Itselläni oli tapaaminen tiedossa toisessa kaupungissa ja olin silittänyt vaaleet kesähousuni ja vaaleen kesäpaitani kun astuin autoon ja perillä tuntia myöhemmin kun tarkistin itseäni huomasin että paita ja housut oli ihan ryppyset! Ihan kun olisin ollut ties missä hunningolla! Tunsin itseni aika noloks siinä tilantessa! Miten te muut teette? Vaihdatte vaatteita perillä vai mitä?
Miten te muut?
KesäDuuni
2
106
Vastaukset
- neatnik
Vaaleassa rypyt näkyvät. Olisin valinnut ainakin yläosaksi tumman, vaikkapa laivastonsinisen paidan. Tietysti materiaalistakin johtuu, miten rypistyy. Jotkin puuvillapaidat tulevat pesukoneesta ryppyisinä ja vaativat silityksen, toiset voi laittaa suoraan päälle.
Pellava on kesäinen materiaali, joka rypistyy herkästi. Se oikeastaan kuuluu sen luonteeseen, joten rypistyköön.- järki_hoi
Matka vaattet eri asia ja varsinkin autoossa istuen. Perillä sitten vaateiden vaihto vaikka inva-vessassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014