävä mies ei ole mitenkään kiinnostava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe