a) olet siinä komea/kaunis
b) kuva on hauska
c) kuva on riittävän sumea tai epäselvä
d) esittelet kuvassa kumppaniasi /lapsiasi/lemmikkiäsi
e) siinä ei näy sinua
f) kuva kuvastaa sinun luonnettasi
g) joku muu, mikä?
Millä perusteella valitset facebook-kuvasi?
13
<50
Vastaukset
- määmy
Ku edustan myös sukuain, asiallinen. Kansifotona perheemme
Rytmiblondeil foto & kansifotona bändi
Blogeis pilke simmus
Firmassain toine osakas & mä. Kansifotos henkilökunta
Puolison firmas logo & kansifotos henkilökunta - Kettujakoira
4000 fb kaveria ;)
- Pitkätukka_46v
Saatan laittaa facebookkiin kuvani, jos kerrankin joku saa otettua musta sellaisen kuvan, että näytän mielestäni suht edustavasti itseltäni. Enpä ole kovin usein kuvia sinne lisäillyt.
Vastaan siis, että fb-kuvani ovat tyylin f omakuvia. - kuvarunoilija
intui...jne mukaan
- rehellinenvastaus
c) Kun saan kuvan ylivaloitettua riittävästi, se voi kelvata. Lisäksi meikkiä pitää olla paljon, että siedän naamaani epäselvässä valokuvassa. Eikä hymyilevää kuvaa, minulla on huonot hampaat, niitä ei saa nykyään yhtään. Tai sitten riittävän kaukaa otettu kuva, jossa seison asennossa, jossa en näytä liian lihavalta, aina joskus onnistuu. Minulla on pystynenä ja kaksoisleuka, joten yläkulmasta että sieraimet ja leuat eivät näyt.
- scrg
tietenkin äf ja bee niin kuin facebook. Mutta jos kuva on minun mielestäni hauska ja kuvastaa luonnettani, niin tekeekö se sitä jonkun muun mielestä? En tiedä. Sitä ne saavat kuitenkin katsella jos jotain kirjoitan. Harvemmin kirjoitan. Oksennan teille.
Noista vissiin eniten f). Paremminkin kyllä mielentilaa. Kesällä kesäisempi kuva itsestä, syksyllä syksyn värejä tai jotain. Luonnettani en osaa kyllä kuvalla kertoa. Onko ihmisellä edes joku yksi vakioluonne? Hyvä luonne niinkuin koirilla..? :P
Mielentilaa sikäli, että joskus otan kuvan, jossa näkyy vaikka sen hetken fiilis mielestäni jotenkin, tyyliin: elämä voittaa, jee, on kesä tms. Mieluiten kai joku suht positiivinen.
Nyt fb.ssä on sellainen kuva kylläkin, jonka yks työkaverin tapainen otti ja sanoi, että se kuvastaa hyvin mun tyyliä. Ja että tuli hyvä ilme ja käski laittaa johonkin. Laitoin sit, vaikka musta mulla on siinä liikaa silmämeikkiä ja ilmekin jotenkin liian haavoittuvainen tai jotain. Mutta olkoon niin kauan, kunnes keksin jotain tilalle. Joku teiniangsti-kuva vois olla joskus hyvä..Harmi, että teiniajoilta ei ole säilynyt niitä kaikkein hirveimpiä.Viimeksi ihan reilu kuva ja iso eikä aikaakaan kun toinenkin tytteli uskalsi piilosta tulla. Noh en ole enää ircissä ei isäntä kestänyt kun alkaa tulemaan miehiltä viestejä. Vaikka itse toivoin pysyvän seinäkukkasena chatissa.
Halusin nähdä miten ihmiset kirjoittelee.- Mikä_VEISPUUKKI---
.
"Onko se jotakin #SYÖTÄVÄÄ#"
har!11
. aa, bee ja äf
joskus myös gee, eli mikä sopii kansikuvan kanssa.f) kuva kuvastaa luonnettani
- tuulisetaivuttikoivun
Samantapainen pallopää, kuin aloittajalla ja kansikuvana tikkurilan värikartasta kopsatut harmaat sävyt. Elikkä f
- Mustapapana
Minun pitää näyttää kuvassa siedettävältä ja tunnistettavalta. Mielellään sellainen kuva, joissa olen harrastusteni parissa. Kuvan ja taustakuvan pitää kuulua yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962