Oletteko käyneet Tallinnassa?

Naiset on siellä tosi mukavia ja ystävällisiä. Juttu seuraa löytää heti kahviloista ja baareista toisin kuin suomessa.
17<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Suomessahan tarvii suunnilleen maksaa siitä että voi naisille jutella.

Äänestä

Miten voikin noin pieni etäisyys vaikuttaa niin paljon asiaan. Naiset on todellakin ihan eri maailmasta.

Äänestä

Kyllä. Käyn siellä säännöllisesti kaljan haussa ja aina on joku tavis virolais nainen kainalossa. Suomessa paikallis naiset eivät edes juttele kanssani mut virossa kyllä. Osaan jopa jonkunverran viroa kun senverran monasti käyny.

Äänestä

Olen käynyt monta kertaa. Ikinä ei ole juttuseuraa löytynyt kahviloista tai baareista.

Äänestä

Pari kertaa olutta olen hakenut ja mukavia naisia siellä. Kerran oltiin kaverin polttareissa siellä ja löysin oman tyttöystävän samalla reissulla. 6 vuotta seurusteltu.

Äänestä

köhät käy viros, minä käyn thaimaas.

Äänestä

Väittäkää vielä joku, etteivät virolaiset naiset edes ole statuksen perässä. ;-)

Äänestä
  • Aivan varmasti suomalaismiesten suosioon Virossa vaikuttaa se, että täällä ollaan keskimäärin parempituloisia.

Äänestä

• Ja mitenkäs se eroaa suominaisesta?

Äänestä

Tallina on pillu paratiisi. Ei naisia saa jos ei suskalla mennä juttelee kuten palstan ätmit ei uskalla lähestyä naisia.

Äänestä
  • Ätmin on turha lähestyä naista. Miksi kiusata itseään ottamalla tylytystä vastaan?

Äänestä

On naisillekin siellä tarjolla mukavia, positiivisia, aloitteellisia ja Komeita Miehiä.

Äänestä

Olin parin päivän reissulla Tallinnassa menneellä viikolla. Enkä huomannut eroa suomalaisiin. Tosin taisivat olla kaikki turisteja (henkilökuntaa lukuunottamatta).

Äänestä

Tallinnassa olen saanut pillua. Suomessa en koskaan.

Äänestä

Terassi Helsingin keskustassa lauantaina - pöydässä pari venakkoa joista toinen Tallinnasta.

Se on niin upeaa kun naisilla on tapoja. Ennen kuin on tehty sinunkaupat, teititellään. Moniko demariakka Suomessa sitäkään tajuaa...

Äänestä

Jos haluat nopeasti ja kätevästi varata pöyta ennakkoon, katso www.vabalaud.ee, jossa on paljon hyviä ravintoloita ja niiden kuvia, hinnat ja ruokalista.

Äänestä

Varmaan 20 kertaa olen tallinassa ja muuallakin virossa käynyt. Kyllä sanoisin että niille naisille siellä on opetettu olemaan ystävällisiä kaikille miehille. Se tulee kai äidinmaidosta jo toisin kuin suomalaisille naisille ei varmaan mitään ole opetettu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ätmi-sinkku kirjoitti:

Naiset on siellä tosi mukavia ja ystävällisiä. Juttu seuraa löytää heti kahviloista ja baareista toisin kuin suomessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu