Oletko "tositarkoituksella" hakemassa "miestä" suhteeseesi?
Olisihanse kiva vaihtaa kuulumisiakin ja joskus nähdäkkin livenä. ;)
Oletko ??? Siis oletko !!!
11
135
Vastaukset
- Yksinäinen.Poikamies
No sitähän minäkin !
- kohdataanpian
Jos olet hän johon rakastuin, ja jonka läheisyys merkitsee minulle paljon. Mielelläni vaihtaisin kuulumisia hänen kanssan, ja haluaisin tavata hänet livenäkin, odotan että kohtaame pian.
- Yksinäinen.Poikamies
Harmi !! kun en voi laittaa yhteystietojani tähän.... kun kaikki tietävät miten kävisi JOS laittaa yhteystiedot näin julkiseen paikkaan.
- Yksinäinen.Poikamies
Eipä oo tullu pyyntöjä "LIVE" kohtaamissiin?? pellejähän te naiset ootta kun luppaatta mutta ette totteuta luppauksienna.
No eipä tuo haettaa ku ette pyyväkkää,mukavaa on seorata sivusta teijä tekemissie ja nähä kuinka ootta "muka" tälläytyneet tyrkylle niin paarissa kuin normi elämässähi. Heheh... vaikka oisinkin, eipä mua huolittaisi ;)
- 12901
Et taida antaa ees mahollisuutta kenellekkään miehelle?? joten selitykset on mahdottomia??.
12901 kirjoitti:
Et taida antaa ees mahollisuutta kenellekkään miehelle?? joten selitykset on mahdottomia??.
Mahdollisuuksia on aina yhteen suuntaan... Mä ihastun helposti, mutta eipä ole mun kohdalle osunut kuin nörtti, narsisti ja takertuja... Yksikään ns. normaalisti ajatteleva ei edes katso mua, koska en kai täytä niiden kauneuskriteerejä.
En ole ikinä käynyt edes treffeillä, koska mulle nauretaan siks miltä mä näytän... kai.- kiinnostaisi.tietää
AinaVääräNainen kirjoitti:
Mahdollisuuksia on aina yhteen suuntaan... Mä ihastun helposti, mutta eipä ole mun kohdalle osunut kuin nörtti, narsisti ja takertuja... Yksikään ns. normaalisti ajatteleva ei edes katso mua, koska en kai täytä niiden kauneuskriteerejä.
En ole ikinä käynyt edes treffeillä, koska mulle nauretaan siks miltä mä näytän... kai.Miten takertuja käyttäytyi, mikä on sun määritelmä takertujasta?
kiinnostaisi.tietää kirjoitti:
Miten takertuja käyttäytyi, mikä on sun määritelmä takertujasta?
Piti olla koko ajan samassa paikassa kun toinen, omaa aikaa ei saanu olla ja jos johonkin mentiin, niin toisenkin piti tulla mukaan. Ystävän kans ei mihkää saanu mennä yksin, ja ystävä on nainen.
Olen.
- Yksinäinen.Poikamies
Selityksiä näyttää löytyvän !! ,vaikka ei ole kokeillutkaan...
Eipä tartte odottaa rehellisiä yhteydenottoja lainkaan?? ainakaan Sosiaalisessa mediassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224