Miten muka koskaan missään raflassa voi iskeä naista, kun nainen on raflassa aina joko muiden naisten kanssa tai porukan kanssa, jossa on miehiä ja naisia?
Miten voi yrittää iskeä sellaisen naisen, joka on vaikka naiskaverinsa kanssa raflassa? Ei siihen voi väliin mennä tyyliin "mene sinä toinen pois, koska olet ruma ja minä haluan yrittää iskeä tämän kaverisi".
Tai ehkä pitäisi enneminkin kysyä, että jos nainen on raflassa jonkun muun/muiden seurassa, niin miten niistä muista pääsee eroon ja pääsee olemaan naisen kanssa kaksistaan?
En uskalla koskaan lähestyä raflassa ketään naista, kun naiset ovat aina jonkun toisen seuraassa eikä siihen voi mielestäni mennä väliin ja jos meneekin, niin ennemmin tai myöhemmin pitäisi päästä siitä toisesta eroon.
Miten seurassa oleva nainen isketään?
4
92
Vastaukset
- osoitelappu
Miten niin siitä toisesta pitää päästä eroon? Isketkö siis vain siinä mielessä, että haluat päästä yöksi panemaan?
Olen itse nainen ja aika rohkea luonteeltani. Siltikin koen hankalaksi mennä kenellekään baarissa tmv juttelemaan, kun miehetkin ovat usein laumassa. Ja aika harvoin käyn baarissa. Olenkin miettinyt, onko aivan epätoivoista käydä nakkaamassa kiinnostavan näköiselle miehelle paperilapulla s.postiosoite tai/ ja puh.nro. Mitä olet itse miehenä mieltä tästä? Olisitko imarreltu vain pitäisitkö naista epätoivoisena/ ääliönä? Ja etenkin jos mies on kavereidensa kanssa, seuraako siitä sitten se, että naiselle nauretaan ja yht.tiedot menevät siksi roskiin, vaikka kyseinen mies saattaisi olla jopa kiinnostunutkin? Ts estääkö ryhmäpaine
ottamasta yhteyttä?- Thumbs.up
"Olenkin miettinyt, onko aivan epätoivoista käydä nakkaamassa kiinnostavan näköiselle miehelle paperilapulla s.postiosoite tai/ ja puh.nro. Mitä olet itse miehenä mieltä tästä? Olisitko imarreltu vain pitäisitkö naista epätoivoisena/ ääliönä?"
Tällaisen aloitteen minä miehenä haluaisin, olisi todella kätevää tuollainen!
En ymmärrä miksi naiset pelkää niin kovasti olevansa epätoivoisia tai tyrkkyjä. - osoitelappu
No itse pelkään siksi, että on ollut vaikeuksia saada miestä pysyvään suhteeseen, kun ne katoaa siinä vaiheessa kun niille näyttää tunteensa. Ts. pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa saalista, enkä osaa.
- mies----
Mitä jos baarissa pyörisi se yksinäinen mies? Menisikö kukaan tätä "iskemään"? Olen saanut vähän sellaisen kuvan, että yksin nököttävä mies ei ole mitenkään kiinnostava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569