Itselläni oli tapaaminen tiedossa toisessa kaupungissa ja olin silittänyt vaaleet kesähousuni ja vaaleen kesäpaitani kun astuin autoon ja perillä tuntia myöhemmin kun tarkistin itseäni huomasin että paita ja housut oli ihan ryppyset! Ihan kun olisin ollut ties missä hunningolla! Tunsin itseni aika noloks siinä tilantessa! Miten te muut teette? Vaihdatte vaatteita perillä vai mitä?
Vastaukset 2
- neatnik
Vaaleassa rypyt näkyvät. Olisin valinnut ainakin yläosaksi tumman, vaikkapa laivastonsinisen paidan. Tietysti materiaalistakin johtuu, miten rypistyy. Jotkin puuvillapaidat tulevat pesukoneesta ryppyisinä ja vaativat silityksen, toiset voi laittaa suoraan päälle.
Pellava on kesäinen materiaali, joka rypistyy herkästi. Se oikeastaan kuuluu sen luonteeseen, joten rypistyköön.- järki_hoi
Matka vaattet eri asia ja varsinkin autoossa istuen. Perillä sitten vaateiden vaihto vaikka inva-vessassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39519
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506