siinä on kitaristien kitaristi,tekniikka niin hallussa että,,,master yngwie hallitsee kitaristien korkeamman tietoisuuden,me fanit olemme transtietoisuudessa hänen kanssaan,hienoa taidetta on taas luvassa vuonna 2005 kun master yngwieltä ilmestyy uusi teos unleash the fury,kappaleita on niinkin paljon kuin 19,mikä elämys minua odottaakaan,,ah,,
master yngwie johann malmsteen
15
1592
Vastaukset
- raah
Levyllinen ynkkää on yhtä helvettiä ;#! Tilulilu-hevin ystäville kai hienoa, mutta muille hirrrveetä. Enkä tuosta soittotekniikastakaan nyt niinkään hehkuttaisi...
- OoPee
Saatanan Ääliö,ynkkä on kuule yks maapallon teknisimpiä kitaristeja ja on yhdistäny klassisen kitaran raskaan rockin kitaraan -mikä oli muuten myös randy rhoadsin tavoit mutta kuoli ennen kuin onnistui- ja sen laulu ääni on kans hyvä.
mutta makunsa kullaki
- heavy.kirjaimellisesti
Massasta poikkeavaksi Yngwien eriyttää jopa rockmaailmaan poikkeuksellinen ylimielinen asenne ja ylikorostunut ego.
Ja huomiota herättävä ylipaino.
Ei ollenkaan niin hyvä kitaristi kuin
on vastaavasti läski ja leuhka.- OoPee
Voit Olla hilijaa
- thegodofallmortal
Yngwie on varmaan just niitä tyyppejä joita jengi joko vihaa tai rakastaa, mut tollaset kommentit kuten: "Ei ollenkaan niin hyvä kitaristi kuin
on vastaavasti läski ja leuhka". On täysin lapsellisen turhia ja aivan perusteettomia.
Kukaan maailmassa ei ole se paras kitaristi. Mutta jos ajatellaan tekniikkaa, nopeutta, sävellyskykyä ynnä muuta. niin kyllä se Yngwie on maailman kymmenen parhaan kitaristin joukossa. Turha haukkua kitaristia jos ei musasta tykkää. Olis kyllä mielenkiintoista jos Yngwie singottais aikakoneella menneisyyteen. Se olis esim. Barokki aikakaudella voinu olla suurikin säveltäjä nimi. uskoisin näin. - joo
Niin....onhan yngstä SAIRAAN NOPEE mutta ei tule koskaan luovuudessa yltämään esim Setzerin tai Knopflerin tasolle, ikävä tosiasia.
- hammurabi
se jätkähän improvisoi klassista musiikia ja on julkaissut itse säveltämänsä klassisen levyn jossa soittaa myös itse kaikki kitarat jos siinä ei ole luovuutta nii ei sitten missään.
- OoPee
ynkkä on tosiaan aivan vitun nopee kitaristi
ja on sillä kyllä luovuuttaki
- skygazer
Olipas se tosiaan vantterassa kunnossa.
Tuli ihan Elviksen loppuajat mieleen.
Hyvin kuitenki jakso riehua ja rokata.
...Onhan se ihan jees kitaristi...- thegodofallmortal
Jos yngwie on ihan jees kitaristi, niin kukakohan on siiten ihan hyvä kitaristi?
- skygazer
thegodofallmortal kirjoitti:
Jos yngwie on ihan jees kitaristi, niin kukakohan on siiten ihan hyvä kitaristi?
...Andy McCoy :D
- thegodofallmortal
skygazer kirjoitti:
...Andy McCoy :D
Andy on kyllä loistava! Mutta ei nyt turhia haukuta sitä Yngwietä..hyvinhän se Satrianin ja Vain seurassa pärjäs. Vaikka Vai ja Satriani onkin ihan toiselta planeetalta. Ihan ku Roope Latvalaki...
- running_free
Mies osaa soittaa ei epäilystäkään, lahjoja olisi tietty vaikka mihin mutta piisin tekijäksi hänestä ei ole.
Melkeinpä kaikki levyt on ihan täyttä yksinkertaista paskaa, ei sitä vaan jaksa kuunnella. - Berberos
Maailman paras läppä oli, kun joku amerikkalainen lehti rankkasi Curt Cobainin maailman kymmenen parhaan kitaristin joukkoon. Ite sanoisin, että menee sinne Frööbelin palikoiden kastiin.
Malmsteen on kyl helvetin kova, omistankin kaikki studioalbumit, mutta G3:sta on paha lähteä sanomaan kuka on paras. KATTOKAAHAN KUKA ON STEVE VAIN TAUSTAKITARISTINA siinä. On muuten myös maailman kymmenen parhaan kitaristin joukkoon asetettava, mitä tulee ainakin biisien sävellykseen... siis Tony McAlpine - Kake
ynkkyhän on saatana soittanu 20 vuotta samoja skaaloja, varioiden niitä vain vähän. ei se minusta todellakaan oo mikään guitarGod, ihan turha hurrijätkä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100