Amiko henkilöstövuokraus

Lahtisieltonhyvälähtee

Onko kokemusta firmasta? Tuleeko palkat ajallaan yms?

69

13858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varokaaihmeessä

      Kyseinen firma purki kaverin työsopimuksen, koska hän ei suostunut jälkeenpäin allekirjoittamaan uutta työsopimusta, jossa olisi ollut uusi koeaika. Alkuperäisessä ei ollut. Asia on menossa eteenpäin parhaillaan laittomana työsuhteen purkuna. Kannattaa pysyä kaukana tästä firmasta.

    • jupusa

      Haloo!..purki kaverin sopparin..suostunut JÄLKEENPÄIN allekirjottaan...kuullostaa siltä et allekirjoittanut on töpänny iha vitusti ja jakaa täällä järjettömän kommentin!

    • ensuosittele

      Päivä töissä, ei mitään opastusta. Illalla soitto, huomenna ei tarvii tulla.

      • opettanutko

        oliko siis niin ettet osannut toivottua työtä eikä kukaan opettanut?


      • Anonyymi

        Näin käy kun antaa kavereille ja kaverin kavereille työt. Miksette palkkaa ammattitaidon perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käy kun antaa kavereille ja kaverin kavereille työt. Miksette palkkaa ammattitaidon perusteella?

        Vinkkinä että henkilöstövuokrausyritykset välittävät työntekijöitä yrityksille.
        Yritykset opastavat työssä...

        Vuosia käyttänyt erivuokrafirmoja


    • hoppeee

      Ei töitä tarjoo ainakaa tääl päi.

    • Maazouh

      Minulla vain pelkkää hyvää sanottavaa. Töitä on tarjolla (Helsinki/Vantaa) Hommat hoituu hyvin ja palkat tulee ajallaan.

      • Maazouh

        Sori, oon ihan alaisena töissä. :) Oon pahoillani jos oon vuokrafirmalla töissä, mutta enpähän hebgaa työttömänä elämässä tuilla. :)


      • VVCD

        Olet myös mukana ajamassa alas normaalien duunarien palkkoja ja työehtoja! Vuokratyöläiset, etenkin vuokratyöfirmat on työelämän haisevin paskakasa. Toivottavasti et koskaan pääse normaaliin yritykseen töihin vaan olet lopun elämääsi vuokrapuljussa alipalkattuna


      • Maazouh

        Selvä 😂😂😂


      • Anonyymi
        VVCD kirjoitti:

        Olet myös mukana ajamassa alas normaalien duunarien palkkoja ja työehtoja! Vuokratyöläiset, etenkin vuokratyöfirmat on työelämän haisevin paskakasa. Toivottavasti et koskaan pääse normaaliin yritykseen töihin vaan olet lopun elämääsi vuokrapuljussa alipalkattuna

        voe tsiisus.... vai tekevätkö palvelusta yhteiskunnalle kuitenkin palkastasi viis


      • Anonyymi
        VVCD kirjoitti:

        Olet myös mukana ajamassa alas normaalien duunarien palkkoja ja työehtoja! Vuokratyöläiset, etenkin vuokratyöfirmat on työelämän haisevin paskakasa. Toivottavasti et koskaan pääse normaaliin yritykseen töihin vaan olet lopun elämääsi vuokrapuljussa alipalkattuna

        Työmarkkinaosapuolien ja lainsäätäjän paikka korjata asia, jos vuokratyö on jotain ikävää, jota ei saisi olla olemassa.
        Itsekin teen vuokratyötä, mutta sikäli olen tyytyväinen, että työkohde on vuosia pysynyt samana. Liksat saan ajallaan, työkohteessa on hyvä meininki.
        samalla tavalla työtä se on vuokratyö, kuin mikä muukin työ. Erona se että vuokraava firma maksaa hieman täppiä sille jonka takana työntekijä on. Jos ei halua palkata omiin leipiinsä ihmistä tekemään sen työn, niin järjestelyhän on sille työntekijää vuokraavalle mainio.
        Jos milloin ei miellytä jälki tai tulos, niin kilauttaa vaan työntekijän työnantajalle että kaveri ei pelitä, pistäkää osaavampi sieltä/riuskempi.
        Oma työnantani hoitaa lakisääteiset velvoitteet, eikä ole tarvinnut asioista kiistellä. Homma toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmarkkinaosapuolien ja lainsäätäjän paikka korjata asia, jos vuokratyö on jotain ikävää, jota ei saisi olla olemassa.
        Itsekin teen vuokratyötä, mutta sikäli olen tyytyväinen, että työkohde on vuosia pysynyt samana. Liksat saan ajallaan, työkohteessa on hyvä meininki.
        samalla tavalla työtä se on vuokratyö, kuin mikä muukin työ. Erona se että vuokraava firma maksaa hieman täppiä sille jonka takana työntekijä on. Jos ei halua palkata omiin leipiinsä ihmistä tekemään sen työn, niin järjestelyhän on sille työntekijää vuokraavalle mainio.
        Jos milloin ei miellytä jälki tai tulos, niin kilauttaa vaan työntekijän työnantajalle että kaveri ei pelitä, pistäkää osaavampi sieltä/riuskempi.
        Oma työnantani hoitaa lakisääteiset velvoitteet, eikä ole tarvinnut asioista kiistellä. Homma toimii.

        Tuskin olet amikon palveluksessa?


      • Anonyymi
        VVCD kirjoitti:

        Olet myös mukana ajamassa alas normaalien duunarien palkkoja ja työehtoja! Vuokratyöläiset, etenkin vuokratyöfirmat on työelämän haisevin paskakasa. Toivottavasti et koskaan pääse normaaliin yritykseen töihin vaan olet lopun elämääsi vuokrapuljussa alipalkattuna

        Miksi kerrot näin asiasta ilkeä ja tyhmä ihminen. Kaikki ei edes halua käytä töissä 11 kk ja vaan 1 kk loma. Katsoa päivästä päivä ja vuodesta toiseen samaa jengiä työpaikalla. Varsinkin jos aina ei sattu olemaan kovin hyvä porukkakaan.
        Vuokrafirmassa töissa olleessa on joustavuus ja vaihtelevuus työelämässä paljon suurempi. Joillekin sopii, joillekin ei!


      • Anonyymi
        VVCD kirjoitti:

        Olet myös mukana ajamassa alas normaalien duunarien palkkoja ja työehtoja! Vuokratyöläiset, etenkin vuokratyöfirmat on työelämän haisevin paskakasa. Toivottavasti et koskaan pääse normaaliin yritykseen töihin vaan olet lopun elämääsi vuokrapuljussa alipalkattuna

        Epätoivoisessa asemassa ja valtarakenteiden pohjalla olevat työnhakijat eivät aja kenenkään palkkoja alas.

        Valta-asemassa olevat porvarit niitä palkkoja alas ajavat, koska ainoastaan heidän valta-asemansa mahdollistaa sen. Kaiken lisäksi työntekijöiden palkkojen alas ajaminen on nimen omaan heidän oman pohjattoman ahneutensa mukaista toimintaa, joten ainoastaan porvareilla on oikea motiivi siihen.

        Sinä olet typerä idiootti. Olet omaa riistoasi ja hyväksikäyttöäsi puolustava lammas. Olet täysin sokea porvareiden valta-asemalle, ja syytät työntekijöiden kurjistuvasta asemasta kaikista epätoivoisimmassa ja voimattomimmassa asemassa olevia työntekijöitä.


    • härmäläinennn

      Ei oo tästä puljusta ainoataakn työtarjousta tullut.

    • syrjällään

      Ovat töissä mutta eivät vastaa puhelimeen, vaikka ei ole muutakaan tehtävää.

      • Anonyymi

        Lupaavat aina soittaa, mutta koskaan eivät soita. Lupauksia vain.


    • kysymyksiä

      Saako Amiko kertoa kolmannelle osapuolelle ansioluetteloni asioita tai puhelimessa kerrottuja tietoja? Kolmas osapuoli ei ole yrityksessä töissä.

    • Uuuppapuuppa

      Sain potkut

      • somekuntoon

        Jos et alussa saa työtä tuolta, et tule jatkossakaan saamaan. Haastattelevat kyllä huvin vuoksi useita kertoja vuoden sisään mutta uudet hakijat ovat ensi sijalla.

        Sosiaalinen status jos on kunnossa, yritä ihmeessä. Se on rekrytoiville tärkein asia.


      • eeyhkju

        Amiko ei ainakaan vastaa mitään niille jotka eivät tule valituksi. Raukkamaista.


    • dgerklerghj

      Suoraan yritykseen hakemalla pääsin töihin. Amikon kautta hain samaa paikkaa ja sanoivat vain siellä että he laittavat cv:n yritykselle, mutta eivät voi luvata mitään.

    • Anonyymi

      Tukee Fc Lahtea.

    • Anonyymi

      Palkat on maksanut ajallaan, mutta kunnon työvaatteita on turha odottaa saavansa. Sain asiakas firmasta 2 T-paitaa ja 2 collegepaitaa. Lähettivät minulle Amikolta Cervan turvakengät joiden hinta 35,60€, näitä ei voinut käyttää. Pohjalliset kurtussa uusissa kengissä sillain, että muodostivat piikin kantapäähän. Pohjat kovaa kumia, eivät taivu ja sisäpuolelta montulla keskeltä. Näitä käyttämällä saa joko selän tai jalat siihen kuntoon et on viikon päästä saikulla. Työhousut sain kinuamalla, kun kysyin et pitääkö työt tehdä munasillaan.

      • Anonyymi

        Joo tuo on täysin totta. Juurikin nuo paskat cervan turvakengät, 1paita 1 takki ja yhdet housut. Saumat ratkennut ensimmäisen kuukauden jälkeen vetoketju rikki jne. Ja onneksi oli kunnollinen kypärä itsellään , se minkä amiko antoi painaa varmaan kilon enemmän kun se oma, vähänkö käy niskoihin, ostaa työvarusteet varmaan jostain puuilon tai bilteman alennuskorista, ne meinaa ettei tommoset paskapalkkaiset vuokraduunarit parempia tarvi.


      • Anonyymi

        Hei minkä toimistomme kautta olet ollut töissä. Otan nuo työkenkä merkit ja laadut tutkittavaksi heti huomenna. On myös ensiarvoisen tärkeää saada sukukalleudet peitettyä.
        Avaan työntekijöillemme ensiviikolla palaute s-posti osoitteen jonne olisi hyvä lähettää Ajatuksia mitä pitää kehittää, palautetta jos kokee saaneensa huonoa tsi jopa hyvääpalautetta yms. Terveisin Yrittäjä


    • Anonyymi

      Valitettavan asiatonta touhua, eivät osaa neuvoa työsuhde kysymyksissä, kehottavat googlailemaan. Ei mitään hr osaamista tai tukea. Työsuhteet tuntuvat olevan vaan iso vitsi vaikka työntekijöille merkkaavat ailas paljon...

    • Anonyymi

      Ihan perseestä koko touhu, palkat tulee kyllä ajallaan mutta aina jotain puuttuu ja saa soitella sinne palkanlaskentaan ja ruikuttaa. Ja tosiaan niinkun muutkin on tässä ketjussa kertoneet että kunnollisia työvaatteita (saati useampia) tästä paskafirmasta on ihan turha odottaa, omia joutuu suurimmaksi osaksi käyttämään jis ei asiakasfirmasta satu saamaan, ja tietysti vielä itse pitää ne pestäkin , en suosittele tätä firmaa yhtään kelleen.

      • Anonyymi

        Laitatko minulle ystävällisesti spostia mitä on mielestäsi tapahtunut, kenen tai keiden kanssa. Olen hyvinkin kiinnostunut työntekijöitteni hyvin voinnista. Terveisin yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko minulle ystävällisesti spostia mitä on mielestäsi tapahtunut, kenen tai keiden kanssa. Olen hyvinkin kiinnostunut työntekijöitteni hyvin voinnista. Terveisin yrittäjä.

        Ai sinäkö olet se tyyppi joka lähetti virolaisia meidän mökkireitille yhteysvenettä pyörittämään. Eivät puhuneet sanaakaan suomea tai svenska. Kiitos vaan näistäkin ammattilaisista


    • Anonyymi

      Huono firma, suurin osa venäläisiä tai virolaisia työmiehiä mitä tämä välittää, ainakin rakennusalalla.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä olen erimieltä ja ihan näin yrittäjänä. Kerro vaikka ihan avoimesti kuka olet ja mihin kohteisiin olemme venäläisiä yms välittäneet. Voit myös lähettää minulle ihab spostia mikä sinua harmittaa tai tulla toimustolle moukkaamaan. T, Yrittäjä


      • Anonyymi

        Kumma juttu jos ette edes itse tiedä minkä maalaisia ukkoja välitätte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä olen erimieltä ja ihan näin yrittäjänä. Kerro vaikka ihan avoimesti kuka olet ja mihin kohteisiin olemme venäläisiä yms välittäneet. Voit myös lähettää minulle ihab spostia mikä sinua harmittaa tai tulla toimustolle moukkaamaan. T, Yrittäjä

        Hoono soomi porukkaa.täynä koko firma.paskin työn välitys firma kokemus puhuu.puolesta.tälläiset firmat ovat työ.elämän.syöpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoono soomi porukkaa.täynä koko firma.paskin työn välitys firma kokemus puhuu.puolesta.tälläiset firmat ovat työ.elämän.syöpä

        Juurikin näin. Kaikenmaailman Ryssiä , Polakkeja ja muita Turakkeja ne sieltä välittää. Niitä on vielä helpompi kusettaa kun suomalaisia, ne kun ei ymmärrä mistään mitään niin voi vetää välittäjä liiveihinsä kaikki minkä kehtaa. Ryssä tekee alipalkallakin töitä.


    • Anonyymi

      Enersense(värväämö) kiertäkää kaukaa

      • Anonyymi

        Ihan itse omistan yhtiön ja emme ole kenenkään värväämö. Tervetuloa toimistolle keskustelemaan mikä sinua oikeasti harmittaa. Terveisin yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse omistan yhtiön ja emme ole kenenkään värväämö. Tervetuloa toimistolle keskustelemaan mikä sinua oikeasti harmittaa. Terveisin yrittäjä.

        Höpö höpö sinä mikään yrittäjä ole ja jos olet niin kirjoittamasi perusteella et kovin pätevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse omistan yhtiön ja emme ole kenenkään värväämö. Tervetuloa toimistolle keskustelemaan mikä sinua oikeasti harmittaa. Terveisin yrittäjä.

        No kerro nimesi niin tulen käymään ihan paikan.päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse omistan yhtiön ja emme ole kenenkään värväämö. Tervetuloa toimistolle keskustelemaan mikä sinua oikeasti harmittaa. Terveisin yrittäjä.

        Niin, miksi et kerro nimeäsi ? Ja osoistetta mille toimistolle tullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse omistan yhtiön ja emme ole kenenkään värväämö. Tervetuloa toimistolle keskustelemaan mikä sinua oikeasti harmittaa. Terveisin yrittäjä.

        Yrittäjälle vaan terveisiä että voisi hankkia sinne toimistolleen muutakin kun niitä pilipali-ukkoja 🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjälle vaan terveisiä että voisi hankkia sinne toimistolleen muutakin kun niitä pilipali-ukkoja 🖕

        Kaikenmaailman jonnet ja veetit jobbailemassa


    • Anonyymi

      Olin Amikon palveluksessa lähes vuoden , montaa tiliä ei sen aikana tullut mistä ei olisi tarvinu palkanlasketaan soittaa kun jotain puuttui. Ja päästyäni suoraan asiakasyrityksen kirjoille töihin , niin olipa todella yllättävää että kaikki lomarahat yms . yritti amiko pimittää , no kyllähän ne nekin maksoi kun asiasta huomautti. Eihän nuo nyt kaikki voi olla vahinkoja, tai sitten on erittäin huolimatonta henkilökuntaa toimiston puolella. Kun olen kysellyt muilta jotka on kyseisen firman kautta aiemmin olleet töissä niin ihan sama juttu kaikilla. Varmaan palkanlaskijat opetettu siihen että yrittäkää jättää aina jotai maksamatta jos ne tyhmät vuokratyöläiset ei vaikka huomaa, jaetaanko toimistossa sitten joulubonuksia niistä kauden päätteeksi vai kääriikö iso johtaja nekin liiveihinsä. Onneksi ei tarvitse enää olla tuolla töissä, ja sanon kaikille ketkä tonne aikoo että miettikää kaksi tai kolme kertaa ennekö menette.

      • Anonyymi

        Kuinkas ollakkaan, niin minulta jättivät ylityöt maksamatta. Kun soittelin ja kyselin asiasta, alkoi hyökkäys heti. Eli puhua palpatettiin vain päälle kaikenmaailman pykälistä ym, yritettiin niin sanotusti saada duunari hiljenemään ja tuntemaan olevansa väärässä.. Kas kummaa lopputilin otettuani parin kuukauden päästä duunikaveri soitti ja kyseli olinko saanut jo saatavani, sillä minun jatkajaltani olivat jättäneet myös ylityöt maksamatta. Älkää missään nimessä menkö töihin tän kusetus firman kautta!! Nyt oikeuden kautta mentävä, että saat ne ropot jotka olet pitkillä päivillä itse tienannut!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas ollakkaan, niin minulta jättivät ylityöt maksamatta. Kun soittelin ja kyselin asiasta, alkoi hyökkäys heti. Eli puhua palpatettiin vain päälle kaikenmaailman pykälistä ym, yritettiin niin sanotusti saada duunari hiljenemään ja tuntemaan olevansa väärässä.. Kas kummaa lopputilin otettuani parin kuukauden päästä duunikaveri soitti ja kyseli olinko saanut jo saatavani, sillä minun jatkajaltani olivat jättäneet myös ylityöt maksamatta. Älkää missään nimessä menkö töihin tän kusetus firman kautta!! Nyt oikeuden kautta mentävä, että saat ne ropot jotka olet pitkillä päivillä itse tienannut!!

        Kyllä pitäisi saada kuriin tuommoiset kusettajavuokrafirmat .


      • Anonyymi

        Tarkkana pitää olla, aina jotain puuttuu tilistä.


    • Anonyymi

      Sopimukset ja terveyspalvelut erittäin huonoa.

      • Anonyymi

        Omalla ilmoituksella ei saa olla sairaana, aina pitää olla lääkärin todistus. Sairaan juoksuttamista !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla ilmoituksella ei saa olla sairaana, aina pitää olla lääkärin todistus. Sairaan juoksuttamista !!!

        Ylimielinen ämmä haasttatelijana täysin onnetton tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielinen ämmä haasttatelijana täysin onnetton tapaus

        Mitä sanoi?


    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta ja erittäin huonoa toimintaa toimistolla, ammattimaisuus kaukana!

      • Anonyymi

        Kerro mikä mättää? Pitäis duunia katella ja ainakin boltilla kaikki toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mikä mättää? Pitäis duunia katella ja ainakin boltilla kaikki toimii

        Miksi et sitten hae töitä Boltilta?


    • Anonyymi

      Saako täältä hyvää liksaa esim purkutyöstä tms tai varastohommista?

      • Anonyymi

        Frendiltä kuulin että maksaisi paljon yli tessin ainakin raksa ja varastohommista. Purkuhommista luulisi saavan saman kun raksalta. Vois vaihtaa itekin amikolle kuhan loppu soppari boltilla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Frendiltä kuulin että maksaisi paljon yli tessin ainakin raksa ja varastohommista. Purkuhommista luulisi saavan saman kun raksalta. Vois vaihtaa itekin amikolle kuhan loppu soppari boltilla🤔

        Paljo on varaston tessi ja paljon malsaa amiko sen yli???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo on varaston tessi ja paljon malsaa amiko sen yli???

        Kirjoitustaitoisille malsaa enemmän


    • Anonyymi

      Kaikki vuokrafirmat ovat täyttä paskaa duunarille.

      • Anonyymi

        Juuri noin barona ym samas jätettä tosityöntekijälle


    • Tarvin varastomiestä ja palkkasin Amikolta. Firma hoiti hyvin ja sain varastomiehen lyhyellä varoitusajalla. Varastomies osoittautui riippuvaiseksi puhelinpeleistä. Ei auttanut pyynnöt; Voisitko, tulisiko, tee, joutuin nyt, pitää tehdä, lopuksi piti todeta et tee töitäsi ja joudun sanomaan sinut irti. Puhelinexpertti totesi ettet sinä minua käskenyt kun mun pomo on Amiko. No, kutsuin "pomon" paikalle ja varastomis ei voinut keskeyttää lempiharrastustaan joten "pomo" totesin mies heti vaihtoon. Seuraava olikin tosi hyvä ja sain pitää hänet töissä niin kauan kun firmamme oli paikkakunnalla. Tosin tämä edellinen oli myös hankala saada pois välittäjältään, mutta onneksi laki on yrittäjänkin puolella ja nyt näitä työpaikan sivupisneksiä harrastavia työntekijöitä saa helpommin irtisanottua, kun todella firmatkin kärsii taloudellisesti tyhjäntoimittajista. Amiko hoiti hyvin työntekijänsä irti ja palkkasi todella hyvän työntekijän tilalle ja siitä suuri kiitos myös firmamme tulos parani. Hyvät, ahkerat työntekijät ovat kysyttyjä ja ilo tehdä työtä yhdessä sekä mielellään pitää kiinni taitavista ja ahkerista työntekijöistä. Kiitos Amikolle ja voimia teidän omillekin työntekijöille, jotta jaksatte välittää firmoille ammattinsa osaavia työntekijöitä. Kiitos vieläkin!

    • Anonyymi

      Kokemuksia amiko Oy tampere??

    • Anonyymi

      Tavarat sain housut talvitakki tepaita ja kolitsin kypärän mut ei töitä kuukauten.mut onhan tossa mulla töitä.

    • Anonyymi

      Siis on töitä amikon kautta vai ei?

      • Anonyymi

        En tiedä. Kannattaa soittaa amikolle ja kysyä jos ei tiedä saiko töitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kannattaa soittaa amikolle ja kysyä jos ei tiedä saiko töitä

        Soitin, oli numero varattu😩


    • Anonyymi

      Nykyään vuokrafirmat kalastelee ihmisten yhteystietoja, mitään työtä siis ei ole oikeasti tarjolla

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe